Doei deadbobquote:
Wat is eigenlijk het clublied van PSV? Toch niet iets van Meeuwis hè?quote:
ik al 3 weken nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb al sinds zaterdag geen sigaret meer gehadschiet mij zo opeens te binnen
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het clublied van PSV? Toch niet iets van Meeuwis hè?
lapo hunterquote:
Ik rook teveel nu ik vakantie hebquote:
JA KILL JIJ BENT WEL BEKEND HEquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:28 schreef K-Cash het volgende:
NB NIET BEKEND WAT IS DIT WT F SHIT KOET
Geen ideequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het clublied van PSV? Toch niet iets van Meeuwis hè?
aan het stoppen of ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb al sinds zaterdag geen sigaret meer gehadschiet mij zo opeens te binnen
Wat wel?quote:
Niet meer aan beginnen dan, je hebt het blijbaar ook niet nodig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En ik ben niet eens gestopt :") ben het vast vergeten ofzo
Dan compenseer ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik rook teveel nu ik vakantie heb
Noem een tijd en een plaats.quote:
hahaquote:
Maar wat een geweldig nummerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:30 schreef aight1 het volgende:
Whehe dat hoofd van koevermans op de achtergrond
Oo..wacht..dan kan ik helemaal nietquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:30 schreef 78RPM het volgende:
Ik ga zo naar mijn mandje! Dikke smakAllemaal!
Ik had het over die foto's van mij hequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar wat een geweldig nummer
Heb ik ook niet nodig. Vind het gewoon chill bij een glas alcohol. Of sigaret op je lipquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet meer aan beginnen dan, je hebt het blijbaar ook niet nodig.
Goed moment om te stoppen!
JA KILL ALLEEN JAMMA TOGquote:
Die moet ik kijken, na tarzan&janequote:
Smoke ze boyquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:30 schreef DeKubus het volgende:
[..]
hahamaargoed schatjes ben even naar buiten dan
binnen wordt niet gerookt
PSVquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik had het over die foto's van mij he
ons clublied is geweldig
Bazenclipquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die moet ik kijken, na tarzan&jane
OHOOOOOOHOHOOOOOO OJOJOJOJO JOOJ OJOEEEEE
Je bent er nog te klein voor?quote:
Nee, dan is mijn poes vast al droogquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oo..wacht..dan kan ik helemaal nietWeekend daarop dan?
Ik duim als jij duimt voor mijn horlogesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dus tot morgen lieve fokkers!
En duim voor me dat mijn Telefoon & Dure borstelmorgen beide binnen komen en dat ik verwijskaart krijg voor ziekenhuis en zsm daar terecht kan !
![]()
Weltrustenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
En duim voor me dat mijn Telefoon & Dure borstelmorgen beide binnen komen en dat ik verwijskaart krijg voor ziekenhuis en zsm daar terecht kan !
![]()
duim je nogquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik duim als jij duimt voor mijn horloges![]()
Faal over jezelf gehadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
whuttt. Roken heben al 3 weken vrij. En heul wel dat ik niet ga stoppen voor youknowwhat.
quote:
Sorry, dan houdt het opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee, dan is mijn poes vast al droog
Om je ingegroeide nagels te laten verwijderen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
![]()
Ja, ze vragen altijd om me id, altijdquote:
Niet hardcore 3-pakjes-in-de-week dus?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb ik ook niet nodig. Vind het gewoon chill bij een glas alcohol. Of sigaret op je lip
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
![]()
Dat vind ik et enige goede nummer van Iron meeeeeedenquote:
DITquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet hardcore 3-pakjes-in-de-week dus?
Ik rook nog zo af en toe een sigaar, bij een goed glas whisky.
Een eckte Benz.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:32 schreef Frietkraam het volgende:
ik ga ff peppen in mn waggie
bazenauto trouwens
[ afbeelding ]
Was geweldig op de TT in Assen, Bruce was z;n tekst kwijtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat vind ik et enige goede nummer van Iron meeeeeeden
Probleemwijken assenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was geweldig op de TT in Assen, Bruce was z;n tekst kwijt
Soms 3 per week. dan weer 1.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet hardcore 3-pakjes-in-de-week dus?
Ik rook nog zo af en toe een sigaar, bij een goed glas whisky.
Maar nu zit ik aan het bier. En de sigaren zijn op. En ik heb alleen nog maar een bodempje in een fles Jack Daniels zitten, de single malt is ook op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |