quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:10 schreef rozecroc het volgende:
Maar je hebt niks doen in de zin van 'geen actie'' ondernemen naar vrouwen toe maar er wel wel steeds met je gedachte bijzijn waardoor je dit thema erg belangrijk voorjelf maakt, je jezelf een hoge druk oplegt op het moment dat je wel met een meisje in contact komt. Je kan ook geen actie ondernemen en je leven proberen dan maar op andere vlakken leuk te maken zodat je je gedachte niet op de dames richt en daardoor een leuk leven krijgen. Ik merk zelf dat op momenten dat ik me goed voel door wat ik doe meer vrouwelijke aandacht krijg en op momenten dat ik denk dat ik er even een nodig heb lukt het nooit omdat ze het lijken te ruiken. Hierui kan ik iig concluderen dat je uiterlijk er weinig toe doet maar je houding allesbepalend is.
In die situatie zat ik dus tien jaar geleden.quote:Je kan ook geen actie ondernemen en je leven proberen dan maar op andere vlakken leuk te maken zodat je je gedachte niet op de dames richt en daardoor een leuk leven krijgen.
En dan begint de ellende weer van vooraf aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:13 schreef Silenus het volgende:
Heb je ervaring, weet je waar de clit zit, en jaag je ze dus niet weg. Hoppakee, een relatie, elke dag seks, twee kinderen, een volvo, golden retriever, geluk en living the good life!
Verder ben ik eens met dit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:13 schreef Silenus het volgende:
Het gaat allemaal om zelfvertrouwen kerel. Je moet uitstralen dat jij een leuke kerel bent waar vrouwen mee thuis kunnen komen. Dus een grappige, zelfverzekerde leuke vent.
Dat zelfvertrouwen krijg je door überhaupt eens met een vrouw te gaan zoenen. Ga dus lekker stappen met je vrienden en duikel ergens een lelijkerd op, gewoon om mee te beginnen. (Als ze je mee naar huis neemt is dat helemaal mooi, kun je oefenen, maar zet daar niet op in)
Dus eerst de dikkerds, daarna ga je langzaam omhoog werken. Niet wanhopen als het een keer niet lukt, gebeurt iedereen. Pas als jij weet dat jij interessant bent voor vrouwen straal je dat uit en komen ineens de LEUKE vrouwen in het spel die met je willen praten.
Je bent pas 29 dus nog niet te oud, ga dus naar een kroeg waar veel vrouwen in de leeftijd 25/35 komen. Daar zitten ook genoeg exemplaren bij die een vader voor hun kinderen willlen. Niet bezwangeren, maar gewoon skills opdoen. Rustig opbouwen, steeds naar een leuker iemand, en als je denkt: YEAH, de vrouwen willlen me!, dan ga je serieus afspreken met een vrouw. Heb je ervaring, weet je waar de clit zit, en jaag je ze dus niet weg. Hoppakee, een relatie, elke dag seks, twee kinderen, een volvo, golden retriever, geluk en living the good life!
Dus eigenlijk is de tip van de dag rockster worden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:54 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja kijk, laforest is succesvolle muzikant moet goede toekomst. Een rockster. Natuurlijk komen de vrouwen bij hem aanwaaien.
Maar als je bijv. accountant bent dan ga je zo niet een meisje regelen in de discotheek. De advies van rozercroc vond ik wel goed, lees een paar dingen van David Deangelo en probeer zijn theorie te snappen. Ik zeg niet dat je zijn truucjes moet gaan opvolgen, maar de dingen die hij zegt heeft wel een kern van waarheid in.
Verder moet ik vragen, hoe spreek jij vrouwen aan? Wat voor gesprek heb je met hun? Doe je het wel goed, denk je, of is er duidelijk iets mis met jouw manier van versieren of nummer hosselen?
En verder een tip, probeer internet daten.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:01 schreef IrCute het volgende:
Ik ben altijd zo enorm benieuwd naar de foto's wanneer ik weer een topic zoals deze lees.
Ik ben altijd zo enorm benieuwd naar de foto's wanneer ik weer een topic zoals deze lees.
IK OOK.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:01 schreef IrCute het volgende:
Ik vermoed dat het reuze meevalt met die lelijkheid. In mijn omgeving zijn een hoop kerels niet goed in het versieren van vrouwen (ik ook niet) en de meesten zijn echt niet lelijk.quote:
Wanneer je deze adviezen echt ter harte hebt genomen en ten uitvoer gebracht ligt de conclusie dus nogal voor de hand: Wees niet jezelf, handel minder uit gevoel en neem zo min mogelijk initiatief.quote:Alle adviezen die ik heb gekregen (jezelf zijn, initiatief nemen, meer uit gevoel handelen) hebben me eigenlijk niets gebracht.
Als alle vrouwen exact hetzelfde zoeken in een man dan was alle "je moet je X gedragen"-adviezen nuttigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:26 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Wanneer je deze adviezen echt ter harte hebt genomen en ten uitvoer gebracht ligt de conclusie dus nogal voor de hand: Wees niet jezelf, handel minder uit gevoel en neem zo min mogelijk initiatief.
Mijn punt is dat ik niet overtuigd ben dat TS betreffende adviezen begrijpend heeft ontvangen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:37 schreef MHD83 het volgende:
[..]
Als alle vrouwen exact hetzelfde zoeken in een man dan was alle "je moet je X gedragen"-adviezen nuttigHet idee van jezelf zijn is dat je niet knetterhard door de mand valt zodra je iemand vind die jouw gedrag interessant genoeg vond voor een 2e date.
Maargoed, wat altijd werkt is je presentatie. Hoe ga je gekleed? Hoe zit je haar? Ben je een 2.15m. lange hardrocker met lang zwart haar in een paardestaart met death-metal t-shirts aan die gewoon oprecht clueless is, of ben je daadwerkelijk iemand die netjes en toch casual gekleed gaat, iets wat past bij zijn leeftijd, met rechte rug loopt en vaker dan 1 keer per jaar in een kappersstoel zit?
Heb je vreemde tics? Als je lacht, zie je er dan uit als een seriemoordenaar? Slecht gebit misschien? Stink je uit je mond? Sterke lichaamsgeur? Al 3 jaar lang dezelfde schoenen? Korte broek aan in de winter? Draag je wellicht een ring wat op een trouwring lijkt?
We kunnen nogal weinig met een gezichtsloos iemand op een forum als dit.
Dit is wel een goed idee ja, dat soort reizen. Een vrijgezelle kennis van me deed dat wel vaker (tussen z'n 30e en 35e ongeveer) en die is later getrouwd met een hele leuke vrouw die hij daar heeft leren kennenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:40 schreef Jolene22 het volgende:
En een keer een singlesreis ofzo? Backpacken met een club vrijgezellen? De gesprekken komen dan vanzelf wel.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:37 schreef MHD83 het volgende:
Maargoed, wat altijd werkt is je presentatie. Hoe ga je gekleed? Hoe zit je haar? Ben je een 2.15m. lange hardrocker met lang zwart haar in een paardestaart met death-metal t-shirts aan die gewoon oprecht clueless is, of ben je daadwerkelijk iemand die netjes en toch casual gekleed gaat, iets wat past bij zijn leeftijd, met rechte rug loopt en vaker dan 1 keer per jaar in een kappersstoel zit?
Damn Silenus, dit is de eerste goede post van jou! Toppertje!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:13 schreef Silenus het volgende:
Het gaat allemaal om zelfvertrouwen kerel. Je moet uitstralen dat jij een leuke kerel bent waar vrouwen mee thuis kunnen komen. Dus een grappige, zelfverzekerde leuke vent.
Dat zelfvertrouwen krijg je door überhaupt eens met een vrouw te gaan zoenen. Ga dus lekker stappen met je vrienden en duikel ergens een lelijkerd op, gewoon om mee te beginnen. (Als ze je mee naar huis neemt is dat helemaal mooi, kun je oefenen, maar zet daar niet op in)
Dus eerst de dikkerds, daarna ga je langzaam omhoog werken. Niet wanhopen als het een keer niet lukt, gebeurt iedereen. Pas als jij weet dat jij interessant bent voor vrouwen straal je dat uit en komen ineens de LEUKE vrouwen in het spel die met je willen praten.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor reacties je krijgt als je TS' OP in wat aantrekkelijkere bewoordingen op zo'n profiel plempt. Wordt je dan genegeerd, of zouden er (andere hopeloze) dames juist door worden aangetrokken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:13 schreef stofdeeltje het volgende:
Doe is ff een relatieplanet profiel aanmaken ofzoEr zijn vast ook vrouwen die in zo'n situatie zitten.
Dat zal nooit werken. Als een vrouw dat doet wel (vooral met een mooie profielfoto).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:26 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor reacties je krijgt als je TS' OP in wat aantrekkelijkere bewoordingen op zo'n profiel plempt. Wordt je dan genegeerd, of zouden er (andere hopeloze) dames juist door worden aangetrokken?
Denk je dat zo'n website überhaupt werkt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:29 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Dat zal nooit werken. Als een vrouw dat doet wel (vooral met een mooie profielfoto).
Goed idee. "Kansarme dertiger zoekt leuke vriendin voor eerste relatie."quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:26 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor reacties je krijgt als je TS' OP in wat aantrekkelijkere bewoordingen op zo'n profiel plempt. Wordt je dan genegeerd, of zouden er (andere hopeloze) dames juist door worden aangetrokken?
Nee joh, er zijn best wel knappe en leuke mensen er tussen. Genoeg mensen die gewoon doen omdat het makkelijker is om iemand op straat of in een kroeg aan te spreken. Heb een date gehad met een paar hele mooie meisjes. Uiteindelijk is het niet mijn ding, maar het kan zeker werken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Denk je dat zo'n website überhaupt werkt?
Meeste mensen liegen er waarschijnlijk. En als iemand een profiel op zo'n website heeft dan weet je bij voorbaat toch dat het een stumper is?
Of zie ik dat verkeerd?
In 15 jaar élke kans pakken en dan maar op 20 kinderen uitkomen? Dus je had maar net iets meer dan één keer per jaar een kans?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:13 schreef andlikethathesgone het volgende:
Ik heb het precies andersom gedaan; eerst 15 jaar lopen slettebakken en iedere noemenswaardige meid gepakt als ik de kans had. Nu ben ik jouw leeftijd en verwijs ik critici altijd naar het feit dat ik 20 kinderen en allerlei ziektes had kunnen hebben mits er niet veilig gebatst was.![]()
Ik heb dus aan mijn biologische plicht voldaan en vind het wel best zo. De critici zitten overigens allen met jankende kinderen thuis op de bank.
Staying single & travel: what's more to wish for?
Dus het zijn van die sociaal gehandicapte tokkies?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee joh, er zijn best wel knappe en leuke mensen er tussen. Genoeg mensen die gewoon doen omdat het makkelijker is om iemand op straat of in een kroeg aan te spreken. Heb een date gehad met een paar hele mooie meisjes. Uiteindelijk is het niet mijn ding, maar het kan zeker werken.
Eh, nee. Gewoon leuke vrouwen, ik denk dat je verbaasd zou zijn als je zou weten hoeveel mooie vrouwen op zulke sites zitten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Dus het zijn van die sociaal gehandicapte tokkies?
Ik weet het niet, mn vader haalt er aan de lopende band vrouwen mee binnenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:41 schreef laforest het volgende:
Denk je dat zo'n website überhaupt werkt?
Meeste mensen liegen er waarschijnlijk. En als iemand een profiel op zo'n website heeft dan weet je bij voorbaat toch dat het een stumper is?
Of zie ik dat verkeerd?
Een cursus engels?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:13 schreef andlikethathesgone het volgende:
Staying single & travel: what's more to wish for?
zwak zaad. Maar wel lekkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
In 15 jaar élke kans pakken en dan maar op 20 kinderen uitkomen? Dus je had maar net iets meer dan één keer per jaar een kans?
Damn jij moet echt heel lelijk zijn.
Als je nu de Fancy gaat kopen lees je dezelfde problemen van meisjes als tien jaar geleden. Of twintig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:18 schreef Friek_ het volgende:
Het lijkt wel alsof dit soort topics een wekelijks terugkerend ritueel worden.
Hmhmquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:20 schreef andlikethathesgone het volgende:
Ik zit momenteel in Watts.. krijg je dat
Nou, de laatste tijd worden ze toch wel erg vaak geopend. Het lijkt wel alsof er steeds meer mannelijk Darwinistisch afval komt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als je nu de Fancy gaat kopen lees je dezelfde problemen van meisjes als tien jaar geleden. Of twintig.
En als je nu weggaat hier op FOK en over tien jaar terugkomt zullen de problemen niet heel veel anders zijn.
Inderdaad. Waarom wil je uberhaupt iets met Nederlandse vrouwen? Omhooggevallen nuchtere mokkels zijn 't!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:01 schreef Leonidas82 het volgende:
waarom richt je je alleen op Nederlandse vrouwen? Wel eens gedacht aan een kijkje buiten de grens? Russische, Oekraïense en ander Oost-Europese vrouwen zijn doorgaans minder veeleisend dan Nederlandse vrouwen, vaak nog knapper en leuker in de omgang en het zijn beslist niet allemaal golddiggers.
Je vergroot je kansen aanzienlijk door de focus te leggen op dat soort vrouwen. Misschien een paar maanden rondtrekken door Rusland? Succes verzekerd!
Dat zijn zeker al die mannetjes die baat hadden bij gearrangeerde huwelijken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou, de laatste tijd worden ze toch wel erg vaak geopend. Het lijkt wel alsof er steeds meer mannelijk Darwinistisch afval komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |