abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 02:10:43 #51
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_85081248
Maar je hebt niks doen in de zin van 'geen actie'' ondernemen naar vrouwen toe maar er wel wel steeds met je gedachte bijzijn waardoor je dit thema erg belangrijk voorjelf maakt, je jezelf een hoge druk oplegt op het moment dat je wel met een meisje in contact komt. Je kan ook geen actie ondernemen en je leven proberen dan maar op andere vlakken leuk te maken zodat je je gedachte niet op de dames richt en daardoor een leuk leven krijgen. Ik merk zelf dat op momenten dat ik me goed voel door wat ik doe meer vrouwelijke aandacht krijg en op momenten dat ik denk dat ik er even een nodig heb lukt het nooit omdat ze het lijken te ruiken. Hierui kan ik iig concluderen dat je uiterlijk er weinig toe doet maar je houding allesbepalend is.
pi_85081289
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 02:10 schreef rozecroc het volgende:
Maar je hebt niks doen in de zin van 'geen actie'' ondernemen naar vrouwen toe maar er wel wel steeds met je gedachte bijzijn waardoor je dit thema erg belangrijk voorjelf maakt, je jezelf een hoge druk oplegt op het moment dat je wel met een meisje in contact komt. Je kan ook geen actie ondernemen en je leven proberen dan maar op andere vlakken leuk te maken zodat je je gedachte niet op de dames richt en daardoor een leuk leven krijgen. Ik merk zelf dat op momenten dat ik me goed voel door wat ik doe meer vrouwelijke aandacht krijg en op momenten dat ik denk dat ik er even een nodig heb lukt het nooit omdat ze het lijken te ruiken. Hierui kan ik iig concluderen dat je uiterlijk er weinig toe doet maar je houding allesbepalend is.
^O^
Vooral met rozecrocs :P
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 02:13:05 #53
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85081292
Het gaat allemaal om zelfvertrouwen kerel. Je moet uitstralen dat jij een leuke kerel bent waar vrouwen mee thuis kunnen komen. Dus een grappige, zelfverzekerde leuke vent.

Dat zelfvertrouwen krijg je door überhaupt eens met een vrouw te gaan zoenen. Ga dus lekker stappen met je vrienden en duikel ergens een lelijkerd op, gewoon om mee te beginnen. (Als ze je mee naar huis neemt is dat helemaal mooi, kun je oefenen, maar zet daar niet op in)

Dus eerst de dikkerds, daarna ga je langzaam omhoog werken. Niet wanhopen als het een keer niet lukt, gebeurt iedereen. Pas als jij weet dat jij interessant bent voor vrouwen straal je dat uit en komen ineens de LEUKE vrouwen in het spel die met je willen praten.

Je bent pas 29 dus nog niet te oud, ga dus naar een kroeg waar veel vrouwen in de leeftijd 25/35 komen. Daar zitten ook genoeg exemplaren bij die een vader voor hun kinderen willlen. Niet bezwangeren, maar gewoon skills opdoen. Rustig opbouwen, steeds naar een leuker iemand, en als je denkt: YEAH, de vrouwen willlen me!, dan ga je serieus afspreken met een vrouw. Heb je ervaring, weet je waar de clit zit, en jaag je ze dus niet weg. Hoppakee, een relatie, elke dag seks, twee kinderen, een volvo, golden retriever, geluk en living the good life!
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 02:16:24 #54
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_85081343
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 02:12 schreef laforest het volgende:

[..]

^O^
Vooral met rozecrocs :P
Nou en of! Ze lopen gewoon lekker :X O-)
pi_85081421
Je kunt op een vrouw afstappen, op verschillende manieren. Als je een praatje maakt en je een brok zenuwen bent lukt het niet. Gewoon zelfvertrouwen hebben. Probeer de volgende keer als het lekker gaat gewoon eens op te letten of ze naar lippen kijkt (meer dan 1 keer), kijk of ze iets dichter bij je staat en wat ik zelf doe is gewoon een simpele aanraking. Als je wat closer bent, raak haar gewoon aan, streelt gewoon een keer haar haren. Als ze je afwijst, prima, geen tijd verspillen, maar als ze je dat laat doen, wacht het juiste moment af en kus haar gewoon. :Y
pi_85081444
quote:
Je kan ook geen actie ondernemen en je leven proberen dan maar op andere vlakken leuk te maken zodat je je gedachte niet op de dames richt en daardoor een leuk leven krijgen.
In die situatie zat ik dus tien jaar geleden.

Nogmaals, sorry maar dat was niet de weg naar succes.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 02:22:04 #57
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_85081464
-edit- :')

[ Bericht 47% gewijzigd door Re op 10-08-2010 08:39:16 ]
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 02:22:24 #58
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_85081471
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 02:13 schreef Silenus het volgende:
Heb je ervaring, weet je waar de clit zit, en jaag je ze dus niet weg. Hoppakee, een relatie, elke dag seks, twee kinderen, een volvo, golden retriever, geluk en living the good life!
En dan begint de ellende weer van vooraf aan ;) .....

TS, heb je van vrienden al eens eerlijke direkte feedback gekregen over je eventuele ''foute'' houding tijdens het uitgaan of in het geval dat je met een vrouw praat? Iets dat te verbeteren/veranderen valt? Ik kan op basis van je woorden best lastig een voorstelling maken van hoe zo'n contact verloopt.
pi_85081482
Ah, nu komen er interessantere reacties :)

Maar moet nu wel gaan slapen, tot morgen
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 02:54:15 #60
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85081808
Ja kijk, laforest is succesvolle muzikant moet goede toekomst. Een rockster. Natuurlijk komen de vrouwen bij hem aanwaaien.

Maar als je bijv. accountant bent dan ga je zo niet een meisje regelen in de discotheek. De advies van rozercroc vond ik wel goed, lees een paar dingen van David Deangelo en probeer zijn theorie te snappen. Ik zeg niet dat je zijn truucjes moet gaan opvolgen, maar de dingen die hij zegt heeft wel een kern van waarheid in.

Verder moet ik vragen, hoe spreek jij vrouwen aan? Wat voor gesprek heb je met hun? Doe je het wel goed, denk je, of is er duidelijk iets mis met jouw manier van versieren of nummer hosselen?

En verder een tip, probeer internet daten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 02:57:22 #61
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85081832
quote:
Het gaat allemaal om zelfvertrouwen kerel. Je moet uitstralen dat jij een leuke kerel bent waar vrouwen mee thuis kunnen komen. Dus een grappige, zelfverzekerde leuke vent.

Dat zelfvertrouwen krijg je door überhaupt eens met een vrouw te gaan zoenen. Ga dus lekker stappen met je vrienden en duikel ergens een lelijkerd op, gewoon om mee te beginnen. (Als ze je mee naar huis neemt is dat helemaal mooi, kun je oefenen, maar zet daar niet op in)

Dus eerst de dikkerds, daarna ga je langzaam omhoog werken. Niet wanhopen als het een keer niet lukt, gebeurt iedereen. Pas als jij weet dat jij interessant bent voor vrouwen straal je dat uit en komen ineens de LEUKE vrouwen in het spel die met je willen praten.

Je bent pas 29 dus nog niet te oud, ga dus naar een kroeg waar veel vrouwen in de leeftijd 25/35 komen. Daar zitten ook genoeg exemplaren bij die een vader voor hun kinderen willlen. Niet bezwangeren, maar gewoon skills opdoen. Rustig opbouwen, steeds naar een leuker iemand, en als je denkt: YEAH, de vrouwen willlen me!, dan ga je serieus afspreken met een vrouw. Heb je ervaring, weet je waar de clit zit, en jaag je ze dus niet weg. Hoppakee, een relatie, elke dag seks, twee kinderen, een volvo, golden retriever, geluk en living the good life!
Verder ben ik eens met dit.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_85085885
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 02:54 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja kijk, laforest is succesvolle muzikant moet goede toekomst. Een rockster. Natuurlijk komen de vrouwen bij hem aanwaaien.

Maar als je bijv. accountant bent dan ga je zo niet een meisje regelen in de discotheek. De advies van rozercroc vond ik wel goed, lees een paar dingen van David Deangelo en probeer zijn theorie te snappen. Ik zeg niet dat je zijn truucjes moet gaan opvolgen, maar de dingen die hij zegt heeft wel een kern van waarheid in.

Verder moet ik vragen, hoe spreek jij vrouwen aan? Wat voor gesprek heb je met hun? Doe je het wel goed, denk je, of is er duidelijk iets mis met jouw manier van versieren of nummer hosselen?

En verder een tip, probeer internet daten.
Dus eigenlijk is de tip van de dag rockster worden? :D
pi_85085939
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:01 schreef IrCute het volgende:
Ik ben altijd zo enorm benieuwd naar de foto's wanneer ik weer een topic zoals deze lees.
quote:
Ik ben altijd zo enorm benieuwd naar de foto's wanneer ik weer een topic zoals deze lees.
quote:
quote:
IK OOK.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:20:14 #64
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_85086896
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:46 schreef Playyy het volgende:
IK OOK.
Ik vermoed dat het reuze meevalt met die lelijkheid. In mijn omgeving zijn een hoop kerels niet goed in het versieren van vrouwen (ik ook niet) en de meesten zijn echt niet lelijk.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:26:31 #65
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85087107
quote:
Alle adviezen die ik heb gekregen (jezelf zijn, initiatief nemen, meer uit gevoel handelen) hebben me eigenlijk niets gebracht.
Wanneer je deze adviezen echt ter harte hebt genomen en ten uitvoer gebracht ligt de conclusie dus nogal voor de hand: Wees niet jezelf, handel minder uit gevoel en neem zo min mogelijk initiatief.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_85087372
Tip 1: luister naar tips van mede-fokkers ipv alles af te knallen. Je draagt zelf een probleem aan en vraagt advies.
Tip 2: doe gewoon alsof je zelfvertrouwen hebt en al 30 wijven geneukt heb, dan straal je misschien iets meer uit.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:37:25 #67
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_85087467
De dokter zegt: 2 maanden Pattaya in Thailand voor TS om z'n problemen (zelfvertrouwen en ervaring) op te lossen *)
pi_85087481
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:26 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Wanneer je deze adviezen echt ter harte hebt genomen en ten uitvoer gebracht ligt de conclusie dus nogal voor de hand: Wees niet jezelf, handel minder uit gevoel en neem zo min mogelijk initiatief.
Als alle vrouwen exact hetzelfde zoeken in een man dan was alle "je moet je X gedragen"-adviezen nuttig ;) Het idee van jezelf zijn is dat je niet knetterhard door de mand valt zodra je iemand vind die jouw gedrag interessant genoeg vond voor een 2e date.

Maargoed, wat altijd werkt is je presentatie. Hoe ga je gekleed? Hoe zit je haar? Ben je een 2.15m. lange hardrocker met lang zwart haar in een paardestaart met death-metal t-shirts aan die gewoon oprecht clueless is, of ben je daadwerkelijk iemand die netjes en toch casual gekleed gaat, iets wat past bij zijn leeftijd, met rechte rug loopt en vaker dan 1 keer per jaar in een kappersstoel zit?

Heb je vreemde tics? Als je lacht, zie je er dan uit als een seriemoordenaar? Slecht gebit misschien? Stink je uit je mond? Sterke lichaamsgeur? Al 3 jaar lang dezelfde schoenen? Korte broek aan in de winter? Draag je wellicht een ring wat op een trouwring lijkt?

We kunnen nogal weinig met een gezichtsloos iemand op een forum als dit.
pi_85087570
En een keer een singlesreis ofzo? Backpacken met een club vrijgezellen? De gesprekken komen dan vanzelf wel.

Weet het ook niet echt. Lijkt me erg lastig op die leeftijd maar toch vraag ik me af hoe je eruit ziet. Niet om vlees te keuren ofzo maar het uiterlijk is het eerste waar een vrouw naar kijkt maar gelukkig makkelijker te veranderen dan je innerlijk. En daarnaast zoals hier al verder gezegd is doet je houding een hele hoop.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:46:25 #70
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85087786
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:37 schreef MHD83 het volgende:

[..]

Als alle vrouwen exact hetzelfde zoeken in een man dan was alle "je moet je X gedragen"-adviezen nuttig ;) Het idee van jezelf zijn is dat je niet knetterhard door de mand valt zodra je iemand vind die jouw gedrag interessant genoeg vond voor een 2e date.

Maargoed, wat altijd werkt is je presentatie. Hoe ga je gekleed? Hoe zit je haar? Ben je een 2.15m. lange hardrocker met lang zwart haar in een paardestaart met death-metal t-shirts aan die gewoon oprecht clueless is, of ben je daadwerkelijk iemand die netjes en toch casual gekleed gaat, iets wat past bij zijn leeftijd, met rechte rug loopt en vaker dan 1 keer per jaar in een kappersstoel zit?

Heb je vreemde tics? Als je lacht, zie je er dan uit als een seriemoordenaar? Slecht gebit misschien? Stink je uit je mond? Sterke lichaamsgeur? Al 3 jaar lang dezelfde schoenen? Korte broek aan in de winter? Draag je wellicht een ring wat op een trouwring lijkt?

We kunnen nogal weinig met een gezichtsloos iemand op een forum als dit.
Mijn punt is dat ik niet overtuigd ben dat TS betreffende adviezen begrijpend heeft ontvangen.
En het punt van 'jezelf zijn' is niet dat je niet door de mand valt, wat mij betreft, het is dat je laat zien wie je bent. Mensen zijn op de langere termijn geinteresseerd in mensen en niet in facades. Voor makkelijke en vluchtige contacten is het scheppen van een bepaald beeld best aardig. In dat opzicht dus toch best een aardige suggestie voor TS :P.

In het geheel:
TS kan volgens mij het beste kijken naar het gedrag dat de huidige situatie heeft veroorzaakt en/of in stand houdt en dat gedrag aanpassen.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:49:07 #71
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85087891
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:40 schreef Jolene22 het volgende:
En een keer een singlesreis ofzo? Backpacken met een club vrijgezellen? De gesprekken komen dan vanzelf wel.
Dit is wel een goed idee ja, dat soort reizen. Een vrijgezelle kennis van me deed dat wel vaker (tussen z'n 30e en 35e ongeveer) en die is later getrouwd met een hele leuke vrouw die hij daar heeft leren kennen ^)
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:50:09 #72
85962 ioko
I Appear Missing
pi_85087926
De tip over feedback is een hele goede. Vraag eens feedback aan mensen die je kennen. Dan heb ik het over je vrienden, maar meer nog over vriendinnen van je vrienden. Hoe kom je op deze dames over. Ze zullen je waarschijnlijk eerlijk commentaar geven.

Mijn idee is dat je vastzit in een bepaald patroon: je denkt dat het contactueel wel goed loopt, maar daarnaast ben je er zo onzeker over dat ik me niet kan voorstellen dat je ontspannen met vrouwen omgaat. En die ontspanning is een van de belangrijkste eigenschappen die je hierin ten toon moet spreiden! Ik denk dat Laforest zeer ontspannen in zijn contact met vrouwen staat ;)): vindt hij het niet spannend? Tuurlijk wel, maar hij laat dat niet merken.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_85088130
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:37 schreef MHD83 het volgende:
:')
pi_85088164
Ik vraag me af, TS, wat voor type je bent? Kun je daar iets over vertellen? Op grond van wat je tot nu toe zegt, klinkt het een beetje niksig. Zo van je kunt niet aanwijzen van * DAT * is er mis met jou, maar ik hoor ook geen unique selling points, niets wat jou bijzonder maakt zeg maar. Nu heb je ook niet veel vertelt over jezelf dus misschien heb je wel een bijzondere hobby ofzo, maar daar ben ik dus benieuwd naar. Nu klinkt het meer alsof je uit angst om iets te doen wat als een contra-indicatie werkt, je enorm neutraal bent, niks bijzonders zeg maar.

En ik vraag me ook af, op wat voor type vrouwen je valt / wat voor vrouwen je zoal aanspreekt. Heb je een bepaald type of spreek je gewoon de vrouwen aan die vriendelijk op je over komen of waar je toevallig tegenaan loopt. Doe je dit in een neutrale omgeving zoals in de trein of in een doorsnee kroeg of bijvoorbeeld ook via hobby dingen / werk / wat dan ook.

Gewoon zodat we een beter beeld krijgen en specifieker advis kunnen geven, want je zegt nu zo weinig dat je alleen maar generiek advies in de trant van meer jezelf zijn en er niet mee zitten maar wel je best doen blabla krijgt.
pi_85088291
waarom richt je je alleen op Nederlandse vrouwen? Wel eens gedacht aan een kijkje buiten de grens? Russische, Oekraïense en ander Oost-Europese vrouwen zijn doorgaans minder veeleisend dan Nederlandse vrouwen, vaak nog knapper en leuker in de omgang en het zijn beslist niet allemaal golddiggers.

Je vergroot je kansen aanzienlijk door de focus te leggen op dat soort vrouwen. Misschien een paar maanden rondtrekken door Rusland? Succes verzekerd!
pi_85088335
@dionysos18: Ik zit zelf op een forum waar men zich bezig houdt met persoonlijke ontwikkeling op allerlei vlakken en met name met vrouwen. Geen "Pick-Up" forum trouwens. Voor de meeste gasten die zich durven te registreren gaat er een wereld voor ze open... ja het klinkt misschien vreemd maar veel gasten durven het niet... omdat ze een nieuwe wereld betreden en wat nieuw is... is eng..

Stuur me een pm voor de link... als je durft... misschien ben je stiekem toch wel tevreden met je huidige leventje..
pi_85088795
Doe is ff een relatieplanet profiel aanmaken ofzo :) Er zijn vast ook vrouwen die in zo'n situatie zitten.
pi_85089047
quote:

Damn Silenus, dit is de eerste goede post van jou! Toppertje! :)
pi_85089243
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:13 schreef stofdeeltje het volgende:
Doe is ff een relatieplanet profiel aanmaken ofzo :) Er zijn vast ook vrouwen die in zo'n situatie zitten.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor reacties je krijgt als je TS' OP in wat aantrekkelijkere bewoordingen op zo'n profiel plempt. Wordt je dan genegeerd, of zouden er (andere hopeloze) dames juist door worden aangetrokken? O+
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:29:43 #80
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_85089356
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:26 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor reacties je krijgt als je TS' OP in wat aantrekkelijkere bewoordingen op zo'n profiel plempt. Wordt je dan genegeerd, of zouden er (andere hopeloze) dames juist door worden aangetrokken? O+
Dat zal nooit werken. Als een vrouw dat doet wel (vooral met een mooie profielfoto).
pi_85089796
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:29 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Dat zal nooit werken. Als een vrouw dat doet wel (vooral met een mooie profielfoto).
Denk je dat zo'n website überhaupt werkt? :')
Meeste mensen liegen er waarschijnlijk. En als iemand een profiel op zo'n website heeft dan weet je bij voorbaat toch dat het een stumper is? _O-
Of zie ik dat verkeerd? :{
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:44:53 #82
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85089922
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:26 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Goed idee. "Kansarme dertiger zoekt leuke vriendin voor eerste relatie."
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:09:10 #83
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85090868
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:41 schreef laforest het volgende:

[..]

Meeste mensen liegen er waarschijnlijk. En als iemand een profiel op zo'n website heeft dan weet je bij voorbaat toch dat het een stumper is? _O-
Nee joh, er zijn best wel knappe en leuke mensen er tussen. Genoeg mensen die gewoon doen omdat het makkelijker is om iemand op straat of in een kroeg aan te spreken. Heb een date gehad met een paar hele mooie meisjes. Uiteindelijk is het niet mijn ding, maar het kan zeker werken.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:13:00 #84
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85091019
Moet ik uit jouw verhaal opmaken dat mooie meisjes geen stumpers kunnen zijn?
pi_85091054
Ik heb het precies andersom gedaan; eerst 15 jaar lopen slettebakken en iedere noemenswaardige meid gepakt als ik de kans had. Nu ben ik jouw leeftijd en verwijs ik critici altijd naar het feit dat ik 20 kinderen en allerlei ziektes had kunnen hebben mits er niet veilig gebatst was. :Y

Ik heb dus aan mijn biologische plicht voldaan en vind het wel best zo. De critici zitten overigens allen met jankende kinderen thuis op de bank.

Staying single & travel: what's more to wish for?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:16:43 #86
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85091186
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:13 schreef andlikethathesgone het volgende:
Ik heb het precies andersom gedaan; eerst 15 jaar lopen slettebakken en iedere noemenswaardige meid gepakt als ik de kans had. Nu ben ik jouw leeftijd en verwijs ik critici altijd naar het feit dat ik 20 kinderen en allerlei ziektes had kunnen hebben mits er niet veilig gebatst was. :Y

Ik heb dus aan mijn biologische plicht voldaan en vind het wel best zo. De critici zitten overigens allen met jankende kinderen thuis op de bank.

In 15 jaar élke kans pakken en dan maar op 20 kinderen uitkomen? Dus je had maar net iets meer dan één keer per jaar een kans?

Damn jij moet echt heel lelijk zijn. :')
pi_85091189
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee joh, er zijn best wel knappe en leuke mensen er tussen. Genoeg mensen die gewoon doen omdat het makkelijker is om iemand op straat of in een kroeg aan te spreken. Heb een date gehad met een paar hele mooie meisjes. Uiteindelijk is het niet mijn ding, maar het kan zeker werken.
Dus het zijn van die sociaal gehandicapte tokkies? _O-
pi_85091233
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:05 schreef rozecroc het volgende:
David D'Angelo
_O_
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:18:04 #89
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85091240
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:16 schreef laforest het volgende:

[..]

Dus het zijn van die sociaal gehandicapte tokkies? _O-
Eh, nee. Gewoon leuke vrouwen, ik denk dat je verbaasd zou zijn als je zou weten hoeveel mooie vrouwen op zulke sites zitten.
pi_85091249
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:41 schreef laforest het volgende:
Ik weet het niet, mn vader haalt er aan de lopende band vrouwen mee binnen :{ al jaren single, kreeg ie een thuiswerkplek met internet, zat er ineens de ene na de andere vrouw van middelbare leeftijd op de bank als je thuiskwam. Sommigen maar twee dates maar hij heeft er ook al zeker 4 relaties mee geregeld, van een paar maanden ofzo. Hij is enorm populair op die sites, terwijl hij voor ie leerde internetten altijd liep te klagen dat ie nooit leuke vrouwen ontmoette. Nu zit ie arrogant op te scheppen dat ie zn wekelijkse selectieronde houdt _O- dan print ie al die emails enzo uit en dan maakt ie stapeltjes met ja nee en misschien :|W

Sommige van die vrouwen vond ik inderdaad wel wanhopige stumpers maar er zaten er zeker ook bij waarvan ik dacht, wat moet jij in godsnaam met mijn vader (ik heb niet zo'n leuke vader). En ik denk dat er misschien ook wel veel mensen op zitten die wat verlegen zijn. Van die mensen die altijd ineens een heel goede reactie weten twee minuten nadat de ander de kroeg uit is. Met internet kun je even nadenken hoe je iets verwoordt. Misschien is dat iets waar sommige mensen steeds op stuk lopen, maar als is dat geen probleem meer als ze iemand eenmaal kennen?
pi_85091266
Het lijkt wel alsof dit soort topics een wekelijks terugkerend ritueel worden.
pi_85091287
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:13 schreef andlikethathesgone het volgende:
Een cursus engels?
pi_85091307
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:19 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Een cursus engels?
_O- :D
pi_85091324
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

In 15 jaar élke kans pakken en dan maar op 20 kinderen uitkomen? Dus je had maar net iets meer dan één keer per jaar een kans?

Damn jij moet echt heel lelijk zijn. :')
zwak zaad. Maar wel lekker ;)
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:20:16 #95
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85091339
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:18 schreef Friek_ het volgende:
Het lijkt wel alsof dit soort topics een wekelijks terugkerend ritueel worden.
Als je nu de Fancy gaat kopen lees je dezelfde problemen van meisjes als tien jaar geleden. Of twintig.

En als je nu weggaat hier op FOK en over tien jaar terugkomt zullen de problemen niet heel veel anders zijn.
pi_85091359
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:19 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Een cursus engels?
Ik zit momenteel in Watts.. krijg je dat :D
pi_85091395
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:20 schreef andlikethathesgone het volgende:
Ik zit momenteel in Watts.. krijg je dat :D
Hmhm :')
pi_85091478
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

Als je nu de Fancy gaat kopen lees je dezelfde problemen van meisjes als tien jaar geleden. Of twintig.

En als je nu weggaat hier op FOK en over tien jaar terugkomt zullen de problemen niet heel veel anders zijn.
Nou, de laatste tijd worden ze toch wel erg vaak geopend. Het lijkt wel alsof er steeds meer mannelijk Darwinistisch afval komt.
pi_85091515
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:01 schreef Leonidas82 het volgende:
waarom richt je je alleen op Nederlandse vrouwen? Wel eens gedacht aan een kijkje buiten de grens? Russische, Oekraïense en ander Oost-Europese vrouwen zijn doorgaans minder veeleisend dan Nederlandse vrouwen, vaak nog knapper en leuker in de omgang en het zijn beslist niet allemaal golddiggers.

Je vergroot je kansen aanzienlijk door de focus te leggen op dat soort vrouwen. Misschien een paar maanden rondtrekken door Rusland? Succes verzekerd!
Inderdaad. Waarom wil je uberhaupt iets met Nederlandse vrouwen? Omhooggevallen nuchtere mokkels zijn 't! :Y
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:27:11 #100
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85091590
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:24 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nou, de laatste tijd worden ze toch wel erg vaak geopend. Het lijkt wel alsof er steeds meer mannelijk Darwinistisch afval komt.
Dat zijn zeker al die mannetjes die baat hadden bij gearrangeerde huwelijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')