Begin is bij minder dan 100 posts per dag misschien?quote:
Halveer dat maar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Begin is bij minder dan 100 posts per dag misschien?
Dat is een half uurtje MEN? Ik denk als je gemiddeld +2 uur/dag op fok zit dat je dan geen leven hebt. Of dat wordt dan iig erg lastig als je niet werkloos bent ofzo.quote:
Ha meisje dat geen bananen in het openbaar eet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is een half uurtje MEN? Ik denk als je gemiddeld +2 uur/dag op fok zit dat je dan geen leven hebt. Of dat wordt dan iig erg lastig als je niet werkloos bent ofzo.
MEN is natuurlijk de definitie van levenloos. Het maakt mij niet uit hoe lang iemand op het forum rondhangt, maar als je dat doet om je postaantal op te krikken dan ben je reddeloos verloren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is een half uurtje MEN? Ik denk als je gemiddeld +2 uur/dag op fok zit dat je dan geen leven hebt. Of dat wordt dan iig erg lastig als je niet werkloos bent ofzo.
Heb jij echt niks beter te doen dan mod zijn op een forum vol met kankerende jeugdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:07 schreef remlof het volgende:
Dat mensen serieus records willen breken qua posts op dit forum
Hebben jullie echt niks beters te doen? Zoals je verdiepen in de discussies die hier plaatsvinden ofzo?
Achtereenvolgens of verspreid over de dag? Ook dat is erg lastig aan te gevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Link naar interessante discussiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:07 schreef remlof het volgende:
Dat mensen serieus records willen breken qua posts op dit forum
Hebben jullie echt niks beters te doen? Zoals je verdiepen in de discussies die hier plaatsvinden ofzo?
Ja jij ja met je kutkick bestaande uit slechts één quote van 2 jaar terug.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb jij echt niks beter te doen dan mod zijn op een forum vol met kankerende jeugd?
Moet kunnen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja jij ja met je kutkick bestaande uit slechts één quote van 2 jaar terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |