Ok dus we gaan wel sex hebben?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:41 schreef Copycat het volgende:
Nee hoor. Er zijn immers veel belangrijkere zaken. Dan kan ik daar prima mee leven. De volgende ochtend blijken ze alleen wel missing in action ...
Wat een frustratie toch, over Hollandse vrouwen. Komt dat ook door de gymnastieklessen van vroeger?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:40 schreef andlikethathesgone het volgende:
Hollandse vrouwen hebben een gymles trauma...je zou immers maar bewegen!
Hier een generatie dames die er echt geen moeite mee zal hebben als JIJ witte sokken draagt. Helaas geen Hollanders![]()
Wat leven we ook in een kutland eigenlijkHeb je wel eens een gemiddelde Nederlandse meid een stukje zien rennen?
![]()
[...]
Hij moest altijd met de meisjes meedoen ... vandaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:44 schreef Lienekien het volgende:
Wat een frustratie toch, over Hollandse vrouwen. Komt dat ook door de gymnastieklessen van vroeger?
Ik haat Hollandse vrouwen. Alleen de Hollandse. Zal binnenkort even een topic openenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat een frustratie toch, over Hollandse vrouwen. Komt dat ook door de gymnastieklessen van vroeger?
En ga je al naar de psychiater?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:47 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Ik haat Hollandse vrouwen. Alleen de Hollandse. Zal binnenkort even een topic openen
Nee, naar de emigratiedienst. Over mijn lijk dat ik temidden van die koeien mijn levensenergie ga slijten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En ga je al naar de psychiater?
Maar echt 'zen' ben je er nog niet over, want je verspilt er hier ook heel wat energie aan. Allemaal zo negatief, joh. Laat het los!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:49 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Nee, naar de emigratiedienst. Over mijn lijk dat ik temidden van die koeien mijn levensenergie ga slijten.
Mooi om te zien hoe jouw basis in deze verzorgingsstaat meteen resulteert in hulpverleningquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar echt 'zen' ben je er nog niet over, want je verspilt er hier ook heel wat energie aan. Allemaal zo negatief, joh. Laat het los!
Hulpverlenen? Vergeet dat maar lekker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:52 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe jouw basis in deze verzorgingsstaat meteen resulteert in hulpverlening
Het nare van het leven als man in Nederland is dat je wel als een idioot wilt neuken, maar alleen maar uit Zeeuws Meisjes kunt kiezen
Oh put a sock in it will yaquote:
Kut hippiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hulpverlenen? Vergeet dat maar lekker.
Van mij mag je oprotten.
Ik schat je zeker links van het centrum in ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hippie? Jij roept ook maar wat, hè.
Ik moet eerst even een interviewtje doen, gaan we daarna neuken!quote:
En dat is relevant omdat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:59 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Ik schat je zeker links van het centrum in ja.
Ja, want dat neppe Amerikaanse mokkel vindt het geen probleem als jij met je witte sportsokken in je sandalen stapt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:10 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Liever een neppe, sportieve, vrolijke Amerikaanse, dan een 'echt' chagrijnig Hollands mokkel dat zich druk maakt om de witte sokken van mannen
Waarom zijn Nederlandse vrouwen altijd zo fel op hun Amerikaanse concullega's?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want dat neppe Amerikaanse mokkel vindt het geen probleem als jij met je witte sportsokken in je sandalen stapt?
Kans van 9 op 10 dat ze er dan ook liever niet naast loopt, tenzij je een heel goed gevulde portemonnee hebt, maar die heb je sowieso wel nodig voor haar abonnement op de plastisch chirurg.
Mwah, volgens mij valt dat nog wel mee, maar als Nederlandse mannen Amerikaanse vrouwen in hun onwetendheid heilig gaan verklaren dan is het wel handig dat even recht te zetten....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:03 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Waarom zijn Nederlandse vrouwen altijd zo fel op hun Amerikaanse concullega's?
Onwetendheid zou ik het niet noemen, zit regelmatig in de statesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij valt dat nog wel mee, maar als Nederlandse mannen Amerikaanse vrouwen in hun onwetendheid heilig gaan verklaren dan is het wel handig dat even recht te zetten....
Oh, en mijn kennis over Amerikaanse vrouwen (en mannen) komt niet van SBS6, ik heb er een paar jaar gewoond, op plekken die niet bekend staan als de beroerdste.
En nee, ik zie absoluut geen concurrentie in de Amerikaanse vrouw, maar jouw idee dat je met zo'n cheerleader verkering kunt hebben en ongegeneerd met witte sportsokken in je sandalen kunt stappen is wel heel schattig, en gaat echt alleen maar op als je je dat kunt permitteren, en dat kun je niet op een modaal inkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |