Sterker nog: ik zie opeens kansen om wèl een varken te gaan houden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:22 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou trouwens wel een keer naar die slager toe willen. Alles zelf gemaakt, waar vind je dat nog?
http://www.scharrelslager(...)l&id=15283&variant=2
In F&F ongepast?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:06 schreef Miss_Isis het volgende:
Ik ben benieuwd hoe je haantjes gaan bevallen sigme, en hoe het zal gaan met het varken binnenkort
Hier gaan waarschijnlijk morgen 3 hanen geslacht worden. Ik zat er aan te denken om er een foto-verslagje van te maken voor in CUL misschien (voor in F&F lijkt me wat ongepast). Dan kan ik meteen een vergelijkend waren onderzoekje doen, eens kijken of de poule de Bresse nog anders smaakt dan onze eigen gefokte haantjes.
Tja, vanmiddag zijn er hier vijf hanen geslacht en ik heb de foto's inmiddels. Nu maar eens kijken waar ik het topic openquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:43 schreef Isegrim het volgende:
Als je zo'n topic in F&F opent heb je binnen de kortste keren een knokploeg voor de deur.
Tja, ik heb zoiets wel eens meegemaakt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:43 schreef Isegrim het volgende:
Als je zo'n topic in F&F opent heb je binnen de kortste keren een knokploeg voor de deur.
En je geliefde natuurlijk!quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:56 schreef SiGNe het volgende:
Ach, het hoort erbij en als je dit topic een beetje volgt weet je dat ze niet alleen als leuke huisdieren gehouden worden.
Persoonlijk vind ik het wel goed om te zien wat er gebeurt als een dier geslacht wordt en hoe de organen eruit gehaald worden, het is ook een onderdeel van het eten van vlees.
En niet alleen met kippen, ook de varkens, schapen en koeien, je weet dat ze als voedsel dienen en die kan mag ook best gezien worden.
Alleen de hond en de katten niet, maar die zijn alleen spreekwoordelijk om op te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |