hahaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wie edit het bericht even? De beste jongen vind het leuk om eindes te verklappen.
Ja hallo, dat is wel erg makkelijk.. waar loop ik je te bashen dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:41 schreef AdvancedPower het volgende:
Nog wat: fivenine vindt het nodig om over mij te gaan lopen bashen. Dit moet wel een kloon zijn. Do the klooncheck!
Het is AP, die moet altijd even zijn hart luchten in het FB topic.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:43 schreef fivenine het volgende:
[..]
Ja hallo, dat is wel erg makkelijk.. waar loop ik je te bashen dan?
Nee!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:41 schreef AdvancedPower het volgende:
Nog wat: fivenine vindt het nodig om over mij te gaan lopen bashen. Dit moet wel een kloon zijn. Do the klooncheck!
Dat vinden ze hier allemaal nodig omdat je er om vraagt. Kleine tip overigens; je zit weer op het randje. Ga ik verder niet over in discussie, want jij moet er iets mee en ik niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:41 schreef AdvancedPower het volgende:
Sinds wanneer weet ik niet, ik weet wel dat het niet meer toegestaan is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:20 schreef deantoine het volgende:
vraagje;
Wanneer werd googlebait exactly banwaardig? In die liekendiek topics werd er niet anders gedaan?
ik zie geen gebruikers die om die die reden nu van een ban mogen gaan genieten
Dat klopt, ik wilde O.us afleiden.quote:
ben jij roodquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat klopt, ik wilde O.us afleiden.
En daarnaast mag Yvonne ook naamtopics maken. Doe is niet mij pesten
Nee, maar als ik een goed naamtopic maakte mocht het open blijven.quote:
Nee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Doe yvonne... weer open. Kom op. Jullie hebben een topic over mij gehad. Dan wil ik ook even een topic over yvon. En er werd weinig gescholden en gebaggerd.. dus...
Jawel, dat topic gaat nu open! Dat is een bevel!quote:
Wordt eerst maar eens admiraal, dan kunnen we onderhandelenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:52 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Jawel, dat topic gaat nu open! Dat is een bevel!![]()
Gaaaaaaast... hou toch eens een keer OP!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Doe yvonne... weer open. Kom op. Jullie hebben een topic over mij gehad. Dan wil ik ook even een topic over yvon. En er werd weinig gescholden en gebaggerd.. dus...
geen aandacht aan gevenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:19 schreef sinadO het volgende:
[..]
Gaaaaaaast... hou toch eens een keer OP!
Aight, we cool, we cool.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:50 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Kanker op dit is een serieus topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |