Nee, juist niet, dus ik twijfel over hoe het nou met mijn vader zit.quote:
Zou mooi zijn, dan ben je dadelijk de tante van je halfbroertje/zusjequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Mijn broer is jonger, dan hoef ik niet te twijfelen toch?
Misschien doet ie m'n moeder nu wel...
geweldig, je zou er een soap van kunnen maken. Oh wacht the bold bestaat al...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, dan ben je dadelijk de tante van je halfbroertje/zusje![]()
je bedoelt GTST ..quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
geweldig, je zou er een soap van kunnen maken. Oh wacht the bold bestaat al...
oh ja de slechte nederlandse namaak.quote:
Dan is je moeder tegelijk je omaquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef Beetlebum het volgende:
het zou pas raar zijn als je broer van 18 ook je vader is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, mag dat niet??quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:02 schreef Groove2 het volgende:
Waarom is 18 jaar leeftijdsverschil veel tussen twee broers, maar weinig tussen vader en zoon?
Zorgen dat de tweede een meisje is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, mag dat niet??![]()
Oeps.... en nu?
Nou ja zeg... Wat een rare opmerking. Er zijn genoeg meiden van 15 jaar (en ouder) seksueel actief met meerdere partners, maar omdat ze toevallig de pil slikken of hun vriendjes een condoom omdoen (of door puur geluk) worden ze niet zwanger, maar of ze dan geen sletjes zijn....quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:08 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Wat een slet zou zijn moeder geweest moeten zijn.
een tienerschoonmoederquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef Ticootje het volgende:
Mijn man scheelt overigens maar 17 jaar met z'n moeder.
nu niet meerquote:
quote:
Wat is jouw vader een viespeukquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef Semmm het volgende:
Kan wel hoor, ik ben 11 en heb een broer van 31.
Ik heb een nicht die meer dan twee keer mijn leeftijd isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:41 schreef Jelief het volgende:
Ik heb ooit een jongentje gekend dat ouder was dan zijn oom
Ja smatjuh, hij is een eckte playaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Wat is jouw vader een viespeuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |