Oh je maakt me bangquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef Adames het volgende:
nectar, je hebt geen joegoslaaf op japsnars af gestuurd?
Da's beter dan 13 ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Yugoslaven zouden zich nooit laten commanderen door zo'n 12 jarig kutkind
Ik ben niet 12, idiootquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Yugoslaven zouden zich nooit laten commanderen door zo'n 12 jarig kutkind
Feescht. En hij heeft het record eerder verbroken dan Nectar gisteren.quote:
In de tijd dat jij dat aan het typen was was het record al gebroken.:')quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef Nectar het volgende:
Zojuist kwam zijn zusje zeuren dat hij de oven moet repareren, maar hij zei nee, dus wat doet dat zusje? die gaat naar de ouders, en 1 post voordat hij het record heeft verbroken, komen zijn ouders en trekken ze hem van de stoel waar hij de afgelopen 12 uur op heeft gezeten en hij mag niet meer pcen
Ja ik had alleen pauzes genomen gisteren, hij nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Feescht. En hij heeft het record eerder verbroken dan Nectar gisteren.
Jammer. En anders had ze het wel aan haar papa gevraagd?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef Nectar het volgende:
Zojuist kwam zijn zusje zeuren dat hij de oven moet repareren, maar hij zei nee, dus wat doet dat zusje? die gaat naar de ouders, en 1 post voordat hij het record heeft verbroken, komen zijn ouders en trekken ze hem van de stoel waar hij de afgelopen 12 uur op heeft gezeten en hij mag niet meer pcen
Ja, 22:27 uur was gisteren.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef DeLuna het volgende:
Feescht. En hij heeft het record eerder verbroken dan Nectar gisteren.
die je blijkbaar nodig had, hij niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja ik had alleen pauzes genomen gisteren, hij niet
Hij ging nog eten en een par keer drinken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja ik had alleen pauzes genomen gisteren, hij niet
YESquote:
ik had ze niet nodig maar ik had tijd teveel volgens mijn plan, dus daaromquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:47 schreef Adames het volgende:
[..]
die je blijkbaar nodig had, hij niet.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jammer. En anders had ze het wel aan haar papa gevraagd?
Japsnars, gefeliciteerd!
quote:
Dank jullie allenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:47 schreef Hyundai het volgende:
Gefeliciteerd Japsnars! Dat je nog lang recordhouder zal zijn
Nee, ouders zijn er niet en die oven moet ze gewoon een paar knopjes indrukkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef Nectar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |