Uh-huh.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:04 schreef Japsnars het volgende:
DamnToen was er nog geen wachttijd of wat?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:05 schreef Nectar het volgende:
wauw ik was 1 dag recordhouder, dit is eigenlijk best wel (hoe noem je dat) dit zorgt ervoor dat er soort gevoel ontwakkt in mij waardoor ik MOET verbreken dat record en dan het liefst morgen![]()
Hoho, je record staat nog.quote:
40 posts achter elkaar zonder wachttijdquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
DamnToen was er nog geen wachttijd of wat?
Arcee heeft meer dan 10 jaar FOK!statistieken op kladblokjes geschreven. Even terugzoeken en hij vindt het wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoeveel procent van het dagtotaal had Bazyx met zijn record, en hoeveel procent had Nectar gisteren? Of is dat neit meer terug te halen?
Zal lastig worden maar dat kan een van de admins of devver vast wel terugvogelen met een query.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoeveel procent van het dagtotaal had Bazyx met zijn record, en hoeveel procent had Nectar gisteren? Of is dat neit meer terug te halen?
Van Nectar is dat denk ik wel terug te halen. Van Bazyx weet ik het niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Geen idee, zo even kijken.quote:
JAJA! ik weet nou wel dat je wilt dat ik hem niet verbreek morgenquote:
Ben je echt 13?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:02 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik ben er niet verslaafd aan, lutser
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:08 schreef Nectar het volgende:
[..]
JAJA! ik weet nou wel dat je wilt dat ik hem niet verbreek morgenje hoeft niet over kritiserend op te reageren waar ik de worden 'verbreken' 'record' 'morgen' in 1 zin zet
Dan krijg je echt ziek veel pogingen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:10 schreef Casualty het volgende:
Gaan we nog een prijs beschikbaar stellen voor wie aan het einde van het jaar bovenaan staat ?
Om het geheel toch nog enig doel te geven
Nog even en ik moet echt kotsenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
je bent een kloon van henrydg, ik wist het!
Dat is hyundai alquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
je bent een kloon van henrydg, ik wist het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |