Ik vind het maar bij heel weinig vrouwen mooi. En bij de vrouwen waarbij het wel mooi is, zou lang haar nog mooier zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet mee eens, zijn genoeg vrouwen waarbij een pittig kort kapsel mooi staat
Pinkquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het maar bij heel weinig vrouwen mooi. En bij de vrouwen waarbij het wel mooi is, zou lang haar nog mooier zijn.
Doe mij maar een lekker kaal lichaam en snoetje dan een behaarde langharige mastodont!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het maar bij heel weinig vrouwen mooi. En bij de vrouwen waarbij het wel mooi is, zou lang haar nog mooier zijn.
Ik heb net de dvd binnen van de Funhouse tourquote:
u vraagtquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe mij maar een lekker kaal lichaam en snoetje dan een behaarde langharige mastodont!
Okee, dat wel, bij de meeste vrouwen staat lang haar iets beter, maar bijvoorbeeld natalie Imbruglia. In de clip van Torn vind ik haar best wel lekkerquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij maar F5enquote:
Nee, zat in V&Aquote:
Had je een dikke behaarde dame in de aanbieding en vroeg je ook om een naakt poesje? Je kan hier ook prima ruilen! Van ruilen komtquote:
jij wilde een kalequote:
Jammer! Ik zei al van ruilen komtquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:04 schreef crv het volgende:
[..]
jij wilde een kaleik heb nooit om een bolle tokkie gevraagd
ik zoek nog aanknopingspunten voor wat geschikts help mequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
crv heb je mijn poppetje al gevondah?
Seckxzquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:04 schreef crv het volgende:
[..]
ik zoek nog aanknopingspunten voor wat geschikts help me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |