abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85467366
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Die hebben geen jumpsuits zo te zien?
Ow -O- Dat wist ik niet :@
Lotte!
Noah!
pi_85467425
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:49 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ow -O- Dat wist ik niet :@
:*
Nou ja ik wil neefje wel in zo'n zacht jurkje frotten maar denk niet dat schoonzus akkoord gaat :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85467436
Ah kijk je meiske nou Huup met die lieve stippen O+

Huup voelt het vestje nu ook lekkerder aan na het wassen? Ik vond 'm leuk, maar het voelde zo gek :@
pi_85467642
maten zijn zowieso raar... en dan moet je van baby naar peuter maten en dan blijkt of maat 86 even groot te zijna ls maat 98 of er tussen maat 86 en 92 nog 3 maten ruimte te zitten...

Gisteren bij de bijenkorf in de aanbieding even 2 goede spijkerbroeken voor Pepijn op voorraad gekocht.
Het model wat bij hem het beste zit is het 6-pocket model van Imps&Elfs, maar dat is niet bepaald mijn normale budget. En nu waren ze in de aanbieding precies toen we wat belastingcentjes terug kregen. Dus nu weer heerlijk een maat 92 en 98 broek op voorraad (heel achterlijk tussen maat 86 wat nog babycollectie is en maat 92 zit zo'n 15cm lengte verschil en tussen maat 92 en 98 zo'n 3cm).

Deze dus.
pi_85468630
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:51 schreef Stiemie het volgende:
Ah kijk je meiske nou Huup met die lieve stippen O+

Huup voelt het vestje nu ook lekkerder aan na het wassen? Ik vond 'm leuk, maar het voelde zo gek :@
Hij s nog niet gewassen :') ik was tegenwoordig lang niet alles meer eerst voor ze het draagt. Als het toevallig zo uitkomt prima maar dit dus niet.
Ze lijkt er zelf geen last van te hebben dat ie raar voelt ofzo op haar armpjes. Ik laat het wel weten als ie overmorgen ofzo uit de was is!

P_iglet mooie broeken zeg! En fijn zo'n meevaller precies in de uitverkoopperiode! :D
Dat verschil tussen die maten is idd stom.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 19 augustus 2010 @ 12:31:59 #281
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85468861
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:56 schreef p_iglet het volgende:
maten zijn zowieso raar... en dan moet je van baby naar peuter maten en dan blijkt of maat 86 even groot te zijna ls maat 98 of er tussen maat 86 en 92 nog 3 maten ruimte te zitten...

Gisteren bij de bijenkorf in de aanbieding even 2 goede spijkerbroeken voor Pepijn op voorraad gekocht.
Het model wat bij hem het beste zit is het 6-pocket model van Imps&Elfs, maar dat is niet bepaald mijn normale budget. En nu waren ze in de aanbieding precies toen we wat belastingcentjes terug kregen. Dus nu weer heerlijk een maat 92 en 98 broek op voorraad (heel achterlijk tussen maat 86 wat nog babycollectie is en maat 92 zit zo'n 15cm lengte verschil en tussen maat 92 en 98 zo'n 3cm).

Deze dus.
[ afbeelding ]
Ja klopt! dat zie ik ook vaak, ik denk dat 98 't meest in qua breedte verschillend is van 92.
Maar 104 is gelijk weer super groot verschil! Daarom is de 98/104 een klote maat bij H&M.

En ik ga nu maar eens naar de shoeby, heel leuk shirtje gister gezien maar ik heb thuis nog een bon liggen van 20 euro.
Dus vond 't zonde om te betalen :P
pi_85469127
Ik krijg net de nieuwe catalogus van Vertbaudet binnen. Leuk weer! Beetje boven mn budget atm, aangezien ik niks mag kopen ;( En geen site in het Nederlands. Maar ik wilde 'm toch even delen :D
Lotte!
Noah!
pi_85469460
Hahaha, ik gok zo dat beeb ook snel uit 50/56 is gegroeid. Maar ik heb 4 verhuisdozen vol en 2 grote H&M tassen :@ maar wel veel gekregen of tweede hands gekocht. En meneer heeft me gewoon maar even mijn gang laten gaan O-)

Leuk vestje Huup, staat der goed! Gelukkig heb je straks weer zo'n klein, ukkiepukkie die nog lang niet in maat 92 past!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_85480239
Wij waren vandaag bij de Zara, waarschuwing: Ga niet naar de Zara!! Niet goed voor je banksaldo!
Wat een leuke kleren voor jongens en meisjes hebben ze binnen gekregen zeg!

Voor Finn hebben we deze winterjasklein beetje te groot nog:

En schoenen:
pi_85485736
Wat een leuke kleertjes.

en ja ga NIET naar de Zara was er vandaag, ben zonder niks naar buiten gegaan (ik wil een jas toch echt liever passen ipv op gevoel kopen.

Maar wat een leuke laarzen vanaf maat 24 in suede donkergroen en donkerblauw, als ze die zelfs voor m ij hadden, had ik ze gekocht!

En verder voor de meisjes, de vintage kleuren bruin, beige oud roze groen, gewassen blauw enzo

ik zei NIET gaan he!

Ze hebben ook een gave trenchcoat beige (burberry achtig) vanaf maat 92 I think
pi_85485810
Ik heb de winterjas voor Driekus binnen. Maar goed dat we even zijn gaan passen, want DE jas waar ik em al helemaal in zag lopen kruipen, bleek em helemaal niet te staan. Tis nu deze geworden, ongeveer de kleur van zijn ogen O+

en in maat 86, je kon zo zien dat ie snel uit de 80 zou zijn als je er een dikkere trui onder aan moet.

Ik zou trouwens zo'n beetje heel de collectie van bfc kunnen kopen. Heb me ingehouden, hij heeft alleen dit vestje nog gehad:

En nu ga ik het topic doorwerken op zoek naar leuke kleren. Ineens zijn de meeste shirts in 74 te kort, lange mouwen die ineens driekwart mouwen zijn enzo. Bij de hema ga ik maat 80 overslaan, dat is meteen weer te klein, de rest van de merken zou ik met een 80 moeten redden. En broeken heeft ie nog even genoeg (waaronder een 68! van kik-kid die nog steeds te lang is...hoezo rare maten)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85485819
nu wil ik naar Zara ;( -O-

Finnemans! O+ wat een heerlijk ventje! Geweldige jas! Ik hou echt van houtje-touwtje O+ als ik een zoon had kocht ik ook zo'n jas voor hem.
Wat kijkt hij er trots bij FTA :D poepige schoentjes ook <3

-edit-
crosspost met Mefke.
gek is dat hè? Dat je kindje ook gewoon echt dingen niet kunnen staan. Ik vond dat zo stom van mezelf dat ik vond dat bepaalde kleurtjes Amélie gewoon echt niet stonden (kom op, t is een baby, die komen overal mee weg dacht k :P ).

BFC heeft idd leuke dingen :Y
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85485864
* mefke79noteert naar de zara

iemand enig idee bij welke maat de junior collectie van de sissyboy begint?
  donderdag 19 augustus 2010 @ 19:53:55 #289
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85486041
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 19:45 schreef Sandous het volgende:
Wat een leuke kleertjes.

en ja ga NIET naar de Zara was er vandaag, ben zonder niks naar buiten gegaan (ik wil een jas toch echt liever passen ipv op gevoel kopen.

Maar wat een leuke laarzen vanaf maat 24 in suede donkergroen en donkerblauw, als ze die zelfs voor m ij hadden, had ik ze gekocht!

En verder voor de meisjes, de vintage kleuren bruin, beige oud roze groen, gewassen blauw enzo

ik zei NIET gaan he!

Ze hebben ook een gave trenchcoat beige (burberry achtig) vanaf maat 92 I think
Ja die laarzen gaan tot maatje 39 :P
Heb weleens laarzen op de kinderafdeling daar gekocht.
Ik ga van de week weer naar de Zara, leeg kopen vooral.
pi_85486182
Huup, het stomme is, de jas die ik wilde is groen. Driekus heeft vanalles in het groen (waaronder zijn kamer) en dat staat em allemaal prima. Maar deze kleur ineens net niet. Dat vestje is een andere kleur groen, geen probleem.

Hmm, ik ga van het weekend eens bij de outlet vragen of ze de mutsjes van kik kid weer krijgen. Zo niet, koop ik ze nieuw online ofzo. En ik wil weer een broek van hun, ook maar eens goed zoeken. Ze zijn nogal duur, maar lekker smal en lang.
pi_85491266
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 19:53 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja die laarzen gaan tot maatje 39 :P
Heb weleens laarzen op de kinderafdeling daar gekocht.
Ik ga van de week weer naar de Zara, leeg kopen vooral.
Kijk nu maak je me blij! :s) ! Ik ga maandag weer laarzen kijken.. en oja Zara home, pfff love it
pi_85502258
Hij vond het ook helemaal geweldig om die jas te passen huup! Voor meisjes hadden ze ook echt super leuke jasjes en een heel schattig spijkerovergooiertje O+

Verder hadden ze voor Finn veel leuke spijkerbroeken en truien, maar goed dat komt wel als ik na de vakantie nog geld over heb! De winter is nog lang.
pi_85503122
nieuwe winterjas van Seb, eenvoudig maar de kleur staat hem zo goed en nu de helft van de prijs:

ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_85503487
Wat een leuk jasje Estrys! Maar als ik kijk waar je die vandaan hebt zie ik Tweakers staan? :P
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_85503577
Hij is van Ministars. Maar van vorig seizoen denk ik. Bij wehkamp verkochten ze deze ook maar daar is hij niet meer te verkrijgen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_85503973
Leuk Estrys! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85532411
ik ben vandaag niet bij de zara geweest! Na een rondje bijenkorf, hema, h&m had driekus wel weer even genoeg. En bij de outlet even gevraagd of ze weer kikkid mutsen kregen. Ja dus, dus daar wacht ik mooi even op.
En voor de liefhebbers: h&m heeft weer koekiemonstershirts!!! Heb nu een reserve 80 en nog een 86!
pi_85537896
Even speciaal voor huup, Leia's verzameling tot nu toe :@

Close ups...

pi_85538023
hahahaha ik dacht echt van hey verrek! die schoentjes hadden wij ook! en die... en die... en die... heuh? *scrollt omhoog* oooh Orea :D :+

Geweldig! Je had haar Imelda moeten noemen :D Superleuke schoentjes zeg.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85538047
Whaha Imelda Leia Jolie ja :D Mooie collectie hoor!
Die roze gehaakte slofjes vooraan, waar heb je die vandaan?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')