Owquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die hebben geen jumpsuits zo te zien?
quote:
Hij s nog niet gewassenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:51 schreef Stiemie het volgende:
Ah kijk je meiske nou Huup met die lieve stippen![]()
Huup voelt het vestje nu ook lekkerder aan na het wassen? Ik vond 'm leuk, maar het voelde zo gek
Ja klopt! dat zie ik ook vaak, ik denk dat 98 't meest in qua breedte verschillend is van 92.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:56 schreef p_iglet het volgende:
maten zijn zowieso raar... en dan moet je van baby naar peuter maten en dan blijkt of maat 86 even groot te zijna ls maat 98 of er tussen maat 86 en 92 nog 3 maten ruimte te zitten...
Gisteren bij de bijenkorf in de aanbieding even 2 goede spijkerbroeken voor Pepijn op voorraad gekocht.
Het model wat bij hem het beste zit is het 6-pocket model van Imps&Elfs, maar dat is niet bepaald mijn normale budget. En nu waren ze in de aanbieding precies toen we wat belastingcentjes terug kregen. Dus nu weer heerlijk een maat 92 en 98 broek op voorraad (heel achterlijk tussen maat 86 wat nog babycollectie is en maat 92 zit zo'n 15cm lengte verschil en tussen maat 92 en 98 zo'n 3cm).
Deze dus.
[ afbeelding ]
Ja die laarzen gaan tot maatje 39quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:45 schreef Sandous het volgende:
Wat een leuke kleertjes.
en ja ga NIET naar de Zara was er vandaag, ben zonder niks naar buiten gegaan (ik wil een jas toch echt liever passen ipv op gevoel kopen.
Maar wat een leuke laarzen vanaf maat 24 in suede donkergroen en donkerblauw, als ze die zelfs voor m ij hadden, had ik ze gekocht!
En verder voor de meisjes, de vintage kleuren bruin, beige oud roze groen, gewassen blauw enzo
ik zei NIET gaan he!
Ze hebben ook een gave trenchcoat beige (burberry achtig) vanaf maat 92 I think
Kijk nu maak je me blij!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:53 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja die laarzen gaan tot maatje 39![]()
Heb weleens laarzen op de kinderafdeling daar gekocht.
Ik ga van de week weer naar de Zara, leeg kopen vooral.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |