juist... zogenaamd op de huis van je ouders passen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:25 schreef lynda het volgende:
Ouders op vakantie en 99% samenwonen met vriend
doe je goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:31 schreef lynda het volgende:
Nee daar is weer iemand anders voor.. Anders had ik daar wel 2 weken fulltime gezeten ivm de katjes
![]()
Nu gewoon soms even langs zoals altijd al en voornamelijk op dagen dat we hier ook geen zin hebben om te koken
jij hoeft niet zo ver weg...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:32 schreef lynda het volgende:
De helft van mijn spullen moeten ooit nog verhuist worden naar dit huis.. mogen we wel een bus huren en de berging eerst leeg halen![]()
Verhuizen sucks
me knows...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:38 schreef lynda het volgende:
Vriend kwam vanuit onder de rook van A'dam..
We hebben ook aardig wat heen en weer gereden..
Dan nu juist die laatste dingen, blegh.
Vanwaar eigenlijk de overstap Alphen - Alkmaar?
liefdequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:38 schreef lynda het volgende:
Vriend kwam vanuit onder de rook van A'dam..
We hebben ook aardig wat heen en weer gereden..
Dan nu juist die laatste dingen, blegh.
Vanwaar eigenlijk de overstap Alphen - Alkmaar?
Back @ yaquote:
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:51 schreef lynda het volgende:
Zoals het hoort![]()
Die van mij heb ik ook hier heen gehaald
Dan neem je dus je bord mee en ga je buiten zittenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat.Wij vinden alleen dat buiten eten fijner is.
Wat heeft dat met etenstijd te makenquote:En half 6.Je bent op vakantie man.
WTF! Pics of ik geloof je nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh HANDIG
Heej! Let eens op!
* LovelyLady gaat wat doen
Aardappels schillen
Moet ik HELEMAAL pics gaan maken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan neem je dus je bord mee en ga je buiten zitten.
[..]
Wat heeft dat met etenstijd te maken. Als ik vroeger eet, dan kan ik laat op de avond nog een keer eten, kost toch niets extra bij all-inclusive
.
[..]
WTF! Pics of ik geloof je niet.
Webcam mag ook!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik HELEMAAL pics gaan maken?
Weet je hoeveel moeite
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat red mijn laptop niet hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar iedereen kan plaatjes googlen van bloemkool en aardappels, je had er ff een briefje op z'n foks bij moeten doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben toch wel een beetje trots op mezelf![]()
bloemkool!!! mjam...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat red mijn laptop niet hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check de URL schat.... je bent verder onmogelijk jijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar iedereen kan plaatjes googlen van bloemkool en aardappels, je had er ff een briefje op z'n foks bij moeten doen.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
bloemkool!!! mjam...
met saus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |