Ja die is zeker stoerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
is idd goed.
ik vind hiro echt geniaal
1.Ja maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:56 schreef Bart het volgende:
1. Hij heeft er al eentje van mij gehad!
2. Je mag ze per post opsturen naar me.
3. Mooi, heb ik weer meer.
4. Wat moet je leren dan?
Dat heeft ie niet gezegd...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1.Ja maarMisschien wil hij dat wel helemaal niet
Dealquote:2. Doei! Dan zijn ze oud.... mocht er ooit een meet komen dan bak ik ze wel speciaal daarvoor
Ja hequote:3. Fijn
Oei! Succesquote:4. Theorie-examenvrijdag de 13e
Bedankt voor je info via pm lovelyladyquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1.Ja maarMisschien wil hij dat wel helemaal niet
2. Doei! Dan zijn ze oud.... mocht er ooit een meet komen dan bak ik ze wel speciaal daarvoor
3. Fijn
4. Theorie-examenvrijdag de 13e
Ik ben heul niet laat, ik zit nu pas in mijn 2e puberteitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:06 schreef Bart het volgende:
Oei! Succes! Je bent er overigens wel laat mee op je 30e
. Eerste keer?
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:06 schreef MdMa98 het volgende:
Bedankt voor je info via pm lovelylady
Prakkie wat? Bami?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik ga nog even roken en dan koken...
bart, moet ik een prakkie bewaren voor je?
Succesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik ga nog even roken en dan koken...
bart, moet ik een prakkie bewaren voor je?
boerenkool met worstquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Succes
* LovelyLady gaat cookies bakken en daarna leren
Dat zeg ik 'm ook wel vaker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dan zijn jouw smaakpapillen kapot
Ga eens goed lezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik ben klaar![]()
@ ijsdraakje als je het niet lekker vind dan ga je maar naar de overkant patat halen
weet ik. maar voor het geval dat het niet te eten is, waarschuw ik je alvastquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga eens goed lezen
Er zit heul niks negatiefs in
Dus als ik daarna weer ziek ben is het jouw schuldquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
weet ik. maar voor het geval dat het niet te eten is, waarschuw ik je alvast
gewoon zorgen dat je lapo niet heb. zo ben ik er een paar keer van afgekomen. alleen giste was ik niet aan het opletten... dus mocht ik de nieuwe openenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus als ik daarna weer ziek ben is het jouw schuld
Oh, mocht ik het topic dichtgooien, de vraag aan iemand om een nieuwe te openen. Mobiel topics openen is kut.
Dat is goed hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus als ik daarna weer ziek ben is het jouw schuld
Oh, mocht ik het topic dichtgooien, de vraag aan iemand om een nieuwe te openen. Mobiel topics openen is kut.
we hebben nog even...quote:
Ik denk het, heb geen zin om vroeg naar bed te gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef ErwinDikkie het volgende:
we hebben nog even...
slapen de meeste al?
ik ook niet echt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het, heb geen zin om vroeg naar bed te gaan
Nee en zal nog wel een tijdje opblijven denk ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
we hebben nog even...
slapen de meeste al?
Normaal boeit het me niet hoor, maar kan nu ook niet zien hoever het topic zit. (Ja, ergens tussen post 250 en vol, maar waar precies kan ik niet zien)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:03 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je lapo niet heb. zo ben ik er een paar keer van afgekomen. alleen giste was ik niet aan het opletten... dus mocht ik de nieuwe openen
Oh nee, ik heb donderdag pas de tijd om het op te halen joh... Maar toch bedanktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:15 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
boerenkool met worst!
tuurlijk bami wat dacht je dan?
dan is het op...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb donderdag pas de tijd om het op te halen joh... Maar toch bedankt.
Ik ga naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |