Je heet Sachaquote:
Dat hoor ik meerquote:je bent verder onmogelijk jij
wat voor saus?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Check de URL schat.... je bent verder onmogelijk jij
[..]
Natuurlijk![]()
Witte saus.quote:
mannenpap?quote:
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:17 schreef Bart het volgende:
Je heet Sacha.
[..]
Dat hoor ik meer. Maar toch houdt iedereen van me
.
roomsausquote:
Als jij bechamelsaus zo noemtquote:
Zie jequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
En moment foto onderweg... ik hou van onmogelijk![]()
quote:
quote:
Dat heb je mij ook niet horen zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zie je, ik ben de beroerdste niet
daar gaan ik wel van uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zie je, ik ben de beroerdste niet
[..]
Dank je welDat zal wel lukken.
Dat weet ik, maar om je even voor te zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat heb je mij ook niet horen zeggen.
Maar ik ga zo ook maar eens koken.
Sauzijsjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:32 schreef ErwinDikkie het volgende:
daar gaan ik wel van uit.
lekker stukkie vlees erbij?
kan ik komen eten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar om je even voor te zijn
Eet smakelijk
[..]
Sauzijsje
quote:
Dan is je vriendin gelijk met mijn opa jarigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik mag vanavond de hele avond in de keuken staan. morgen is mijn vriendin jarig, en de schoonfamilie komt nasi en bami halen...
als ik over heb, wat ik wel verwacht want ik maak altijd te veel, mag je het komen halen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan is je vriendin gelijk met mijn opa jarig.
Jammer, anders was ik ook ff bami komen halen.
Jeetje. ben ik nu de enige die vanavond makkelijk tosti eet?quote:
nee hoor, ik ga waarschijnlijk ook tosti etenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:04 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Jeetje. ben ik nu de enige die vanavond makkelijk tosti eet?
Trouwens aardig wat nieuwe mensen in het topic zie ik?
Wat een baasquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
als ik over heb, wat ik wel verwacht want ik maak altijd te veel, mag je het komen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |