Welke kosten willen ze op mij gaan verhalen dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:47 schreef Dennis101 het volgende:
Als jij die folders niet bezorgt kan ik me voorstellen dat ze wat kosten op jou gaan verhalen inderdaad. Staat er geen proeftijd in je contract?
Jij denkt dat die folders niet kosten? Als wij er als bedrijf achter komen dat onze (dure) folders niet aankomen gaan wij ook klagen bij onze verspreider.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
Welke kosten willen ze op mij gaan verhalen dan?
En als ze mijn loon nou gewoon inhouden?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:48 schreef Alicey het volgende:
Dat is geen slim antwoord, want als je opzettelijk alles weggooit wordt je schadeplichtig. Zo wordt je bijvoorbeeld aansprakelijk voor inkomsten die zij mislopen.
Het beste ga je in overleg met ze en probeer je of zij bereid zijn de opzegtermijn te verkorten en werk je de resterende tijd verder uit.
Gemiste inkomsten uit reclame voor de bedrijven in de folders.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
Welke kosten willen ze op mij gaan verhalen dan?
Jouw loon dekt de kosten van die folders niet hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
En als ze mijn loon nou gewoon inhouden?
Folders duur?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij denkt dat die folders niet kosten? Als wij er als bedrijf achter komen dat onze (dure) folders niet aankomen gaan wij ook klagen bij onze verspreider.
Wat doet dat er nou toe, wat denk je dat het kost om een folder te maken en te verspreiden? Plus wat zo'n folder oplevert voor een winkelier.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Folders duur?Ik krijg 0,003 cent per folder.
Denk je dat dat die kosten dekt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
En als ze mijn loon nou gewoon inhouden?
wel 5 hele minuten fietsen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:46 schreef Cahir het volgende:
Ik heb een folderwijk bij Interlanden die vanaf vandaag is ingegaan. Nou blijkt het twee uur werk te zijn voor 4,55 euro en dan nog eens vijf minuten heen en terug fietsen. Absoluut niet rendabel dus. Ik heb nu net ook meteen via hun internet-portal mijn baan opgezegd (op dezelfde dag dus dat in dienst ging bij Interlanden).
Wist ik veel dat het 2 uur werk was. Ik doe normaal gesproken 1 uur over 260 folders/kranten. Dit waren er 230 maar in een enorm kutwijk. De deuren staan nl niet aan de straat e.d.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:53 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom hebt je van te voren niet bedacht hoeveel dit baantje je zou opleveren?
Nogmaals de vraag, staat er geen proeftijd in je contract?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:56 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wist ik veel dat het 2 uur werk was. Ik doe normaal gesproken 1 uur over 260 folders/kranten. Dit waren er 230 maar in een enorm kutwijk. De deuren staan nl niet aan de straat e.d.
Nee, helaas niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag, staat er geen proeftijd in je contract?
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:01 schreef Cahir het volgende:
[..]
Moet jij geen wajong uitkering gaan trekken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |