quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:15 schreef Oognip het volgende:
JeeejTabby is 30 gram aangekomen en Liesje 40 gram!
Lotje is 7 gram aangekomen en dat is ook prima. Ze smikkelen nu weer lekker van hun vleesje
Jazeker gelukkig wel! Ik zou ze eigenlijk ook nog moeten bijvoeren met speciaal spul. Dat moest ik eigenlijk vanmiddag ophalen maar dat ga ik niet doen. Ze eten nu zo goed en komen genoeg aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Dus het helpt wel met al dat eten hahaWat een smikkelbekkies!
Ga je nog meer video's maken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jazeker gelukkig wel! Ik zou ze eigenlijk ook nog moeten bijvoeren met speciaal spul. Dat moest ik eigenlijk vanmiddag ophalen maar dat ga ik niet doen. Ze eten nu zo goed en komen genoeg aan.
Heel fijn om te lezen dat ze alle drie aan zijn gekomen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:15 schreef Oognip het volgende:
JeeejTabby is 30 gram aangekomen en Liesje 40 gram!
Lotje is 7 gram aangekomen en dat is ook prima. Ze smikkelen nu weer lekker van hun vleesje
Of het moet speciaal eten zijn met extra vitamine, wanneer ze dat te kort kwamen,quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:10 schreef Oognip het volgende:
Jazeker gelukkig wel! Ik zou ze eigenlijk ook nog moeten bijvoeren met speciaal spul. Dat moest ik eigenlijk vanmiddag ophalen maar dat ga ik niet doen. Ze eten nu zo goed en komen genoeg aan.
Wow wat goedquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:15 schreef Oognip het volgende:
Zoooooo de kittens zijn echt gigantisch aangekomen!Liesje is 73 gram aangekomen, Tabby 84 gram en Lotje 69 gram! En dat in 1 dag tijd, wauw!
Ik weet ook niet of deze extreme aantallen goed zijn, maar het gaat iig al stukken beter! Zometeen naar de dierenarts, benieuwd wat die te zeggen heeft.
De lekkerbekjes zijn goed bezigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:15 schreef Oognip het volgende:
Zoooooo de kittens zijn echt gigantisch aangekomen!Liesje is 73 gram aangekomen, Tabby 84 gram en Lotje 69 gram! En dat in 1 dag tijd, wauw!
Ik weet ook niet of deze extreme aantallen goed zijn, maar het gaat iig al stukken beter! Zometeen naar de dierenarts, benieuwd wat die te zeggen heeft.
Zo,quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:15 schreef Oognip het volgende:
Liesje is 73 gram aangekomen, Tabby 84 gram en Lotje 69 gram! En dat in 1 dag tijd, wauw!
![]()
Jep het zalfje gaat prima maar Tabby vindt me wel wat minder lief maar ja dat moet ik dan maar voor lief nemenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:45 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Zo,![]()
dat is ontzettend fijn om te lezen.![]()
Ze zijn nu een week bij je.
Lukt het met het zalfje in Tabby zijn oogje en ziet het er al iets beter uit?
Bij jou komt alles goed.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:17 schreef Oognip het volgende:
De dierenarts vond ze er goed uit zien, ook het oogje van Tabby gaat goed. Ze zijn goed aangekomen en mogen volgende week de enting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |