Gelukkig dat dit weer over is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:18 schreef Oognip het volgende:
De diarree is gelukkig over, het oogje is soms overDe hele dag ging het redelijk met het oogje tot vanavond: toen was het oogje weer rood en stroomde er echt troep uit. Morgen ECHT contact opnemen met mijn contactpersoon want zo kan het ook niet. Die troep moet toch ergens door veroorzaakt worden lijkt me..?
Kan pas tussen half 1 en half 2. Even wachten nog dus.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:31 schreef -moppie- het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat het goed met ze gaat, heb je al gebeld?
Waren Tabby, Muis, Pingoo en Lotje een vogel-tenniswedstrijd aan het volgen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:26 schreef Oognip het volgende:
Toch maar even nog wat foto's plaatsen voor die paar mensen die het topic bij houden.
Voor het raam v.l.n.r. Tabby, Muis, Pingoo en Lotje
Haha ja denk hetquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:03 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Waren Tabby, Muis, Pingoo en Lotje een vogel-tenniswedstrijd aan het volgen?![]()
Oogje Tabby oogt beter.
Twee van hen niet in gewicht aangekomen, ben benieuwd wat je contact persoon zo zegt.
Dank je wel voor de foto's plaatsen, ook mijn zus en een buurmeisje volgen dit topic .
Prima even langs de dierenarts.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:14 schreef Oognip het volgende:
Net even contact opgenomen met mn contactpersoon en ze vond het toch wel verstandig
om even langs de dierenarts te gaan. Vanavond om half 7 is de afspraak. Ik ben benieuwd!
Daarna komt mn collega kijken naar Lotje, hopen dat dat klikt!
Eerlijk gezegd maak ik me wel een beetje zorgen om ze hoor en dan met name om Tabby met zijn niesziekte. Ik ga meteen uit van het ergste aangezien ik wel wat meer heb meegemaakt met mijn eigen kattenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:53 schreef CantFazeMe het volgende:Mooi dat je weer even kunt opluchten.
Niesziekte is inderdaad besmettelijk. Mijn eigen katten zijn ingeent en volgens haar zouden zij dan alleen een beetje gaan niezen maar zou het vanzelf weer overgaan. De kittens kunnen het inderdaad wel krijgen, het is alleen een hele lichte vorm dus de kans is niet zo groot maar ik moet inderdaad goed op ze letten. Ze mogen iig nu nog gewoon samen blijven.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:00 schreef Fuzzlet het volgende:
Niesziekte is toch besmettelijk? Een van mijn katten had dat ook en die moest toen apart op zolder, zodat hij de andere katten niet zou aansteken. Die kreeg toen medicijnen en was na een week beter.
Lieve kittens
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:45 schreef Oognip het volgende:
Tabby, Liesje en ook Lotje blijven dus minstens een week langer bij me. Ik ben er dus nog wel even druk mee maar doe het met heeeeel veel liefde!
Terwijl ik dit typ liggen Liesje en Tabby heerlijk spinnend in mijn nek te slapen, wat een schatjes!
Ik vind je zo lief voor hen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:55 schreef Oognip het volgende:
Net voor het eerst Tabby zijn zalfje gegeven (de da had het ook al gedaan gelukkig) en hij is er niet echt gecharmeerd van, logisch. Nadat het zalfje in zijn eerste oogje zit moet het ook nog in die andere en daar had ie niet zo'n zin in. Toch gelukt maar ik vind het echt zielig en hij ziet er zo zielig uit nu. Arm beestje, ik kan wel janken maar eigenlijk moet ik blij zijn want het had veel erger gekund...
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:10 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Ik vind je zo lief voor hen.
Is even moeilijk, maar de oogjes gaan nu genezen.Gaat de goede kant op met Tabby.
En de niesziekte is misschien bijna voorbij.
Zo dat is hardnekkig.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:22 schreef Oognip het volgende:Thanks!
Het zalfje moet trouwens 10 dagen lang 4x per dag of zodra het over is nog 3 dagen extra. Duurt dus nog wel eventjes.
Haha zeker weten! :dquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Je krijgt er ook veel liefde ervoor terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |