Je kunt ook als eerste gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Vandaag gaat weer niet lukken.
Er moeten dadelijk 3 heren (om de beurt natuurlijk hè) onder de douche en dán kan ik pas.
Da's zeker wel kewlquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zou zo graag handig willen zijn. Maar helaas ben ik dat niet met auto's![]()
Anders had ik al lang een oldtimer gekocht. Of Ferrari of een Porsche.
Heerlijk lijkt me dat sleutelen en zoeken naar onderdelen!
http://www.ferrari-chat.nu/forum/viewtopic.php?f=41&t=1287]http://www.ferrari-chat.nu/forum/viewtopic.php?f=41&t=1287
als ik dit dan zie heb ik zo iets van, dat wil ik opknappen hahah
Ik dus ook, en ik heb dit pak pas een half jaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
heerlijk regen op de motor
![]()
M'n kleding is waterdicht, maar na een uur echt ik de volle zeikende regen krijg ik toch een natte zak
2 jaar voor uittrekkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:23 schreef Sounddragon het volgende:
Da's zeker wel kewl
Kost wel een bak centjes ben ik bang, zeker als er écht iets mis is.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef Alfisti het volgende:
Als je de voorstoel er uit sleutelt denk ik wel.
Denk het wel, zijn op zich ruim zat, en nee het zit niet (vind ik), maar dat heeft geen kont met lengte te makenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
En nu serieus... Ik snap dat ik er wel in pas maar zit het ook goed?
Hoezo zit het niet danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Denk het wel, zijn op zich ruim zat, en nee het zit niet (vind ik), maar dat heeft geen kont met lengte te maken
eenschquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef Anne het volgende:
Laat 'm gewoon ff checken voordat je hem online gooit, dan valt er niks af te kraken.
nee, mn mailbox was na dit lange weekende verdacht leegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:21 schreef Alfisti het volgende:
Nog auto-verkoop / Niva nieuws Alexxxx?
Oke, jammerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, mn mailbox was na dit lange weekende verdacht leegof nou ja, 99 mailtjes.. maar niks relevants betreffende dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |