dat kanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik hoek hem wel neer als er geen getuigen bij zijn.
Oh, das jammer ja. Ja, ik heb er ook nog meer maar die kan ik ook makkelijk bedekkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik mis mijn lippiercing wel die moest er toen echt uit erg jammer
tattoos die zie je bij mij niet
Iets met treinen enzoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:13 schreef TJDoornbos het volgende:
hoe kom je aan zoveel vertraging Marijke?
Snap ik hoor, maar ik zou denk ik echt heel veel moeite hebben om me in te houdenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als ik bij zijn oren kon had ik dat ook gedaan. Maar ja hij is groot en ik is klein dus ik kan niet bij zijn orenNee hoor als ik ga geen ruzie maken aan het bed van mijn tante. Maar ik ga hem er zeker op aanspreken. Niet dat hij er wat van zal aantrekken want hij denkt dat hij god is maar goed dan ben ik het in ieder geval kwijt.
Met mijn nichtje gaat het gelukkig goed de operatie is geslaagd en zij heeft niet zoveel last van pijn.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:59 schreef Enfermera het volgende:
Lol, ik zit een paar folders van mn nieuwe werk door te lezen. Eentje over dienstkleding, daar staat oa in dat je 'geen onnatuurlijke haarkleur mag hebben - een onnatuurlijke haarkleur is een kleur die van nature niet voorkomt bij mensen'. Nou oké, nog begrijpelijk. Maar ook dat je niet te lange oorbellen mag in hebben en maximaal 1 paar. Ik heb al 2 gaatjes in elke oorlel, gaat dat een probleem worden dan?
Ohja, en als verpleegkundige mag je eigenlijk ook geen lange mouwen hebben, maar je mag dan wel een vest aan hebben (met logo van het ziekenhuis of course) voor nachtdiensten en dat soort zaken....Dus.
Liebchenquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:38 schreef TJDoornbos het volgende:
Verkeerde foto verdachte babymoorden gebruikt dit is wel weer de faal van de week van AD en Televaag
Ja, weet ik veel... Idd, donkerrood is dat ook nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarom zou je geen "onnatuurlijke" haarkleur mogen hebben? Kijk, dat paars of roze niet gewaardeerd wordt, okee... Maar ik verf mijn haar een soort van donker rood, dat is geen natuurlijke haarkleur maar ook niet echt aanstootgevend dacht ik zo
![]()
En grote kans dat ze dan vragen of je een oorbel eruit wilt halen tijdens werktijd oid...
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:14 schreef TJDoornbos het volgende:
ach ja tussen rotterdam cs en dord rijden ook amper treinen waardoor ik half uur zat te wachten
Lijkt me ook belachelijk als dat werkelijk zo'n probleem zou zijn... Het zegt niets over de kwaliteit van het werk dat je aflevert... Ik kan me echt voorstellen dat ze excessen er graag uit halen en niet iemand die behangen is met piercings naast het bed van een oude dame oid willen zettenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel... Idd, donkerrood is dat ook nietlol
Haha nou als ze dat doen ben ik er helemaal snel weg, dat lijkt me sterk als ze me daarop afkeuren... Heb altijd knopjes in, nooit grote oorbellen ofzo als ik aan het werk ben.
Daarom.. Ik snap ook niet waarom ze zo streng zijn. Kijk, op dienstkleding zelf tuurlijk wel, en sieraden en dat soort dingen, dat kan gewoon niet. Maar je mag dan wel weer nagellak op hebben, wat ik ook niet snap.. Ik vind dat zelf niet hygienisch. Mja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me ook belachelijk als dat werkelijk zo'n probleem zou zijn... Het zegt niets over de kwaliteit van het werk dat je aflevert... Ik kan me echt voorstellen dat ze excessen er graag uit halen en niet iemand die behangen is met piercings naast het bed van een oude dame oid willen zettenMaar zo rigide lijkt mij ook wat overbodig
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb nu al een hekel aan verhuizen.
Stomme inpakkenquote:
Sterktequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stomme inpakkenStomme geregel
Laat mij even lui zijn of in ieder geval nog van de Sneekweek genieten.
Vanavond even hardcore zuipen en kakkers versieren.quote:
Kusje erop?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:18 schreef Panda72 het volgende:
Ik haat mjin leven. Nou haat is natuurlijk een groot woord ik kan beter zegggen dat ik op dit moment enorm baal
awh liefquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
ZonLekker lang gefietst met mini-meneer
Lekkere kaas en de groententas vol biologische groenten opgehaald
Teruggefietst met een bos wortelloof uitstekend uit de fietstas
![]()
En er vloog een vlindertje een stukje met ons mee![]()
![]()
Hoeft niet meer ik werd blij van jouw verhaal over mini meneer en vlindertjequote:
zijn groente niet altijd biologischquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
ZonLekker lang gefietst met mini-meneer
Lekkere kaas en de groententas vol biologische groenten opgehaald
Teruggefietst met een bos wortelloof uitstekend uit de fietstas
![]()
En er vloog een vlindertje een stukje met ons mee![]()
![]()
Ja en neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn groente niet altijd biologisch
Ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn groente niet altijd biologisch
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer thuis, met een afwasteil van 5 liter, ter grootte van een tennisbalEn naar de Fysio geweest
![]()
DUs nu eerst een uurtje liggenRest van de dag was doen en tas inpakken.
tl;drquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en neeLees anders even de Wiki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |