Kop dicht en gewoon doen wat je gezegd is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef m.k het volgende:
[..]
o. maar het regens en die loopgraaf zit vol met bodem water en en en nouuuuu![]()
ok ik ga al. ik ga al
Jij wilt voor je knar geschoten worden? Vooral doen, heel tactisch verantwoordquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:57 schreef m.k het volgende:
doe ik toch (heb mijn laptop meegenomen in de VuPo is dat goed?)
ben je mijn kop op youtube al tegengekomen?quote:
Nee, waar? Vertelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:05 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
ben je mijn kop op youtube al tegengekomen?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij wilt voor je knar geschoten worden? Vooral doen, heel tactisch verantwoord
hahaha ff bekijkenquote:
Hahahaha ja ik heb je gespotquote:
Safety firstquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:13 schreef m.k het volgende:
[..]
*gooit zijn laptop weg en gaat tukie doen*
Een wacht delict! Dat gaat een enkeltje Groene Tafel worden!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:13 schreef m.k het volgende:
[..]
*gooit zijn laptop weg en gaat tukie doen*
Hahahahaha, jammer dat Nieuwersluis ook niet meer bestaat, althans niet in de vorm zoals het nu is hehehequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een wacht delict! Dat gaat een enkeltje Groene Tafel worden!
bingoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hahahaha ja ik heb je gespot
Rechts naast die vrouw die opspringt.
Mag dan wel een SCenior aka opa zijn, maar herkennen doe ik nog steeds primaquote:
heb het nu zo gemaakt is ie nu goed?quote:
Da's een schuilplaats, geen loopgraaf.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:22 schreef m.k het volgende:
[..]
heb het nu zo gemaakt is ie nu goed? [ afbeelding ]
kut *gooit alles weer dicht en begint opnieuw met graven* zo goed. heb hem lekker ruim gemaaktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's een schuilplaats, geen loopgraaf.
Loopgraaf accoord. Maar euh, waar is de CP?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:28 schreef m.k het volgende:
[..]
kut *gooit alles weer dicht en begint opnieuw met graven* zo goed. heb hem lekker ruim gemaakt[ afbeelding ]
Die zit volgens mij 100 passen links, dan 10 rechts en weer 20 passen links.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Loopgraaf accoord. Maar euh, waar is de CP?
dat is ook waar ik voor wil gaan. maar ik bouw nog wel ff een CP voor je hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:44 schreef Cobra4 het volgende:
Dat is toch de waarnemingspost (doelwit #1 bij aanvallen)? Daar zit alleen LMB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |