Aannames zijn dodelijk.quote:
Ja, voor lagere functie krijg je hem niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef m.k het volgende:
is dat alleen voor onder/officieren ofzo. ik heb er nog nooit van gehoord of ben ik weer aan het lullen?
Je maakt me bangquote:
Je goed inlezen in Defensie en het actuele nieuws. Duidelijk kunnen maken waarom jij bij Defensie wil werken en wat je wil bereiken. En waarom zou Defensie jou willen hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ben daar echt een beetje "bang" voor. Ik weet gewoon niet wat ik kan verwachten. Die meneer van vanochtend zei alleen dat ik goed het "rooie" boekje moest lezen/leren
Alleen O.O.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef m.k het volgende:
is dat alleen voor onder/officieren ofzo. ik heb er nog nooit van gehoord of ben ik weer aan het lullen?
Dat heb je ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef m.k het volgende:
gelukkig dacht dat ik weer iets heel belangrijk's gemist had
En officieren ook.quote:
quote:
Nee de psychologische test vragen. Kan zijn dat dit door t vooraf invullen veranderd is (wie maakt de beste bruggen enz.). Maar daarbij is het wel zo dat de psycholoog nog steeds het zelfde vraagtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:18 schreef m.k het volgende:
[..]
per functie? want maitje kreeg dus niet dezelfde vragen
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga snurken.
Ik mag weer om 0400 opstaan om Hare Majesteit te dienen.
aha ok weet ik dat ook weer thanksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee de psychologische test vragen. Kan zijn dat dit door t vooraf invullen veranderd is (wie maakt de beste bruggen enz.). Maar daarbij is het wel zo dat de psycholoog nog steeds het zelfde vraagt
wat nu dan maitje vertelquote:
Nou, gewoon de sollicitatie en hele leuke middag bij familie gehad. En mijn hond ging vanuit haar zelf zwemmen, dat heeft ze in alle 8 levensjaren nog nooit gedaan..quote:
gekke dieren ook. mijn kat ging me net opeens aanvallen zonder waarschuwingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:06 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, gewoon de sollicitatie en hele leuke middag bij familie gehad. En mijn hond ging vanuit haar zelf zwemmen, dat heeft ze in alle 8 levensjaren nog nooit gedaan..
Katten.. onvoorspelbare rot beestenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef m.k het volgende:
[..]
gekke dieren ook. mijn kat ging me net opeens aanvallen zonder waarschuwing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |