quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef Nixx- het volgende:
ff wat offtopic geniaals tussen door :Bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, ja dat ken ik. Geen idee hoe je dat doet eigenlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:53 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha i get that, maar hij blijft op laatst bezochte site staan. Ik had net Apple als startpagina namlk..
These, antithese, synthese. Vanaf een bepaald punt in de tijd ben ik gewoon weer een middelmatige user.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup. BQ heeft zijn imago in minder dan een uur om zeep geholpen
Goeie humorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:52 schreef joppie_saus het volgende:
Ik verlang naar mijn Duitse biertjes in de koelkast thuis
Zat net in de trein, zaten twee jongens een Duits meisje uit te lachen omdat ze een boete kreeg. Waren ze vervolgens even later zelf aan de beurt omdat ze het kaartje verkeerd of niet hadden afgestempeld
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
hermandeperman
Anne
Sjoewe
BoJo
lipje
Hugster
BaraCuda
ook_gek
Paladijn
PeuRac
ChipsZak.
M5
DevilsAndDust
Peterselieman
Fugie
Klonk
ThaFreak
DevilsWhore
vlad
Alfisti
2cv
Tommy_Kuklinski
Mukie
BazzoS
Renesite
maok
Googolplexian
justmattie
Tjabbo
Sebasser
remlof
Xtreem
Bob.
Fwnk
Sjoem
Dr_Flash
Grulez
Dribbel_
MaxMark
JH87
freecell
the_legend_killer
Jaguarized
teigan
nietzman
Ou-Tannu
Youp
Barcaconia
Sjoegerd
Marijkezwolle
Meer een hoax.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, een roep uit de oertijd, nostalgia en zo
de plek waar wij elkaar het mest tegen komen is niet geindexeerdquote:
Ja, jammer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
de plek waar wij elkaar het mest tegen komen is niet geindexeerdheb je niet gezien btw afgelopen weekend!
Ben je verkracht door je buurvrouw?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:11 schreef joppie_saus het volgende:
Ik blijf definitief vanaf nu tot mijn dood single. Vrouwen, pfoe. Eerst word je er stapelgek op, en daarna meer dan stapelgek van. Godsamme zeg.
Nee, was het maar zo want zij is veel te lekker (25 jaar oud ofzo). Maar meisjes zijn niet erg, tot ze je ex zijn en tegen je gaan liegen en doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:12 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Ben je verkracht door je buurvrouw?
ik was zaterdag samen met een ex van me op stap, was erg gezellig!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:19 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo want zij is veel te lekker (25 jaar oud ofzo). Maar meisjes zijn niet erg, tot ze je ex zijn en tegen je gaan liegen en doen.
ben zo weer weg hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:27 schreef MaxMark het volgende:
Ik denk al, wat ziet het er hier anders uit. Maar Alexxxx post weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |