klacht : nooit weten over welke site fokkers verspreid zittenquote:roomsterr' ▲ ▼ 8 augustus 2010 18:28
Zag op FOK! toevallig een Hyvesprofiel van 1 van de meisjes.. http://dopeshittbeeb.hyve(...)os/982184455/0/PzCw/
Vervelend voor de ouders dat ze zijn weggelopen, maar die foto's en krabbels, puur leedvermaak!
Dat is dan erg dom..quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:04 schreef mixje456 het volgende:
http://partyflock.nl/topi(...)_steeds_vermist.html
[..]
klacht : nooit weten over welke site fokkers verspreid zitten
alstuquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
[..]
Bedankt voor de info. [ afbeelding ]
http://jukontje.hyves.nl/(...)ions_1=1&__state__=1quote:romiee. jpgg" (599)
2 aug, 21:35tessaaaa ik neeeeuk hemm skill, nadat jij hem aan mij hebt uitgeleeend weet die nieteens meer wie tessa is.
HAHAHAHAHA
linkquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:21 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ze waren dinsdag vermist toch, ik zie over die dag echt een váge krabbel
Kakkerlakken ook.quote:
SPOILER: Het nieuwsberichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elke dag kijk ik even op de FP. Net als elke dag deed ik dat vandaag ook. Ik kijk dan altijd waar 100+ reacties zijn en dan lees ik het artikel even door. Dit keer had het dit artikel meer dan 100 reacties. Ik klik erop en begin te lezen. Ik zie dat de namen van beiden dames erbij staat en ik start een onderzoek: ik zoek de meisjes op Hyves en begin het profiel en alle krabbels goed door te nemen. Dan valt mijn oog op een krabbel van Romie zelf:Toen ik dit las begonnen bij mij de alarmbellen al te rinkelen. Hoe kunnen de ouders van Romie op Romie haar Hyves komen? Niemand geeft toch zijn of haar wachtwoord aan zijn of haar ouders? Ook valt mij op dat ze ineens super veel views heeft. Wel 45018 dit inverhouding met haar vriendenaantal (585) is dit heel erg veel. Ook lees ik de blog van Romie door. Hier een klein fragment:quote:Heey allemaal, Romie is terecht, we gaan haar nu ophalen. Bedankt voor al jullie lieve medeleven!!!
Ouders van Romie...Het woordje aandacht... Het is dus allemaal met voorbedachte rade: de meiden wilden allebei meer views, reacties, respects, comments en aandacht. We zijn belazerd!!!quote:Iedereen super bedankt voor alle aandacht, gebed, steun, zorg, etcetera. Hieronder nog een nieuwsbericht erover. Wat er verder gaat gebeuren is vooralsnog onduidelijk.
Okéé Apééquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:11 schreef AdvancedPower het volgende:
Dan zie ik die foto hieronder en dan denk ik: bah.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zie ik deze foto hierboven en dan denk ik: mwoah, die zou ik best weleens gaan doen.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:07 schreef AdvancedPower het volgende:
Gisteren had ik hier al een soort van topic over...Aldus de Cock, met C O C K..SPOILER: Het nieuwsberichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elke dag kijk ik even op de FP. Net als elke dag deed ik dat vandaag ook. Ik kijk dan altijd waar 100+ reacties zijn en dan lees ik het artikel even door. Dit keer had het dit artikel meer dan 100 reacties. Ik klik erop en begin te lezen. Ik zie dat de namen van beiden dames erbij staat en ik start een onderzoek: ik zoek de meisjes op Hyves en begin het profiel en alle krabbels goed door te nemen. Dan valt mijn oog op een krabbel van Romie zelf:
[..]
Toen ik dit las begonnen bij mij de alarmbellen al te rinkelen. Hoe kunnen de ouders van Romie op Romie haar Hyves komen? Niemand geeft toch zijn of haar wachtwoord aan zijn of haar ouders? Ook valt mij op dat ze ineens super veel views heeft. Wel 45018 dit inverhouding met haar vriendenaantal (585) is dit heel erg veel. Ook lees ik de blog van Romie door. Hier een klein fragment:
[..]
Het woordje aandacht... Het is dus allemaal met voorbedachte rade: de meiden wilden allebei meer views, reacties, respects, comments en aandacht. We zijn belazerd!!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |