Zal ik dan voortaan maar je zus zeggen??quote:Er is een waarschuwing naar je verstuurd door een beheerder of een moderator van dit forum. Inhoud van deze waarschuwing:
Citaat:
Beste, *****
in een discussie van jou in het Politiek forum met Faramir, maakte je afgelopen vrijdag de volgende opmerking:
***** schreef:
Jezus zeg, het was maar een geintje hoor.....
Zoals je weet tolereren we deze uitspraken op een christelijk forum als het onze niet. Daarom krijg je bij deze een waarschuwing om dat niet meer te doen.
De post in het betreffende topic (Uitslag verkiezingen) is overigens weggehaald.
Met vr. groet,
elbert
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:29 schreef Splutje het volgende:
De vraag is natuurlijk waarom jij op een gristelijk forum zit
Niet meer, jammer hequote:Op maandag 9 augustus 2010 16:29 schreef error_404 het volgende:
hihih TS post zijn username van een ander forum, zodat we lekker over hem heen kunnen zeiken
Ik vind het wel terecht omdat geloofquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:37 schreef Trannellius het volgende:
Dus:
- Christenen hebben een eigen forum, waar ze onderling kunnen praten.
- Jij maakt daar een account aan.
- Je doet zelf een uitspraak waarvan je zelf kunt bedenken dat ze daar niet blij mee zijn.
- Je krijgt netjes een mailtje met uitleg waarom je bericht verwijderd wordt.
En alsnog ga je ze hier proberen belachelijk te maken door ze als gristenen te beschrijven.
Jij bent vrij treurig.
Nee, je kunt je account maar beter op laten heffen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:27 schreef supereend1984 het volgende:
Ik kreeg net een super zeikerig berichtje van een gristelijke forum genaamd refoweb
Zal ik dan voortaan maar je zus zeggen??
Zeikerds
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:37 schreef Trannellius het volgende:
Dus:
- Christenen hebben een eigen forum, waar ze onderling kunnen praten.
- Jij maakt daar een account aan.
- Je doet zelf een uitspraak waarvan je zelf kunt bedenken dat ze daar niet blij mee zijn.
- Je krijgt netjes een mailtje met uitleg waarom je bericht verwijderd wordt.
En alsnog ga je ze hier proberen belachelijk te maken door ze als gristenen te beschrijven.
Jij bent vrij treurig.
Ach, zo lang ze er een ander niet mee lastig vallen, lijkt mij er vrij weinig mis mee. Maar TS zoekt ze zelf op, en er dan over klagen en proberen belachelijk te maken, is imo vrij triest.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht omdat geloof
Geslaagdquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:40 schreef Weissman het volgende:
Een poging om dit topic te redden![]()
[ afbeelding ]
Ah, de tijd waarin je meent tegen elk huisje te moeten schoppenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:39 schreef DemonRage het volgende:
Gewoon terugsturen:
"Ja dat zal godverdomme lekker worden, ik noem alleen de naam van een overgewaardeerde tovenaar en jullie hangen meteen het jankende gristenextremistje uit. Val toch lekker dood als je zo graag je veredelde stripfiguur in de hemel wil ontmoeten."
*fap*quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:40 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft meer Voe nodig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:40 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |