quote:
Hai hè!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
Ha, geen noortje meer.
En ik ga zo naar huis
Even luisteren.quote:
Beter waardeer je hem.quote:
HAHAHAHAhAHAhahAhAhAH. Doei.quote:
DOEIquote:
Duh. C'est La Vie EP van hem is ook wel ok.quote:
Lui typequote:Op maandag 9 augustus 2010 15:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
kan iemand de songtekst van Jamiroquai - Virtual Insanity even hier neerzetten?
Mmmh, mijn mobiel heeft geen moeite met die sites hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat nou lui, er zijn nergens mobiele versies van.en bedankt nu kan ik meezingen.
Goedzo mevrouw. *schouderklopje*quote:
doe je goedquote:
Ik vrees het ergste.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:05 schreef VASND het volgende:
ff boodschapjes doen. Hoop dat ze nog brood hebben.
Hier beginnen ze weer volop te vakkenvullen om 4 uur, dus goeie kansquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:05 schreef VASND het volgende:
ff boodschapjes doen. Hoop dat ze nog brood hebben.
Dan koop ik weer zo'n heerlijk rozijnenbrood dat er om 8 uur nog ligt omdat het 2,50 voor een halfje isquote:
Uil.quote:
Uilskuikenquote:
Ja dat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Dan koop ik weer zo'n heerlijk rozijnenbrood dat er om 8 uur nog ligt omdat het 2,50 voor een halfje is.
Echt wel.quote:
Ja oké, meestal niet.quote:
Komt 'r een achter die mixtapequote:Op maandag 9 augustus 2010 16:21 schreef Japsnars het volgende:
Miss Piggy, opgebruikt, de standsbanga
quote:Teenage baby you're a sweet young thing,
Still tied to Mommy's apron strings,
I don't even dare to ask your age,
It's enough to know you're here backstage,
You're Jailbait, and I just can't wait,
Jailbait baby come on
Gast, ik luister hem al sinds dag 2. Ik post die lyrics hier al anderhalve weekquote:
En het blijft leuk?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, ik luister hem al sinds dag 2. Ik post die lyrics hier al anderhalve week
Waaromquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, ik luister hem al sinds dag 2. Ik post die lyrics hier al anderhalve week
Wie wiequote:
Nee, pauper. Omdat ik het leuk vind.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
WaaromAlsof je ze zelf verzonnen hebt zeker
Ooooo suuupermaaaaaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, pauper. Omdat ik het leuk vind.
Je ziet toch ook overal mensen "BREAK BREAK BREAK YOUR HEART" , "BABY BABY OH OH OH", etc, posten en nazingen.
Ja, dat zijn sukkelsquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, pauper. Omdat ik het leuk vind.
Je ziet toch ook overal mensen "BREAK BREAK BREAK YOUR HEART" , "BABY BABY OH OH OH", etc, posten en nazingen.
C U Smile.quote:
Phynn toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
C U Smile.
Ik draaide hem vorige week nog.
Jaquote:
Duuuuuuuudequote:Op maandag 9 augustus 2010 16:55 schreef VASND het volgende:
You put on a fight
Blaming me the feeling's gone
But I know you ain't right
I never felt it all alone
Fapfapfap op die zangeres vroegerquote:
Ja, toen we 13 waren jaquote:
quote:
Audt maar gaudt.quote:
Op het jaar af verdomme.quote:
Oh inderdaad, we waren echt 13quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef VASND het volgende:
[..]
Op het jaar af verdomme.
Good 'ol days.
Ouwe zakken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh inderdaad, we waren echt 13Ik zei maar wat
-edit- Niet, jij was 14![]()
Broekie!quote:
Walk on water kwam toch in 2000 uit?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh inderdaad, we waren echt 13Ik zei maar wat
-edit- Niet, jij was 14![]()
Ja. Oh, ik dacht dat je het nog over Livin' a Lie hadquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:13 schreef VASND het volgende:
[..]
Walk on water kwam toch in 2000 uit?
Die zangeres was daarvoor al lekkerquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja. Oh, ik dacht dat je het nog over Livin' a Lie had
Wat.quote:C:\Users\Ivo\Music\Kinderen voor kinderen\Kinderen Voor Kinderen 14\12 - Kinderen Voor Kinderen - Vandaag Ben Ik Een Vliegtuig.mp3
Idd. Die Regi brengt ook allemaal mixalbums uit in België zag ikquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd. Die Regi brengt ook allemaal mixalbums uit in België zag ikEn hij staat te beuken bij optredens terwijl z'n keyboard niet is aangesloten
Of Tigaquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:25 schreef VASND het volgende:
[..]dat vond ik altijd al zo'n faalhaas.
Maarja, David Guetta ziet er ook niet uit als een baas.
Welke welke welke!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gratis Harry Potter DVD bij mijn tv.
idd, in deze clip doet hij vet stoer met de cheapste dj-stuffquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:25 schreef VASND het volgende:
[..]dat vond ik altijd al zo'n faalhaas.
Maarja, David Guetta ziet er ook niet uit als een baas.
Maar Tiga maakt wel bazenmuziek.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of Tiga
[ afbeelding ]
Die gast is nog ijdeler dan heel vrouwelijk LIF bij elkaar
Die chicks in de weerspiegelingenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:28 schreef Pascallio het volgende:
[..]
idd, in deze clip doet hij vet stoer met de cheapste dj-stuff
Sommige nummers ja...quote:
Nehquote:
Oh, ik hoopte op 5quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Deel 2en nu kijk ik film ciaoo
Jaaa kippenvel nostalgie!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:30 schreef Bravebart het volgende:
van die richting houd ik niet zoquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NehDoe mij dan maar de Jesper Dahlbäck of de Booka Shade Vocal Mix
Idd, de gayheid klinkt in elke plaat doorquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:35 schreef Pascallio het volgende:
[..]
van die richting houd ik niet zo
wat ik wel vet vind is dat Tiga al zijn vocals zelf maakt
In HP2quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
omg fucking geile mannen in die film
De meeste.quote:
Dat wel jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, de gayheid klinkt in elke plaat door
Ja. Zijn essential mix was ookquote:
quote:
Boh die klinkt goed.quote:
Mits Oizo remix.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
ShoesEn nee in Brokeback Mountainnnnnnn
Ze zijn gay hahahaha spoiler jammer.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
ShoesEn nee in Brokeback Mountainnnnnnn
carequote:Op maandag 9 augustus 2010 17:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Ze zijn gay hahahaha spoiler jammer.
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]Zeker 1 van de vetste albums van 2009. Ik zeg het elke keer, maar ik blijf erbij.
Iehl.quote:
Hahahaha, je hebt de gay versie gekochtquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hahahaha, je hebt de gay versie gekocht
Zegggggg je kan ook een abo nemen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef VASND het volgende:
Zeg Noor als ik dat wil horen/zien ga ik die film wel kijken.
Hij downloadt hier al op full speed!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef VASND het volgende:
Zeg Noor als ik dat wil horen/zien ga ik die film wel kijken.
quote:
en dit kon niet in 1 post omdat?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:08 schreef Japsnars het volgende:
Haha dat publiek gaat los als Calvin bij die essential mix, I'm not alone inknalt
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:08 schreef Japsnars het volgende:
Haha dat publiek gaat los als Calvin bij die essential mix, I'm not alone inknalt
Op wat?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zegggggg je kan ook een abo nemen!
Neu dankje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
op fok en dan negeer je mijn posts!
Had je 'm meer water moeten geven.quote:
Dat kippenvel kreeg ik daarnaquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
en dit kon niet in 1 post omdat?
SPAM!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
en dit kon niet in 1 post omdat?
SPAM!
Damn, die mix is wel chill jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]Hij dropt hem ook al een paar keer daarvoor, maar dan knalt hij er vervolgens een andere plaat in, dan hoor je ze al hysterisch worden
Juist. Ik heb wel smaakquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Damn, die mix is wel chill ja
Heel veel Calvin Harris en Dizzee Rascal met hier en daar wat afwisseling.
Hee Luunquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dit is de zieligste film die ik in tijdnen heb gezien.![]()
![]()
En nu is Heath Ledger ook nog echt dood.
quote:Geachte mevrouw W,
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer -43- van 06 augustus 2010 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
Welke? Die van Calvin H.?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Hee Luun.
Zeg Bart, waar kan ik die mix downen?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Welke? Die van Calvin H.?
If so, then http://lsdb.nl/set/36467/(...)ject_26-12-2009.html
Geloof ik. Maar nu twijfel ik, want ik kan hem nergens op m'n pc vinden, gek genoeg. Ik ga hem eens downloadenquote:
Die heb ik geluisterd ja, sehr chillquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geloof ik. Maar nu twijfel ik, want ik kan hem nergens op m'n pc vinden, gek genoeg. Ik ga hem eens downloaden
Ah, dan is het hem tochquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die heb ik geluisterd ja, sehr chill
Zo'n chille sitequote:
Jaquote:
Man, dat duurde 3 minutenquote:
70kb/s max.quote:
Ging bij volgens mij wel iets sneller.quote:
Hier 45 na een tijdjequote:
201 mb/s?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:24 schreef VASND het volgende:
Andere liveset via vage franse site: 201mb/s, klaar in 15 serconden
Wisselt steeds tussen 45 en 75 idd.quote:
201 mb/s? Kanker, heb je glasvezel?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:24 schreef VASND het volgende:
Andere liveset via vage franse site: 201mb/s, klaar in 15 serconden
Dan nog is dat wel heel rap voor een Frans sitequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
201 mb/s? Kanker, heb je glasvezel?
Zal wel 102 geweest zijn idd.quote:
Damn, nice.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:25 schreef VASND het volgende:
[..]
Zal wel 102 geweest zijn idd.
Heb hier 100/100 liggen.
Lekkerquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:25 schreef VASND het volgende:
[..]
Heb hier 100/100 liggen.
megabit/megabyte + oplopen naarmate langer.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:24 schreef Japsnars het volgende:
Huh wacht, hoe download jij 105mb met 210mb/s in 15 seconden.
Ik heb nog nooit 102 gehaald hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:25 schreef VASND het volgende:
[..]
Heb hier 100/100 liggen.
Studentencomplexquote:
Hoe! Ik wil dat ook, maar hier kappen alle servers ermee de laatste tijdquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Studentencomplex
Ook zo lekker met films, niet downloaden en dan kijken wat je gaat kijken.
Nee gewoon tegen chick zeggen van zoek maar iets en dan is het binnen 2 minuten gewoon ook binnen..
Naja, ik download met 6mb/s ook redelijk snel maar toch.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Studentencomplex
Ook zo lekker met films, niet downloaden en dan kijken wat je gaat kijken.
Nee gewoon tegen chick zeggen van zoek maar iets en dan is het binnen 2 minuten gewoon ook binnen..
DC++ en dan de Surfnet Tropico hub.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe! Ik wil dat ook, maar hier kappen alle servers ermee de laatste tijd
Ook nergens voor nodig meestal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, ik download met 6mb/s ook redelijk snel maar toch.
Ja, daar zit ik op geloof ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef VASND het volgende:
[..]
DC++ en dan de Surfnet Tropico hub.
Om er in te komen moet je minimaal 10mb/s upload hebben en flink wat share.
50GB dacht ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik op geloof ikHoewel, misschien is dat juist diegene waar ik niet op kwam. Hoeveel share heb je nodig?
Snelle download!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef VASND het volgende:
http://lsdb.nl/set/54381/(...)ance_07-08-2010.html
Ooooh, ik zit op 400 GB sharequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef VASND het volgende:
[..]
50GB dacht ik.
Iig ik share 236GB en geen problemen.
Zit je op Barbarus? Dat is 5Mbit minimaal -dacht ik-
Tropico kun je ook alleen op met bepaalde IP-ranges, anders moet je allemaal moeilijk doen en speedtest aanvragen enzo.
Trek ik nu ook binnenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef VASND het volgende:
http://lsdb.nl/set/54381/(...)ance_07-08-2010.html
wat is dat DC++ dan voor iets?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef VASND het volgende:
[..]
DC++ en dan de Surfnet Tropico hub.
Om er in te komen moet je minimaal 10mb/s upload hebben en flink wat share.
Het is niet voor niets 'dirty'quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:40 schreef Bravebart het volgende:
Dirty house is echt het meest smerige wat er is
Doooooohquote:
Dat telt heul nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik had hem al binnen gehaald kwartier geleden.
Toffe reportage!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)nce-valley-2010.html
Uuuuuhquote:
quote:Mainstage - Dada Live
Ja stond in het programmaquote:
Wat kutquote:
JA MEN!quote:
Heb je haar de groetjes van heel FOK! gedaan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
JA MEN!
En ik stond naast d'r
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
JA MEN!
En ik stond naast d'r
Tuurlijk en kusjes!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb je haar de groetjes van heel FOK! gedaan?
xoxo!quote:
Dubstep is de meest smerige muziekstijl die er bestaat manquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:40 schreef Bravebart het volgende:
Hoewel nee, dubstep kan nog veel smeriger zijn.
Je hebt er maar flink wat champagne op gedronken?quote:
Ik denk het ook welquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dubstep is de meest smerige muziekstijl die er bestaat man
Gast, niet haten!quote:
Ben je aan het doen dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:00 schreef Japsnars het volgende:
Hierna moet ik gewoon een preventieve ban aanvragen
Nieuwe postdagrecord vestigenquote:
quote:
Die geluiden laten me altijd denken dat ik bezopen ben ofzo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:01 schreef Bravebart het volgende:
Om maar even met kazige, makkelijk in het oor liggende dubstep te beginnen
Jawelquote:
Ja puick toch gast, lekker nuchter spacenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:02 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Die geluiden laten me altijd denken dat ik bezopen ben ofzo.
Ik maak me geen zorgen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef Nectar het volgende:
Maak je geen zorgen mstr, binnenkort heb ik hem weer in handen dat record
Vet. En ditquote:
Naah, niet echt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja puick toch gast, lekker nuchter spacen
Je moet toch iets doen, he.quote:
Dude, die heb ik hier destijds als eerste gedropt!quote:
Kutquote:
Nee man, die heb ik heul niet van jouquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dude, die heb ik hier destijds als eerste gedropt!!!
Kankertof
Dat vinden we nu al.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:06 schreef Nectar het volgende:
Wie vind mij een psychopaat als ik morgen weer voor het record ga?
Gast, hou nou op.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:06 schreef Nectar het volgende:
Geen psychopaat, wel een klapjosti.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:06 schreef Nectar het volgende:
Oké.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KutEven wat beters voor je zoeken
Uuh, neequote:
Nee, van mij.quote:
Van wie danquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee man, die heb ik heul niet van jou
Koekert!quote:
Ik had hem daarvoor alquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:10 schreef Japsnars het volgende:
Je had hem wel van mij als je hem gewoon destijds meteen had geluisterd
Jo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:06 schreef Nectar het volgende:
doen manquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:06 schreef Nectar het volgende:
We hebben je nodig manquote:
Nazi's, dat waren pas teringlijersquote:
Hadden die de tering danquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nazi's, dat waren pas teringlijers
Ja, dat zei ik ook tegen die dikzakquote:
omnomnomnomquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
M'n lekkere etenswaren zijn alweer op.
Idd! Ohh ik heb nog kwarkkkquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:24 schreef Bravebart het volgende:
Volgende keer wacht ik wel lekker ipv te haasten om 21:27
Schrokopquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
M'n lekkere etenswaren zijn alweer op.
Hihihoehoehoe.quote:
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:28 schreef -SG- het volgende:
Kwark, oh oke excuse me. Niet goed gelezen.
Misschien moet je die kwak eens uit je ogen halen dan.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:28 schreef -SG- het volgende:
Kwark, oh oke excuse me. Niet goed gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |