Gister nog gekeken, voor donderdag voorspellen ze 81% (!) kans op regen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:06 schreef SvenM het volgende:
Het komt steeds dichterbij! Nog 8 nachtjes slapen totdat de camping open gaat. Hoop wel dat het weer een beetje beter wordt, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het een beetje droog blijft.. vooral ook omdat ik niet weet of mijn tent waterdicht is
quote:Lowlands steeds hipper
Uitgegeven: 11 augustus 2010 10:10
Laatst gewijzigd: 11 augustus 2010 10:10
AMSTERDAM- Het muziekfestival in de Flevopolder bestaat nu 17 jaar, en voor het eerst wordt er in samenwerking met hoofdsponsor Converse een Lowlands-sneaker geïntroduceerd. Maar bij deze creatieve uitspatting blijft het niet.
© ANP
Mode en festivals zijn meer met elkaar verbonden dan ooit, en de festivalgangers worden steeds frequenter met de bekende gymp gespot. Logisch gevolg dat er een speciale Lowlands-editie moest worden bedacht met het typerende logo: de Llowbot.
Het artwork voor de schoen is gemaakt door Peter te Bos. Eveneens verantwoordelijk voor het artwork van het festival.
Bij een limited edition-schoen zal het echter niet blijven. Lowlands en Converse hebben meer verrassingen in petto voor de festivalbezoeker. Zo zal er een heus Llowtel aanwezig zijn voor de niet-kampeerders; een comfortabel onderkomen in een speciaal ingerichte zeecontainer, voorzien van alle gemakken.
Ook de 'piccolow' is een ludiek idee ontsproten aan het brein van de organisatie. Al moet de bezoeker wél laten zien dat hij of zij daar recht op heeft middels een competitie. Maar dan heb je ook wat: vanaf de entree word je op je wenken bediend.
Zo werd het festival, wat ooit zijn oorsprong vond in 1967 –als creatieve samensmelting, bedacht door een Utrechtse kunstschilder en waar grote acts het vaak lieten afweten- pas in 1993 weer leven ingeblazen en is inmiddels uitgegroeid tot 's lands bekendste en drukbezochte zomerfestivals, gegoten in een full-service beleving om de verwende festivalbezoeker van vandaag te behagen.
Is zat te regelen hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat iemand heel lang voor mij zou regelen en deed het nu pas en nu kan het niet meer ofzo. Dus moet ik ff andere mensen zoeken maar mijn connecties reiken niet zo ver.
Weer.nl(linkje gaat niet goed door [] in de URL, even onder de voorspelling 7-14 dagen vooruit klikken) is wat positiever. Hier en daar een halve mm, prima te doen dus. Volgens mij is het trouwens elk jaar dat het een ruime week vantevoren bagger lijkt, en hoe dichterbij, hoe beter de voorspellingen. in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:47 schreef JopJuh het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Biddinghuizen/4058941
Allemaal regen, behalve vrijdag
Wat hij zei. Elk jaar wordt er veel regen voorspeld, uiteindelijk valt het meestal allemaal wel mee. Tenzij dit jaar een uitzondering is natuurlijk.. maar ja, dan zijn er gelukkig genoeg tenten om los in te gaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:50 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Weer.nl(linkje gaat niet goed door [] in de URL, even onder de voorspelling 7-14 dagen vooruit klikken) is wat positiever. Hier en daar een halve mm, prima te doen dus. Volgens mij is het trouwens elk jaar dat het een ruime week vantevoren bagger lijkt, en hoe dichterbij, hoe beter de voorspellingen. in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Dan loop je binnen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:45 schreef Schaapstoeter het volgende:
[..]
Ze zouden een standje midden in de Bravo moeten hebben
er zijn ook van die gekken die naar Walibi gaanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:35 schreef zonisdegod het volgende:
Er even tussenuit tijdens Lowlands? Neem de bustour naar Lelystad met Joris van Casteren! http://bit.ly/cJnoGW #LL10
uhh..er even tussenuit tijdens lowlands?...wat bezielt je dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |