Ik snapte ook nooit al die hosana hier, en had me al jaren voorgenomen eens te gaan kijken.,........ vorig jaar eindelijk voor het eerst geweest...... wow, geweldigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:53 schreef SnuggLe het volgende:
Kan iemand hier uitleggen aan een leek, die Kees van Hondt niet kent, waarom je die toch zeker moet gaan zien?!
Ja, wordt zwaar streng op gecontroleerd , you are FCKDquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:21 schreef crossover het volgende:
Iemand een idee of er gecontroleerd wordt op CJP? Toen iedereen dacht dat de reguliere kaarten waren uitverkocht, heb ik met twee CJP kaarten van andere mensen tickets gekocht, die dus niet op mijn naam staan..
je bent er overdag wel mee bezig hoor, alleen al door hier te posten :p onderbewust kruipt het steeds door je lichaamquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:56 schreef frame-saw het volgende:
Weer gedroomd over Lowlands, dit keer had ik een stapel LL-kaartjes en ipv voor het hele weekend, had ik een kaartje voor de zaterdag gepakt. Kut manIk denk dat ik erover droom omdat ik er overdag totaal niet mee bezig ben.
Jup, hier ook weer gedroomd. Combinatie van de film Inception en Lowlands. Het was raar, herinner me ook weinig/niks.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:56 schreef frame-saw het volgende:
Weer gedroomd over Lowlands, dit keer had ik een stapel LL-kaartjes en ipv voor het hele weekend, had ik een kaartje voor de zaterdag gepakt. Kut manIk denk dat ik erover droom omdat ik er overdag totaal niet mee bezig ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
Ja maar hier posten + mijn LL-playlist luisteren is ook werkelijk het enige wat ik doe. Het is allemaal in mijn onderbewustzijn yess.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bent er overdag wel mee bezig hoor, alleen al door hier te posten :p onderbewust kruipt het steeds door je lichaam
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:11 schreef Mr.DD het volgende:
Ik hoorde dat er ook een vallende ster op Lowlands te zien is.Ik moest toch even gniffelen van deze opmerking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha ! nou en of !!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |