Maar het is wel hardcore.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:42 schreef Dubby het volgende:
[..]
Ze matchen nauwelijks met Zaanse mayo en satésaus.
Dus, bruine bammetjes kaas elke dag met 's avonds om stipt half 6 gekookte erdeppels met een overgare bloemkool en een uitgedroogd lapje snitzel?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:40 schreef Dubby het volgende:
[..]
Allemaal onzin joh.. Waarom zou je ook babi pangang, bami, saté etc. halen bij een obscure Chinees. Eet toch gewoon wat aardappelen, groente en een gehaktballetje.
Precies, ja. Oké, af en toe, ´iets lekkers´ begrijp ik wel. Maar als je tegenwoordig gewoon groenten en aardappelen eet, schijnt dat ´gek´ te zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:40 schreef Dubby het volgende:
Allemaal onzin joh.. Waarom zou je ook babi pangang, bami, saté etc. halen bij een obscure Chinees. Eet toch gewoon wat aardappelen, groente en een gehaktballetje.
Jawel, maar geen jaren op te leven. Het is wel leuk voor een keer tussendoor op de dinsdag, maar verder moeten we toch echt aardappelen, groente en een gehaktballetje eten.quote:
Ranzig boerenvoerquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies, ja. Oké, af en toe, ´iets lekkers´ begrijp ik wel. Maar als je tegenwoordig gewoon groenten en aardappelen eet, schijnt dat ´gek´ te zijn.
Net zoals Hendrikje uit havo-3 echt een pussy is omdat hij minimaal 4 dagen per week wel zijn boterhammen met kaas en leverworst opeet in de middagpauze ipv naar de warme bakker of de supermarkt te snellen. Op vrijdag naar de VIetnamese snackbar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies, ja. Oké, af en toe, ´iets lekkers´ begrijp ik wel. Maar als je tegenwoordig gewoon groenten en aardappelen eet, schijnt dat ´gek´ te zijn.
Lezen.....quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:07 schreef covie het volgende:
Wat is gezonder?
denk dat gezond hier in in voorkomt, beter: wat is minder slecht.
Herkenbaar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:51 schreef Dubby het volgende:
[..]
Net zoals Hendrikje uit havo-3 echt een pussy is omdat hij minimaal 4 dagen per week wel zijn boterhammen met kaas en leverworst opeet in de middagpauze ipv naar de warme bakker of de supermarkt te snellen. Op vrijdag naar de VIetnamese snackbar.
Ik heb nu echt zin in die Animal Fries.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:33 schreef Dubby het volgende:
Er gaat natuurlijk niets boven een menu bij IN-N-OUT:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:51 schreef Dubby het volgende:
[..]
Net zoals Hendrikje uit havo-3 echt een pussy is omdat hij minimaal 4 dagen per week wel zijn boterhammen met kaas en leverworst opeet in de middagpauze ipv naar de warme bakker of de supermarkt te snellen. Op vrijdag naar de VIetnamese snackbar.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:13 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik heb nu echt zin in die Animal Fries.
Du-tering, wat ziet dat er lekker uit !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |