Dat dusquote:Op woensdag 8 september 2010 10:54 schreef trui het volgende:
je krijgt in het lopende (kalender)jaar waarin je werkeloos bent geworden nog tegemoetkoming voor de kosten van kinderopvang. daarna niet meer.
Is daar geen gedoetje in te vinden? Een paar dagen schoonmaken via een uitzendburo of zo, of telt dat dan weer niet voor de belasting?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:00 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Dat dusEn ik krijg al een knoop in mijn maag als ik me bedenk dat de meisjes straks van de opvang afmoeten omdat ik geen werk heb. En wat als ik dan wel werk heb? Waar laat ik ze dan ineens?
Pfff
ik vind dat wel een verraderlijk rijtje hoor, daar herkennen wel erg veel mensen zich in denk ik. (ook veel mensen die niet ADD hebben bedoel ik).quote:Op woensdag 8 september 2010 15:34 schreef Twinkly het volgende:
Ik keek net op deze website, dat ben ik![]()
![]()
Ah kijk bedankt Vivi en Deepfreeze! Ik moet nog de uitslag van 1 sollicitatie afwachten (de andere afwijzing heb ik inmiddels binnenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:32 schreef Vivi het volgende:
Reintegratietraject via UWV Stiemie!
Ik had verleden jaar hetzelfde aan de hand, en ben toen bij de PTT (of hoe heet dat tegenwoordig) gaan werken een week rond de kerst. Puur voor de KOT. Maar een IRO kan dus ook.
En nog 98% van de mensheid als ik het zo eens lees..quote:Op woensdag 8 september 2010 15:34 schreef Twinkly het volgende:
Ik keek net op deze website, dat ben ik![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 9 september 2010 20:57 schreef Stiemie het volgende:
Mensen ik schaam me enorm over mijn klaagpost van de laatste dagen want ik heb sinds vanmiddag gewoon een baan![]()
Had ik echt nooit verwacht, maar het is nu dus gewoon echt zo na 8 maanden intensief zoeken!
Bedankt voor alle lieve en opbeurende woorden
niet doen, gewoon genietenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:57 schreef Stiemie het volgende:
Mensen ik schaam me enorm over mijn klaagpost van de laatste dagen want ik heb sinds vanmiddag gewoon een baan![]()
Had ik echt nooit verwacht, maar het is nu dus gewoon echt zo na 8 maanden intensief zoeken!
Ja ik voel me ook een beetje in een non-stop achtbaanritje vandaagquote:Op donderdag 9 september 2010 21:45 schreef Poppejans het volgende:
Oh Stiemie gefeliciteerd zeg![]()
![]()
van je zo rot voelen naar helemaal blij zijn binnen een paar uur!
Whaaaa, wat goed!quote:Op donderdag 9 september 2010 20:57 schreef Stiemie het volgende:
wat moed, dat moet, Lieve Luchtbel!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:58 schreef Luchtbel het volgende:
Ik bericht even hoe het hier gaat.
Twee weken geleden ben ik weer opgenomen. Na een week weer laten gaan.
Klopt maar pas als die eigenschappen samen ervoor zorgen dat je niet zo functioneert als 'normaal' is en wat maakt dat je steeds weer vastloopt is het toch meer ADD dan gewoon wat eigenschappen. Als ik het lijstje achter ADD hoe is dat? lees dan herken ik toch wel 90 %.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:15 schreef trui het volgende:
[..]
ik vind dat wel een verraderlijk rijtje hoor, daar herkennen wel erg veel mensen zich in denk ik. (ook veel mensen die niet ADD hebben bedoel ik).
Ja hoor het gaat goed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:30 schreef Deepfreeze het volgende:
Karin, wat goed! Gaat het ook helemaal goed, of heb je nog wel af en toe lastige momentjes?
Ik heb eergister gehoord dat ik sowieso nog een maand opgenomen blijf.. Wat er daarna gaat gebeuren weet ik niet. Een maand alleen al voelt als veel te veel, en vooral Jolie en ik zo ver bij mekaar vandaar. De 2 keer 2 uur per week gemiddeld dat we elkaar zien is zo veel te weinig. Echt. Ik probeer me sterk op te stellen voor haar, maar bij het afscheid nemen zijn we altijd alletwee in tranen.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:14 schreef appelsap het volgende:
Lieve Luchtbel, wat moet het moeilijk zijn om zo ver van je lieve meisje vandaan te zijn.
Hopelijk komt er snel een goed behandelplan.
Ik hoop dat je band met Jolie vast kan houden en dat die band steeds sterker wordt.
Je klinkt in je post vrij 'optimistisch' over de toekomst. Voel je dat ook zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |