abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 september 2010 @ 16:13:38 #91
262181 noobdeswoop
arrogant gespuis
pi_85952674
I nhet sprookjes bos aan het eind van de dag tentje opzetten lekker logeren. ):O
Semi-filantroop met haatneigingen
pi_85952963
Whehehe mensen die niet verder kijken dan neus lang, die 31 euro is alleen maar in de zomermaanden waardoor je er tot 9 uur 's avonds mag zijn en op zaterdag tot 24:00 de normale dagen is de entree 29 euro uit mijn hoofd + dat iedereen loopt te zeiken dat het te duur is maar ondertussen staan diezelfde mensen WEL met mij in de rij......als die mensen dan eens lekker thuis bleven hoef ik niet een uur voor JedD te wachten met mijn nichtjes.

Kortom JA het is duur maar het wordt toch betaald dus waarom zouden ze het niet structureel 1 of 2 euro per jaar duurder maken.

Thank god voor abbo's :) kost me in februari ff een bedrag maar voor de rest van het jaar hoor je mij niet zeiken over de prijzen :)
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_85955337
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:10 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ik heb vuur ook wel eens meerdere keren zien winnen achter elkaar, uiteindelijk is het een kwestie van pure zwaartekracht die bepaald wie er wint.
Pure zwaartekracht is het in ieder geval alvast niet :)

Een achtbaantrein van 1.000 kg valt immers even snel als een wc rol van 150 gram.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  Spellchecker woensdag 1 september 2010 @ 21:00:00 #94
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_85963011
quote:
Op woensdag 1 september 2010 17:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Pure zwaartekracht is het in ieder geval alvast niet :)

Een achtbaantrein van 1.000 kg valt immers even snel als een wc rol van 150 gram.
Nee.
Tevens -purist.
pi_85963339
Efteling _O_
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')