mikoxx fijn dat jullie er in elk geval hetzelfde over denken, dat lijkt me het aller belangrijkste

Miss, heerlijk, zo kunnen genieten ervan
Bar ik zou het niet weten, ja nou ja, wat bij Timo destijds hielp was dat hij ineens flink ziek werd en toen was het hele poepprobleem ineens over.. Maar daar heb je niet zoveel aan natuurlijk..
Seilram hoe is het nu met Joep?
Iris

Heerlijk, zo'n kleintje met een eigen mening!
FTA fijn dat Finn weer is opgeknapt! En fijn ook dat het je nu wel lukt, huishouden met Finn erbij! Ik vind dat ook nog steeds enorm lastig, meestal doe ik het als hij op bed ligt.. Maar hem ook gewoon een doekje of zo geven kan ik best eens proberen

GWS dat is nog best een goed idee hier ook misschien

Timo is helemaal idolaat van de stofzuiger

Eens zoeken naar een jongensvariant

Timo dinkt altijd erg weinig heb ik het idee, naast 3 keer borstvoeding drinkt hij iets van 100 ml water en soms een paar slokken sap. Maar gisteravond kon hij niet slapen en na een uur of wat bedacht ik me dat hij misschien wel dorst had.. Dus ik geef hem zijn beker waar nog wat sap in zat, klokt hij het zo weg.. Mijn glas stond er naast, nog helemaal vol sap, klokt ie ook zo leeg

En daarna ook nog een paar slokken water.. Jemig.. Maar wat ik me nou afvraag, hoeveel drinken jullie kindjes ongeveer op een dag? Het cb was er onduidelijk over wat een normale hoeveelheid is en de diëtiste zei ongeveer 750 ml, maar daar komt Timo lang niet aan (wat helemaal niet erg is zei ze ook, als hij maar voldoende plast) Komen jullie kindjes daar wel aan?