quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat vinden jullie van mijn hilarische grap![]()
[ afbeelding ]
de grap is dus dat ik mijn eigen naam heul groot op de folder heb gezet, ik vond em wel leuk![]()
![]()
Ik heb een Nee-Nee-Nee sticker (incl. geen colportage) en volgens mij zit er hier ook geen Spar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:01 schreef Toverheks het volgende:
wij hebben helemaal geen Spar hier, dus ik krijg ook de meraFolder niet
tis hoe dan ook spamquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:00 schreef Gert het volgende:
Mornink
Ben jij dat achter die boodschappen Mera, of is dat een andere Heleen?
Toch wel een Heleen hè, anders is het liegen!
Dat is de spreekwoordelijke broekriem die in deze barre tijden moet worden aangehaald natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je Mera heet.
Leuk, zoals die dame haar riem showt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is de spreekwoordelijke broekriem die in deze barre tijden moet worden aangehaald natuurlijk
Het is een stockfotoquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:00 schreef Gert het volgende:
Mornink
Ben jij dat achter die boodschappen Mera, of is dat een andere Heleen?
Toch wel een Heleen hè, anders is het liegen!
Scheelt niet veel heur.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is een stockfotoIk ben niet zo slank
Nee, ik ben juist meer dan 10 kilo afgevallen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Scheelt niet veel heur.
Of je moet dramatisch ver-fatasst zijn in een half jaar tijd.
Goed gedaan Ianquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, ik ben juist meer dan 10 kilo afgevallen.
Dat wou ik nou net niet zeggenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Teun! Je moet gewoon Ian neuken zie je wel.
Dat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je Mera heet.
Jasper en Heleen doen goedkoop boodschappen bij de Spar....quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:15 schreef remlof het volgende:
Ik verwacht binnenkort Ian in een Spar-folder
Wij hebben ook geen Spar in de buurt!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat.
En volgens mij komt hier ook geen Spar-folder....
[..]
Jasper en Heleen doen goedkoop boodschappen bij de Spar....
Jep, plaatselijke krantjes krijg ik wel.quote:
Neehoor ben het nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:24 schreef Laysa het volgende:
Ik heb een spar in de buurt en bij mij worden alle folders in de brievenbus gegooid. Ben jij dat echt Mera....ik heb niet terug gelezen...
Als ik hem binnen krijg zal ik eens kijken wat de hoogste bieder er hier voor over heeftquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neehoor ben het niet![]()
Heb alleen een grapje uitgehaald door mijn naam erop te zetten, wat ik vooral zelf heel erg hilarisch vond
Hadden we er maar één....quote:
Met mij mwah.....En DK moet nog....we zitten nog te wachten op de oproep...die zal wel zo ongeveer zijn als wij een huisje krijgenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoe is het met jou eigenlijk, Laysa![]()
En met DK, heeft hij zijn operatie ook al gehad?
Maarre....... de apotheker werkte niet mee??quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ik hem binnen krijg zal ik eens kijken wat de hoogste bieder er hier voor over heeft
Hoop dat het snel de goede kant op gaat met je hoor, zou onderhand tijd wordenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Met mij mwah.....En DK moet nog....we zitten nog te wachten op de oproep...die zal wel zo ongeveer zijn als wij een huisje krijgen![]()
Hoe is het in jouw huisje....neee jullie huisje... Behalve een teringzooi...en je hebt wel al interwebz
geen idee niet meer gevraagd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maarre....... de apotheker werkte niet mee??
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:33 schreef Copycat het volgende:
Toch weerhoudt zo'n colportagesticker sommige nitwits er niet van tóch aan te bellen. Dan zet ik mijn schooljuf stem op, duw ik mijn bril op mijn wijsneus iets verder omhoog en vraag ik: "Kunt u lezen?" terwijl mijn wijsvinger naar de sticker wijst. 'En nog een fijne dag!"
Morgen hebben we een gesprek met mn woningstichting....die urgentie is inmiddels niet echt een probleem meer...tis meer een kwestie van of de commissie mij door de medische molen wil halen of ..zoals de juffrouw van de Ws zei: het net zoals mij gewoon begrijpt dat je superurgent bent aan de hand van je medische brieven...even afwachten dus...quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoop dat het snel de goede kant op gaat met je hoor, zou onderhand tijd worden![]()
Al enig idee wanneer je een huisje krijgt of is het nog compleet afwachten?
En ons huisje... Rommelig iddEn klein.. En echt, de buurt is ontzéttend tokkie
![]()
Maargoed dat went vast wel...![]()
En nee nog geen internet, ik zit op mijn werk
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:33 schreef Copycat het volgende:
Toch weerhoudt zo'n colportagesticker sommige nitwits er niet van tóch aan te bellen. Dan zet ik mijn schooljuf stem op, duw ik mijn bril op mijn wijsneus iets verder omhoog en vraag ik: "Kunt u lezen?" terwijl mijn wijsvinger naar de sticker wijst. 'En nog een fijne dag!"
Bummerquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee niet meer gevraagd...de nacht zat een beetje tegen
..Allebei heel slecht geslapen...en het regende hier echt keihard heel de ochtend...en aangezien ik de chauffeur hier in huis ben zag ik het niet zo zitten om met weinig slaap te gaan rijden in de stromende regen...DK zelf ook niet
En terecht....quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:33 schreef Copycat het volgende:
Tsja... met een beetje mazzel wordt het weer minder als de vakanties weer afgelopen zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:45 schreef Copycat het volgende:
KLB is nu echt de volwaardige dependance van ONZ geworden, hè?
Ik denk dat de woningbouwvereniging meer invloed heeft gehad dan Ian. Je bent gewoon een stress kipjequote:Op maandag 9 augustus 2010 12:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ook, al belanden de folders regelmatig ongelezen in de papierzak.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:57 schreef Laysa het volgende:
Ik vind de folders altijd wel leuk...zo heb je vaak wat te lezen op de wc
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
ja gezellig, tuinstoeltje voor de deur, kratje bier of natuurlijk van die grote thermoskannen koffie en de hele buurt komt buurtenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Morgen hebben we een gesprek met mn woningstichting....die urgentie is inmiddels niet echt een probleem meer...tis meer een kwestie van of de commissie mij door de medische molen wil halen of ..zoals de juffrouw van de Ws zei: het net zoals mij gewoon begrijpt dat je superurgent bent aan de hand van je medische brieven...even afwachten dus...
tokkie wijken kunnen soms best leuk zijn
vind folders wel leuk om door te spitten en daarna verdwijnen ze als bodem in de kattebak altijd handigquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:57 schreef Laysa het volgende:
Ik vind de folders altijd wel leuk...zo heb je vaak wat te lezen op de wc
Mjaquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, al belanden de folders regelmatig ongelezen in de papierzak.
Jammer, dat je dagje Limburg niet door is gegaan
Hier ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind folders wel leuk om door te spitten en daarna verdwijnen ze als bodem in de kattebak altijd handig
Zijn katten hebben ook geen benul wat een treetje bier kost bij de Aldi! Die van ons lezen elke week de folders.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn kater ook, maar als ondergrond he
Ow daar ligt de Volkskrant of de NRCquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn kater ook, maar als ondergrond he
De mijne waren eens helemaal in de war toen ik per ongeluk grint had gekochtquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
De mijnense alleen op grint....1 gaat er serieus naast zitten als ik er houtkorrels ingooi
Wij hebben maar pauperpoezen! Wij kunnen zelf de krant niet eens betalen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow daar ligt de Volkskrant of de NRC
Personeel gevraagd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:15 schreef remlof het volgende:
Ik verwacht binnenkort Ian in een Spar-folder
Saxy.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:33 schreef Copycat het volgende:
quote:
Daar heb ik vannacht toen ik niet kon slapen nog een goeie docu over gezien op Discovery Worldquote:
Komt vast goed...hij heeft vast zn geluid per ongeluk uitgezet ofzo....dat doen wel meer mensen...ik noem geen namenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hoor maar niets van Ian.
Hij zou over een klein uurtje hier zijn maar neemt zn telefoons niet op.
Gatverdamme![]()
Ik word niet graag gestoord tijdens het slapen, eten, drinken, fokken, tv-kijken!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Komt vast goed...hij heeft vast zn geluid per ongeluk uitgezet ofzo....dat doen wel meer mensen...ik noem geen namen
Ja, maar heeft beloofd wat te laten horen en doet 't ook nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Komt vast goed...hij heeft vast zn geluid per ongeluk uitgezet ofzo....dat doen wel meer mensen...ik noem geen namen
Heeft ie T-mobile?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, maar heeft beloofd wat te laten horen en doet 't ook niet![]()
Ik kan hier zó niet tegen
De volgende keer moet je hem een track en trace nummer gevenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
MANNENquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Pfff, heb 'm al te pakken gekregen.
Helemaal verbaasd dat ik ongerust ben natuurlijk![]()
Ja, nee, je telefoon niet opnemen en drie uur later dan planning zijn, het ligt aan mij![]()
![]()
![]()
Godsamme haha
Was vast een gezellig gesprekquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Pfff, heb 'm al te pakken gekregen.
Helemaal verbaasd dat ik ongerust ben natuurlijk![]()
Ja, nee, je telefoon niet opnemen en drie uur later dan planning zijn, het ligt aan mij![]()
![]()
![]()
Godsamme haha
Ik ook niet. Denk ook altijd meteen het ergstequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |