quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat vinden jullie van mijn hilarische grap![]()
[ afbeelding ]
de grap is dus dat ik mijn eigen naam heul groot op de folder heb gezet, ik vond em wel leuk![]()
![]()
Ik heb een Nee-Nee-Nee sticker (incl. geen colportage) en volgens mij zit er hier ook geen Spar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:01 schreef Toverheks het volgende:
wij hebben helemaal geen Spar hier, dus ik krijg ook de meraFolder niet
tis hoe dan ook spamquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:00 schreef Gert het volgende:
Mornink
Ben jij dat achter die boodschappen Mera, of is dat een andere Heleen?
Toch wel een Heleen hè, anders is het liegen!
Dat is de spreekwoordelijke broekriem die in deze barre tijden moet worden aangehaald natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je Mera heet.
Leuk, zoals die dame haar riem showt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is de spreekwoordelijke broekriem die in deze barre tijden moet worden aangehaald natuurlijk
Het is een stockfotoquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:00 schreef Gert het volgende:
Mornink
Ben jij dat achter die boodschappen Mera, of is dat een andere Heleen?
Toch wel een Heleen hè, anders is het liegen!
Scheelt niet veel heur.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is een stockfotoIk ben niet zo slank
Nee, ik ben juist meer dan 10 kilo afgevallen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Scheelt niet veel heur.
Of je moet dramatisch ver-fatasst zijn in een half jaar tijd.
Goed gedaan Ianquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, ik ben juist meer dan 10 kilo afgevallen.
Dat wou ik nou net niet zeggenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Teun! Je moet gewoon Ian neuken zie je wel.
Dat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je Mera heet.
Jasper en Heleen doen goedkoop boodschappen bij de Spar....quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:15 schreef remlof het volgende:
Ik verwacht binnenkort Ian in een Spar-folder
Wij hebben ook geen Spar in de buurt!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat.
En volgens mij komt hier ook geen Spar-folder....
[..]
Jasper en Heleen doen goedkoop boodschappen bij de Spar....
Jep, plaatselijke krantjes krijg ik wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |