Hoax, negers zijn te lui om te werkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:47 schreef Ivo1986 het volgende:
Jij komt zeker alleen bij een Mac Donalds waar alleen Negers werken...
Nee, dat zijn de Marokkanen...quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:47 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Hoax, negers zijn te lui om te werken
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:47 schreef chroestjov het volgende:
Onterechte klacht, zonder laaggeschoolden zou ik voor alles veel meer moeten betalen.
Dus je hebt de bon wel. Da's wel jammer. Als je nou geen bon had, had het nog een topic geweest...quote:Ik leg die bon dan altijd voor de zekerheid onder me, mocht ik ooit met een snugger iemand te maken krijgen.
Ik werk nog op de zaterdag voor een paar uurtjes bij Mac Donalds, en krijg er 9,33 bruto per uur zonder de toeslagen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:48 schreef sneeuwitjesappel het volgende:
laaggeschoolden of geen geschoolden? dat even in het midden laten.
maar wat denk jij? hoger geschoolden gaan echt niet voor 2 euro per uur werken.
Fijn die integratiequote:Op maandag 9 augustus 2010 11:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik werk nog op de zaterdag voor een paar uurtjes bij Mac Donalds, en krijg er 9,33 bruto per uur zonder de toeslagen.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Fijn die integratieEen neger die Ivo heet!
Ach. Wat schattig.quote:
Geniaalquote:
Oudquote:
quote:
en degene achter jou krijgt de bestelling van degene achter hem/haar, die weer van degene achter hem/haar en zo wordt iedereen heel erg boosquote:
IDDquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:03 schreef Bami-pangkang het volgende:
Kap eens met al die fucking ui's jatten, schijtziek word ik daarvan.
Oh nee toch!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:57 schreef pasopikbijt het volgende:
toen ik laatst door de mcdrive ging waren ze mn burger vergeten!
Mama terugrijden
Op wie doel je precies?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:03 schreef Bami-pangkang het volgende:
Euj, wat zeg je tegen een neger met een stropdas?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Fijn die integratieEen neger die Ivo heet!
quote:
Ja tuurlijk wel, maar die gozer maakt de gekste filmpjes man.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:46 schreef Marurk het volgende:
[..]
geniaal
Maar hebben ze geen camera's ophangen zodat ze achteraf je kenteken kunnen checken?
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:45 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Wat zijn die mensen dom![]()
![]()
Wanneer ik door de McDrive rijd, dan zeg ik altijd dat ik een kortingsbon heb, bijv. 2 BigMacs voor de prijs van 1. Vervolgens kom je bij dat eerste raam waar je moet betalen, en er is gewoon nog nooit een werknemer geweest die om die bon vraagt![]()
![]()
Ik leg die bon dan altijd voor de zekerheid onder me, mocht ik ooit met een snugger iemand te maken krijgen.
Klacht: McLaaggeschoolden
Ik zag twee meneren burgers keren, oh het was een wooonder.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:57 schreef internal het volgende:
Klagen over de intelligentie van mensen die een burger omdraaien
Briljant!quote:
De hele week dat je hier al komtquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:03 schreef Bami-pangkang het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:54 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ik zag twee meneren burgers keren, oh het was een wooonder.
Het was een wonder boven wonder dat die meneren burgers keren konden.
Hi hi hi, ha ha ha.
Ik stond er bij en ik keek er naar.
Geven ze je altijd bij raam 1, ik blijf daar altijd wachten tot ik de sausjes heb.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:59 schreef linpunt het volgende:
ze vergeten ALTIJD de bbq-saus bij mcNuggets.
lol whut, serieus?!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Geven ze je altijd bij raam 1, ik blijf daar altijd wachten tot ik de sausjes heb.
Raar!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:09 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
De Mac's in Zuid-Limburg wel in ieder geval ja
oh dat verklaard het, ik ga zo naar de Macquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:09 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
De Mac's in Zuid-Limburg wel in ieder geval ja
Ik laatst in frankrijk een gegrild stukje kipfilet op een ciabatta.. Die was wel errug lekkerquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
ik had gister zo een mac greec gehad en vond er vrij weinig aan.
Uitmuntend!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:50 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik laatst in frankrijk een gegrild stukje kipfilet op een ciabatta.. Die was wel errug lekker
Is die lekker?quote:
Nee, zoiets kan wel zeker nog komen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uitmuntend!!
Die hebben ze hier niet, wel?
Goed nieuws... goed nieuws!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:04 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee, zoiets kan wel zeker nog komen.
Nog niet gezien.....quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uitmuntend!!
Die hebben ze hier niet, wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |