abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85198752
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:01 schreef fioooon het volgende:
Tsja, je hebt altijd voor- en tegenstanders. Je hebt altijd temaken met de jaloezie van andere mensen.
Meh...waarschijnlijk zien die gewoon liever de naam veranderd van zeilmeisje in neukmeisje.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:24:55 #52
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85199012
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:01 schreef fioooon het volgende:
Je hebt altijd temaken met de jaloezie van andere mensen.
Ik ben eigenlijk best wel jaloers ja.. :@
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 05:47:40 #53
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_85271333
quote:
Toch camera's bij zeilreis Laura

De legendarische zeilreis van Laura Dekker wordt op video vastgelegd. Productiebedrijf MasMedia zal in Portugal camera's installeren in haar boot 'Guppy', wanneer de 14-jarige haar laatste voorbereidingen voor haar wereldreis treft. MasMedia onderhandelt momenteel met enkele Hilversumse partijen over de uitzendrechten.

Eyeworks

Toen Eyeworks afhaakte, leek het erop dat de registratie van Laura's reis in het water zou vallen: de zeildiva eiste veel waardoor Eyeworks alsnog buiten de boot viel. Mogelijk gaat een Nederlandse omroep nu aan de haal met de uitzendrechten.

Laura kan zelf bepalen of en wanneer de camera's aanstaan. Ook mag zij achteraf nog bepalen dat filmpjes niet worden uitgezonden.

'Geen Big Brother'

"Wij willen geen Big Brother-achtig programma gaan maken", zegt Marijke Schaaphok van MasMedia. "Het zeilen komt voorop, en pas daarna de exploitatie van de beelden." Laura wordt tijdens haar reis ook enkele keren geïnterviewd in havens waar ze aanmeert.
http://www.spitsnieuws.nl(...)j_zeilreis_laur.html
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_85271532
quote:
Slim bedacht. ^O^

Niet in het Guinness Book of Records maar toch de media aandacht waar het tenslotte allemaal om begonnen was. *O*
pi_85273340
Ze hield toch helemaal niet van media-aandacht?
Oh nee, dat was alleen toen ze niet wegmocht :)
pi_85274648
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 11:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ze hield toch helemaal niet van media-aandacht?
Oh nee, dat was alleen toen ze niet wegmocht :)
Vraagje: hoe vaak hebben jullie haar nou live gezien op de TV in dat jaar? Twee keer jeugdjournaal was het toch en dan nu, na de uitspraak, bij Knevel&Brink? Hoeveel interviews met haar hebben jullie gelezen, of met pa? Zo goed als niets toch? Zij heeft destijds wat faq's in de krant beantwoord, voor de rest niets, en pa heeft als ik het goed heb maar 1 interview gegeven .. nou nou, wat een aandachtshoeren zijn het toch ook.
pleased to meet you
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:05:04 #57
3542 Gia
User under construction
pi_85274894
Maar het moet wel wat opleveren, natuurlijk. Geen vermelding in het GBOWR, dan maar een film en een boek.

Ik wed dat ze niet eens weet dat ze geen vermelding krijgt. Zal wel in het gastenboek gezet zijn en daarom is dat nu gesloten.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:43:17 #58
124676 RobertoCarlos
pi_85275846
Sorry Laura!! :*
pi_85277487
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Meh...waarschijnlijk zien die gewoon liever de naam veranderd van zeilmeisje in neukmeisje.
Dat zal 2 jaar lang afzien worden voor haar.....
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 14:00:31 #60
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_85278114
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 11:55 schreef moussie het volgende:

[..]

Vraagje: hoe vaak hebben jullie haar nou live gezien op de TV in dat jaar? Twee keer jeugdjournaal was het toch en dan nu, na de uitspraak, bij Knevel&Brink? Hoeveel interviews met haar hebben jullie gelezen, of met pa? Zo goed als niets toch? Zij heeft destijds wat faq's in de krant beantwoord, voor de rest niets, en pa heeft als ik het goed heb maar 1 interview gegeven .. nou nou, wat een aandachtshoeren zijn het toch ook.
Ik hou het niet bij, maar ik heb toch ook regelmatig haar moeder in de krant om aandacht horen vragen, ik heb gelezen dat haar oma nu een boek aan het schrijven is, ze krijgt nu een blog in de krant en ze heeft een contract afgesloten met een mediabedrijf. Kortom, ze gaat nu echt los *O*

En om een of andere reden past het bij mij allemaal niet in mijn beeld van een meisje dat wil zeilen omdat het haar roeping is en omdat ze de eenzaamheid en de uitdaging van het zeilen opzoekt. Steeds meer verschuift mijn beeld richting verwende puber die het gaat om de roem en het record. En dat is jammer :{

En als dit allemaal is voor de sponsors en als de aandacht eigenlijk niks voor Laura is, dan is het nog extra jammer. Want dan had ze beter kunnen wachten tot ze haar reis zelf bij elkaar had verdiend en dan had ze in alle rust haar roeping kunnen waarmaken en het zeilleven leiden dat ze wil leiden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 14:05:03 #61
3542 Gia
User under construction
pi_85278257
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
Sorry Laura!! :*
quote:
omdat vervelende mensen rare dingen schrijven
o|O
pi_85279071
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 11:55 schreef moussie het volgende:

[..]

En in die tijd klaagde ze over ongewenste mediaaandacht, die ze wel eerst zelf zocht.
Maar goed, de reis is nu iig behoorlijk voorbereid.
Jammer dat zij en haar pa het eerst op een rebelse manier en slecht voorbereid moesten proberen, wat ook te denken gaf over haar thuissituatie, maar ok.. Het mag nu en ze is op weg.
Ze trekt kennelijk graag de aandacht door zich (schijnbaar) af te zonderen, dus mss wordt ze hier idd gelukkiger van.
Zou ze het beter doen dan de andere jeugdige solozeilers?
Op je gemak de wereld rond zeilen omdat ze geen zin had om naar school te gaan en een 'beetje losbandig leven' zit er niet meer in. De sponsor moet ook tevreden blijven..
pi_85279344
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 14:00 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik hou het niet bij, maar ik heb toch ook regelmatig haar moeder in de krant om aandacht horen vragen, ik heb gelezen dat haar oma nu een boek aan het schrijven is, ze krijgt nu een blog in de krant en ze heeft een contract afgesloten met een mediabedrijf. Kortom, ze gaat nu echt los *O*
Ze? Zij heeft haar moeder gevraagd om voor de zitting in de krant te spuien, eerst dat ze het er niet mee eens is, en de tweede keer dat ze het er nu wel mee eens is? En haar oma schrijft niet over Laura zelf als ik het goed heb begrepen maar over de handelswijze van Kinderbescherming. En tja, een blog in de krant en een contract met één mediabedrijf lijkt mij nou juist slim, zo hou je al die andere persmuskieten weg, je hebt exclusieve contracten op je eigen termen .. dus dat 'echt los' zie ik niet.

quote:
En om een of andere reden past het bij mij allemaal niet in mijn beeld van een meisje dat wil zeilen omdat het haar roeping is en omdat ze de eenzaamheid en de uitdaging van het zeilen opzoekt. Steeds meer verschuift mijn beeld richting verwende puber die het gaat om de roem en het record. En dat is jammer :{

En als dit allemaal is voor de sponsors en als de aandacht eigenlijk niks voor Laura is, dan is het nog extra jammer. Want dan had ze beter kunnen wachten tot ze haar reis zelf bij elkaar had verdiend en dan had ze in alle rust haar roeping kunnen waarmaken en het zeilleven leiden dat ze wil leiden.
Want dat een puber er niet alleen van droomt om iets aparts op de kaart te zetten maar ook probeert het waar te maken betekent dat het een verwend nest is? Al die kinderen op (internationale) kampioenschappen van het een of ander doen mee voor de lol, die zijn er niet om te winnen, het goud in de wacht te slepen? Nogmaals, zij heeft deze media-aandacht niet gezocht, zij is het juist zo goed als maar kan ontlopen, en ook nu, met dat contract, dekt zij zich af tegen ongewenste aandacht
pleased to meet you
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:32:26 #64
78918 SeLang
Black swans matter
pi_85280509
Ik wil een zeilmeisje in m'n zee aquarium
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_85283936
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 14:47 schreef moussie het volgende:

[..]

Nogmaals, zij heeft deze media-aandacht niet gezocht, zij is het juist zo goed als maar kan ontlopen, en ook nu, met dat contract, dekt zij zich af tegen ongewenste aandacht
quote:
Dekker staat nog geen media te woord. In de loop van de week geeft ze een persconferentie, waarin zij haar ervaringen van de afgelopen tien dagen en haar plannen voor de komende tijd uit de doeken zal doen.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ert-in-portugal.html

Je hebt weer helemaal gelijk Moussie, Laura heeft toen de media niet gezocht, later niet en nu zoekt ze de media weer niet.

Mensen die denken dat Laura Dekkers media aandacht zoekt, echt. 8)7 |:(
pi_85285828
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:08 schreef dylany het volgende:

[..]

[..]

http://www.nu.nl/binnenla(...)ert-in-portugal.html

Je hebt weer helemaal gelijk Moussie, Laura heeft toen de media niet gezocht, later niet en nu zoekt ze de media weer niet.

Mensen die denken dat Laura Dekkers media aandacht zoekt, echt. 8)7 |:(
Jij snapt niet dat het geven van een persconferentie de enige manier is om al die andere, ongewenste aandacht op een afstand te houden, niet alleen voor haar maar voor iedereen die in het middelpunt van de belangstelling staat? Of zit je hier nu te beweren dat de pers haar zou negeren als zij niet de aandacht had gezocht? Je weet nog wel dat het überhaupt in het nieuws kwam omdat een medewerker van de gemeente naar de krant stapte, niet Laura, niet haar vader, maar een leerplichtambtenaar?
pleased to meet you
pi_85285959
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:27 schreef moussie het volgende:

[..]

Jij snapt niet dat het geven van een persconferentie de enige manier is om al die andere, ongewenste aandacht op een afstand te houden, niet alleen voor haar maar voor iedereen die in het middelpunt van de belangstelling staat? Of zit je hier nu te beweren dat de pers haar zou negeren als zij niet de aandacht had gezocht? Je weet nog wel dat het überhaupt in het nieuws kwam omdat een medewerker van de gemeente naar de krant stapte, niet Laura, niet haar vader, maar een leerplichtambtenaar?
Oh? Ik dacht dat zij en haar vader in de eerste instantie de aandacht hadden getrokken door een website te lanceren, sponsors te zoeken en bekendheid hadden gegeven aan de recordpoging..
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:44:28 #68
124676 RobertoCarlos
pi_85286283
Ik kan me wel voorstellen dat LD veel geld nodig heeft voor de reis van 2 jaar maar liefst...
pi_85286299
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Oh? Ik dacht dat zij en haar vader in de eerste instantie de aandacht hadden getrokken door een website te lanceren, sponsors te zoeken en bekendheid hadden gegeven aan de recordpoging..
Ik heb nou echt geen zin om dat terug te zoeken, maar was jij niet een van diegenen die toen vonden dat die haastig uit de grond gestampte website (die overigens pas verscheen nadat er al kamervragen waren gesteld!!) een teken was van haar slechte voorbereiding?
pleased to meet you
pi_85286867
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:27 schreef moussie het volgende:

[..]

Je weet nog wel dat het überhaupt in het nieuws kwam omdat een medewerker van de gemeente naar de krant stapte, niet Laura, niet haar vader, maar een leerplichtambtenaar?
Hoeven leerplichtambtenaren in hun baan geen rekening te houden met hun geheimhoudingsplicht?
Kunnen ze zomaar naar de pers stappen om over mensen te verklaren?

Dat wist ik niet. :+
pi_85287614
De site van Laura Dekker ligt eruit!!!!
pi_85287935
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:45 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik heb nou echt geen zin om dat terug te zoeken, maar was jij niet een van diegenen die toen vonden dat die haastig uit de grond gestampte website (die overigens pas verscheen nadat er al kamervragen waren gesteld!!) een teken was van haar slechte voorbereiding?
Die slechte voorbereiding is evident.
Daarom mocht ze ook niet weg, weet je nog?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:51:20 #73
78918 SeLang
Black swans matter
pi_85288091
Kwa opleiding vind ik dat het zeilmeisje een aangepast programma moet volgen.
Beetje leren omgaan met wapens enzo...

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_85288646
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:51 schreef SeLang het volgende:
Kwa opleiding vind ik dat het zeilmeisje een aangepast programma moet volgen.
Beetje leren omgaan met wapens enzo...

Om die piraatjes om haar boot straks neer te knallen zeker ;)
pi_85289184
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:05 schreef dylany het volgende:

[..]

Hoeven leerplichtambtenaren in hun baan geen rekening te houden met hun geheimhoudingsplicht?
Kunnen ze zomaar naar de pers stappen om over mensen te verklaren?

Dat wist ik niet. :+
Als ik het goed herinner werd er een verzoek bij de rechtbank ingediend door de leerplichtambtenaar, die zat te anticiperen op de opties die haar andere nationaliteiten boden, en de rol is gewoon openbaar ..
En tja, als je dat tegen komt in je inbox gaat er een belletje rinkelen, en een beetje journalist weet met die informatie binnen korte tijd te achterhalen om wie het gaat, zeker in zo'n kleinere gemeente
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')