Succes!quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:45 schreef Adames het volgende:
mietje, pas om half 11 beginnen.
Ik zou zelf voor de zaterdag gaan. Slapen tussen 4 en 6 en verder hele dag posten. Zondag vrij houden om te maffen.
Wanneer ga jij een poging wagen?quote:
Dankjewel. Ik heb alleen een probleem. Mijn drinken is alweer op. Zometeen 5 minuten pauze om een nieuwe film aan te zetten en drinken te pakkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:46 schreef Hyundai het volgende:
Ik wil in ieder geval in de top 15 komen. Ik gun Japsnars wel 2300 posts.
Japsnars, ik zal met je meeposten
Voorlopig niet denk ik.quote:
Heb je wel al een emmer klaar staan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik heb alleen een probleem. Mijn drinken is alweer op. Zometeen 5 minuten pauze om een nieuwe film aan te zetten en drinken te pakken
Oh welke film kijk je?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik heb alleen een probleem. Mijn drinken is alweer op. Zometeen 5 minuten pauze om een nieuwe film aan te zetten en drinken te pakken
Nope, nog nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heb je wel al een emmer klaar staan?
Eckte bazen stoppen m in de stofzuigerslang en hangen die boven de emmerquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heb je wel al een emmer klaar staan?
Ik kijk een of andere serie die binnenkort op MTV NL komt: The hard times of RJ Berger.quote:
Dan ben ik geen eckte baasquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Eckte bazen stoppen m in de stofzuigerslang en hangen die boven de emmer
Oke, tot zoquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:49 schreef Hyundai het volgende:
Ik ga zometen snel met de laptop naar beneden, daar kan ik genieten van ComedyCentral. Aangezien de stekker van mijn accu nu het stopcontact van mijn TV bezet.
Ik ben heel even weg!
Ik had het dan ook over de grote boodschappen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Eckte bazen stoppen m in de stofzuigerslang en hangen die boven de emmer
ik post ook nog wel even een tijdje meequote:Op maandag 9 augustus 2010 00:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
topquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik post ook nog wel even een tijdje mee
Jij komt pas als het borreltijd is goedemorgen zeggenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ben hem geloof ik nergens tegengekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |