Dit wordt spannend.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef Nectar het volgende:
Japsnars als je mij record wilt verbreken, en het lukt je, dan verbreek ik hem morgen wel weer, heb morgen toch niks te doen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef Nectar het volgende:
Japsnars als je mij record wilt verbreken, en het lukt je, dan verbreek ik hem morgen wel weer, heb morgen toch niks te doen
Dan sta ik gewoon op om 8uur en post ik vanaf daar. want ik had ook een aantal pauzes genomenquote:
brave knulquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:35 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dan sta ik gewoon op om 8uur en post ik vanaf daar. want ik had ook een aantal pauzes genomen
maar ik raad het niemand aan 14 uur op een rij achtermekaar posten![]()
![]()
Dat zou dan wel weer heel pathetisch zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:36 schreef Nectar het volgende:
Hoe raar dit ook klinkt, ik vodn het best leuk om te doen, miss maak ik er mijn hobby van
No fucking way on earth dat ik dan nog een poging ga wagenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef Nectar het volgende:
Als je mijn record verbreekt dan heb je eigenlijk je tijd vern&&kt, want dan verbreek k hem morgen wel weer of woensdag of van het weekend (zondag). op deze dagen heb k eigenljik geen flikker te doen dus dan kan het welquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer heel pathetisch zijn
Je had ook gewoon gisteravond kunnen slapen, om 12 uur eruit en vanaf toen posten. Om de 3 uur een rondje buiten lopen en dan kan je echt wel 24 uur doortrekken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No fucking way on earth dat ik dan nog een poging ga wagen![]()
Als ik nou niet zo'n moeite had met opstaan kon ik nu makkelijk 2 uur eerder beginnen en dus 500 extra posts hebben gehad
Achja, ik vind het wel 'leuk' om een keertje te proberen maar zeker niet dat ik dit vaker ga doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:38 schreef Nectar het volgende:
[..]
Als je mijn record verbreekt dan heb je eigenlijk je tijd vern&&kt, want dan verbreek k hem morgen wel weer of woensdag of van het weekend (zondag). op deze dagen heb k eigenljik geen flikker te doen dus dan kan het wel![]()
Hoelaat opgestaan dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No fucking way on earth dat ik dan nog een poging ga wagen![]()
Als ik nou niet zo'n moeite had met opstaan kon ik nu makkelijk 2 uur eerder beginnen en dus 500 extra posts hebben gehad
Ja kan makkelijk maar ik doe dit voor mijn lol. Ik wil hier niet 24 uur voor doorhalen en mijn hele ritme in de war gooien.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je had ook gewoon gisteravond kunnen slapen, om 12 uur eruit en vanaf toen posten. Om de 3 uur een rondje buiten lopen en dan kan je echt wel 24 uur doortrekken.
Half 1quote:
Je gaat ervoor of je gaat er niet voor hequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja kan makkelijk maar ik doe dit voor mijn lol. Ik wil hier niet 24 uur voor doorhalen en mijn hele ritme in de war gooien.
Alsof deze vent er iemand mee raakt. Waarschijnlijk zit hij in een hulpverleningstraject voor autisten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer heel pathetisch zijn
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Alsof deze vent er iemand mee raakt. Waarschijnlijk zit hij in een hulpverleningstraject voor autisten.
Nee ik zit thuisquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Alsof deze vent er iemand mee raakt. Waarschijnlijk zit hij in een hulpverleningstraject voor autisten.
Haha, vandaar dat hij een kloon gebruikt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nu al dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, vandaar dat hij een kloon gebruikt.
879quote:
Niet zoveel afgelopen uur dus. Moet ik toch even aanzetten zo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
879
154 post per uur in de uren dat-ie postte.
Ooo maar 879 dat valt wel reuze meequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
879
154 posts per uur in de uren dat-ie postte.
Nog een lange weg te gaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
879
154 posts per uur in de uren dat-ie postte.
Jij had om 16:00 uur 879.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |