ik ook. van 1:30 tot 5:30. Toen ging de wekker en begon de helquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb even heerlijk uitgeslapen, tot ik wakker gebeld werd.
Lekker in de regen gestaan op Dance Valley?quote:
Of kotsneiging na alles wat ik eet/drink.quote:
Kater?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of kotsneiging na alles wat ik eet/drink.
Weinig slaap, en een omgedraaid slaapritme. Ik was 5 uur thuis zaterdag, tot 8 uur met vrienden beneden gezeten en kwam pas om 4 uur ofzo mijn bed uit.quote:
Plan!quote:
Ja hoor, regenpak aan, regenhoesje om de camera en gaan met die toeter.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekker in de regen gestaan op Dance Valley?
Blijven proberen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik droom steeds heel chill en dan wil ik er niet uit om tien uur, zet ik de wekker een uur later n slaap ik verder maar dan heb k mijn chille dromen niet meer.
Komen ze nog op fok! te staan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja hoor, regenpak aan, regenhoesje om de camera en gaan met die toeter.
Ja heb ze al verzonden, dus verwacht dat ze in de loop van de dag online komen.quote:
Ik lag gister heel chill half wakker een uur lang naar het plavond te staren. Dat was echt zooo relaxt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik droom steeds heel chill en dan wil ik er niet uit om tien uur, zet ik de wekker een uur later n slaap ik verder maar dan heb k mijn chille dromen niet meer.
Toch niet gekomen dus zaterdag?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil mijn pakketje.Straks ga ik eten halen en loop ik het mis.
I know! x(quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toch niet gekomen dus zaterdag?Kut Bol.com
Armin?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog maar een voorproefje dan.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |