Veel gegeten bolletje.quote:
quote:
Ik ramde net gewoon meteen weer op nieuwe reactie snel wat intype en toen op invoeren.. Misschien is het alleen als je constant aan het posten bentquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:46 schreef VASND het volgende:
Gewoon posten en dan meteen weer op invoeren drukken.. desnoods ctrl V je hoi en typ je er nog een spatie achteraan.
Precies, dat bolletje.quote:
Best welquote:
Misschien alleen voor Fok!Silver?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ramde net gewoon meteen weer op nieuwe reactie snel wat intype en toen op invoeren.. Misschien is het alleen als je constant aan het posten bent
quote:
In bagger heb je dat ook toch? Ik wel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Misschien alleen voor Fok!Silver?
Wilde gok, niet onderbouwd.
Mijn naam is Peter R. En ik heb jou gevondenquote:
Ik bedoel dat regeltje dat je krijgt als je te snel bent.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:47 schreef VASND het volgende:
[..]typ iets en voor je op invoeren drukt kopieer je het.
Nee, geen idee hoe een vriend en ik er op gekomen zijn.. naam is al 6 jaar oud (was account naam van hem en mij op een spelletje)quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:49 schreef Nectar het volgende:
Xy
[..]
xyzyx is je naam toevallig vernoemd naar die walvis uit south-park? free willy xyzyx?
Ooooh.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik bedoel dat regeltje dat je krijgt als je te snel bent.
Mooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |