Tja, je moet het maar kunnen zoveel posten zonder te baggeren en gebanned te wordenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef DeLuna het volgende:
Lekker boeiend of iemand veel post op een dag.
Bolletje Doquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef mstr het volgende:
Zo, het eten vanavond heeft geen goed gedaan aan m'n adem.
Ik probeer zelf welquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja want anders krijg je zon melding, ik laat het wel zien:
Nee, lichtvingerigerquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM (7 Sec over de post gedaan)
Oh snap, te laat.quote:
Da's een andere ja.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:44 schreef Nectar het volgende:
Als jeteveel doet krijg je dit:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Edit: Oops verkeerde mededeling -_-
Ik kreeg net wel gewoon 2 posts binnen 10 sec?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:44 schreef Nectar het volgende:
Als jeteveel doet krijg je dit:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Edit: Oops verkeerde mededeling -_-
Misschien mag het nu wel binnen 10 sec?quote:
Shit dan moet ik sneller zijn dusquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:45 schreef VASND het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |