Dat, en overleg met je huisarts of een alternatief (spiraaltje) niet verstandiger is, desnoods een koperspiraaltje, dan heb je geen hele voorraad rommel en rotzooi aan medicijnen in je lijf, alleen Ritalin is ook al pittig.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waarschijnlijk ben je nu overtijd door de stress en de te vroeg ingelaste stopweek.
Ik geloof niet dat TS het daar mee eens is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:41 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dan moet het toch positief zijn?
Als je een week over tijd bent, geeft een zwangerschapstest doorgaans nog niet aan dat je zwanger bent, al ben je het wel...quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:41 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dan moet het toch positief zijn?
Als je 'm nu al zo vaak vergeet is de pil misschien niet het juiste voorbehoedsmiddel voor jou. Ik ben 'm in pakweg 10 jaar één keer vergeten te slikken. Spiraaltje is niet de enige andere optie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:02 schreef annawa het volgende:
Ja ben gewoon op de 1e dag begonnen..T ding is alleen, dat ik m afgelopen donderdag (week 1 2e strip) vergeten ben en pas na 40uur geslikt heb, t weekend ervoor sex gehad...een spiraaltje zie ik absoluut niet zitten (letterlijk en figuurlijk) kben idd btje gestresst erdoor..maar ja omdat ik 2e strip doorgeslikt heb, blijft mn menstruatie uit..kben zo gespannen dat ik bijna zou stoppen nu puur om te zien of k ongesteld zal worden of niet..das alleen ook niet echt handig..
thx voor de snelle reacties tot nu toe..
Zo, dat kun je wel zeggen inderdaadquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
k word ook gestresst van jouw manier van posten
Trouwens, wacht even... wat bedoel je met '2e strip doorgeslikt'? Je hebt toch pas twee weken van de 1e strip geslikt en nu net je stopweek een week te vroeg gehad?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:02 schreef annawa het volgende:
Ja ben gewoon op de 1e dag begonnen..T ding is alleen, dat ik m afgelopen donderdag (week 1 2e strip) vergeten ben en pas na 40uur geslikt heb, t weekend ervoor sex gehad...een spiraaltje zie ik absoluut niet zitten (letterlijk en figuurlijk) kben idd btje gestresst erdoor..maar ja omdat ik 2e strip doorgeslikt heb, blijft mn menstruatie uit..kben zo gespannen dat ik bijna zou stoppen nu puur om te zien of k ongesteld zal worden of niet..das alleen ook niet echt handig..
thx voor de snelle reacties tot nu toe..
geen sex?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo, dat kun je wel zeggen inderdaad
Misschien toch maar een andere manier van anti-conceptie zoeken TS? Eentje die je niet kunt vergeten?
Omdat ik in verwarring dacht dat ik er al 3weken op had zitten..zonder op de strip te kijken..quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:05 schreef Sosha het volgende:
[..]
Trouwens, wacht even... wat bedoel je met '2e strip doorgeslikt'? Je hebt toch pas twee weken van de 1e strip geslikt en nu net je stopweek een week te vroeg gehad?
P.S. Hoe kun je denken dat je stopweek al begint als er nog 7 pillen op je strip zitten?
Wáár?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:10 schreef annawa het volgende:
[..]
Omdat ik in verwarring dacht dat ik er al 3weken op had zitten..zonder op de strip te kijken..
Ik zeg doorgeslikt, omdat normaal dáár de stopweek zit.
Okee, dus je bedoelde de 1e strip, niet de 2e strip. Dan snap ik 'tquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:10 schreef annawa het volgende:
[..]
Omdat ik in verwarring dacht dat ik er al 3weken op had zitten..zonder op de strip te kijken..
Ik zeg doorgeslikt, omdat normaal dáár de stopweek zit.
In 't vervolg misschien n gepaste oplossing...Nu misschien net te laat en niet echt antwoord op m'n vraag..quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
gezien TS d'r reacties lijkt me dat momenteel een gepaste oplossing ja...
't Is voor ons dan ook moeilijk in te schatten hoe groot de kans is dat je zwanger bent. Je kunt het beste even langs de huisarts gaan, lijkt mij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:13 schreef annawa het volgende:
[..]
In 't vervolg misschien n gepaste oplossing...Nu misschien net te laat en niet echt antwoord op m'n vraag..
Aanrader? Lijkt me handiger, zoals iemand hierboven al zei, om de strip naast je tandenborstel te leggen. Anders moet je steeds een wekker zetten omdat je er zo midden op de dag niet aan denkt, en de pilletjes overal meeslepen als je overdag weggaat (want ja je weet nooit zeker hoe laat je terug bent).quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:47 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik neem mijn pil altijd om een uur of 6 s'avonds en heb daar een wekker voor op me mobiel zodat ik m niet vergeet.
aanrader!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |