abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85127601
Wat ze meer bedoelen volgens mij: Er is hier een aantal posters, waaronder een paar nieuwe posters, die constant in de clinch liggen met mensen van andere fora. Het zou wel fijn zijn als die mensen op hun eigen daden worden aangesproken, ik word er doodziek van dat die paar posters steeds worden gezien als Fok!.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 07:59:57 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85127647
Te bizar. Serieus ... Leun achterover en besef dat dit zo nergens over gaat.
He said, she said crap over helemaal niks inhoudelijks. Begin daar maar eens een forum over!
Een gemeende double damn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_85127665
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 07:59 schreef Copycat het volgende:
He said, she said crap over helemaal niks inhoudelijks. Begin daar maar eens een forum over!
Het is ook zo wazig, volwassen mensen die elkaar op internet in de haren vliegen. En dat dan ook gewoon jarenlang. Ik nie snap!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 08:07:27 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85127698
Dat is wellicht precies die invulling die het leven draaglijk maakt?
If so, zou je je moeten afvragen of zo'n negativisme wel zo gezond voor je is. Of überhaupt leuk is.

Echt, ik vind dit zo bizar. Nog meer bizar dan het gedweep met die ouwe.
pi_85127847
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 07:59 schreef Copycat het volgende:
Dat is dus exact wat ik bedoel, wat een gelul over andere fora, gaat toch nergens over?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 08:43:55 #156
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85128071
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 08:28 schreef Kaat38 het volgende:
Dat is dus exact wat ik bedoel, wat een gelul over andere fora, gaat toch nergens over?
Vooral om dan hier te komen lullen over het gelul op andere fora. Serieus ...
Kweenie, maar fora zijn er om volgeluld te worden. Over van alles ... en nog wat ... en over iedereen ... en nog iemand. Lijkt dat je niks, dan moet je geen forum bezoeken, maar een dagboek kopen.
Kan niemand zich tegen je aan bemoeien *O* .
  woensdag 11 augustus 2010 @ 08:48:42 #157
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_85128140
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 08:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vooral om dan hier te komen lullen over het gelul op andere fora. Serieus ...
Kweenie, maar fora zijn er om volgeluld te worden. Over van alles ... en nog wat ...
Dat geneuzel over andere fora en hun users valt dan waarschijnlijk in de categorie "en nog wat".. :')
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_85128198
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 08:48 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dat geneuzel over andere fora en hun users valt dan waarschijnlijk in de categorie "en nog wat".. :')
Kan alleen maar zeggen dat ik er moe van word, dom gedoe dat geroddel, respecteer elkaar, die zit hier en die daar, zelf zit ik op meerdere fora, hier, kiekenkot, kakel enz en so what? Kom er voor mijn plezier. Beetje gezellig kletsen met mensen en meer.
Elkaar in hun waarde laten zou leuker zijn zeg maar.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 08:53:17 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85128208
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 08:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Whatever. Feit is dat fora bestaan bij de gratie der discussie. Ga je daar huilie van doen, dan is een forum niet jouw medium. Klaar als een klontje, zou je denken.
pi_85128283
En ik had nog nooit gehoort van die vlits en haar forums tot ze zelf hier kwam sneren.

maar goed, leven en laten leven...
Denk dat op de andere fora net zo over fok en haar leden wordt geklets als hier over andere fora's en hun leden. En dan verontwaardigd lopen doen.
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2010 @ 08:59:11 #161
135305 beequeen
Lost.
pi_85128295
Dit neemt wel hele bizarre vormen aan. Een mens zijn lust is een mens zijn leven, zeg maar. Of geen leven, dat kan ook.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_85128313
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 08:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Whatever. Feit is dat fora bestaan bij de gratie der discussie. Ga je daar huilie van doen, dan is een forum niet jouw medium. Klaar als een klontje, zou je denken.
Juist!
Vraag mij dan wel af waarom er hier dan opeens een forum word besproken van iemand die hier niet eens lid was en terecht lijkt mij dan dat zij even lid werd om haar zegje te doen, toch?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 09:05:54 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85128412
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:00 schreef Kaat38 het volgende:

Juist!
Vraag mij dan wel af waarom er hier dan opeens een forum word besproken van iemand die hier niet eens lid was en terecht lijkt mij dan dat zij even lid werd om haar zegje te doen, toch?
Hier wordt alles en iedereen besproken, dus dat is niet zo vreemd. En blijkbaar hangt dat hele streamerswereldje dat zich rondom die ouwe heeft verzameld van oud zeer aan elkaar.

Ik ga ook niet elders zoeken naar wat er misschien over mij wordt gezegd. Boeien wat onbekenden van me denken. Ik vind het dus wel ietwat (...) suf om je daarin mee te laten slepen en dan een account aan te maken om hier daarover door te emmeren.
Dat is nu juist hetgeen ik zo bizar vind.

Echt waar, dan heb je volgens mij het hele forumprincipe niet begrepen, of heb je er zo'n negatieve invulling aan gegeven dat je je Don Quichote gaat voelen. Ik kan er met mijn verstand niet bij dat volwassenen zich zo kinderachtig laten kennen.
pi_85128422
Dit gaat toch ook maar om heel weinig mensen die onder verschillende nicks op een paar zelfgefabriceerde fora vanwege oud zeer elkaar voor rotte vis uitmaken. Gewoon lekker laten gaan.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 09:07:09 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85128431
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:06 schreef pullup het volgende:
Dit gaat toch ook maar om heel weinig mensen die onder verschillende nicks op een paar zelfgefabriceerde fora vanwege oud zeer elkaar voor rotte vis uitmaken. Gewoon lekker laten gaan.
Oud zeer!

Is het straks gewoon één schizofreen die het niet met zichzelf eens kan worden.
pi_85128451
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oud zeer!

Is het straks gewoon één schizofreen die het niet met zichzelf eens kan worden.
Whehe, daar begint het af en toe wel op te lijken :P
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_85128499
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:06 schreef pullup het volgende:
Ja maar ja maaaaaar moet dat dan allemaal hier? :(
pi_85128616
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:10 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik heb een paar maanden geleden even naar die stream van Opa gekeken en gisteren weer.

Opa heeft geen millimeter bewogen in al die tijd en het spul dat de chat bevolkt is nog steeds hetzelfde als een paar maanden geleden.
Als er hier dan een topic over Opa is komen ze uit verveling hun discussies hier ook nog eens dunnetjes overdoen blijkbaar.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 09:18:06 #169
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_85128700
een stream van een ouwe bejaarde in ze flatje ,
Jullie zijn echt toe aan een nieuwe DGK of BB mensen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 09:18:21 #170
241662 Jian
Well, well, well
pi_85128707
Van mij mag t allemaal, t leest zo lekker weg c_/
pi_85128784
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 08:58 schreef Verse_Koffie het volgende:
En ik had nog nooit gehoort van die vlits en haar forums tot ze zelf hier kwam sneren.

maar goed, leven en laten leven...
Denk dat op de andere fora net zo over fok en haar leden wordt geklets als hier over andere fora's en hun leden. En dan verontwaardigd lopen doen.
Het verschil is wel, het zijn niet de originele Fok!kers die hier over de andere fora praten, het zijn allemaal relatief nieuwe leden die dit forum gebruiken om hun gal te spuwen.
pi_85128817
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:18 schreef Jian het volgende:
Van mij mag t allemaal, t leest zo lekker weg c_/
Eigenlijk wel :@
pi_85128824
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:10 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, dat moet niet hier, dat is ook de reden dat ik erop reageer.
Wie begon te posten over andere fora?
Een forum met een eigenaar die hier niet eens lid was?
Dat bedoel ik dus.
Ik kan één ding zeggen, Doreen heeft een klein forum maar wel respectabel, word niet geouweneelt over andere fora, wie dat wilt heeft een zijspan om het zo te zeggen maar daar word amper gebruik van gemaakt. Waarom? Leden hebben geen interesse in geroddel!
Nu word haar forum door de slijk gehaald, stomzinnige termen als ex nowlivers, pure achterlijke onzin!
Ik heb geen flauw idee waarom haar forum hier besproken moet worden.
Doreen is een leuke vrouw, heeft zomaar een echt leven en voor de lol een forumpje.
So what?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 09:25:11 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85128886
En daar gaat de he said, she said /he wrote, she wrote crap weer van start.
pi_85129008
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:23 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Nee, dat moet niet hier, dat is ook de reden dat ik erop reageer.
Wie begon te posten over andere fora?
Een forum met een eigenaar die hier niet eens lid was?
Dat bedoel ik dus.
Ik kan één ding zeggen, Doreen heeft een klein forum maar wel respectabel, word niet geouweneelt over andere fora, wie dat wilt heeft een zijspan om het zo te zeggen maar daar word amper gebruik van gemaakt. Waarom? Leden hebben geen interesse in geroddel!
Nu word haar forum door de slijk gehaald, stomzinnige termen als ex nowlivers, pure achterlijke onzin!
Ik heb geen flauw idee waarom haar forum hier besproken moet worden.
Doreen is een leuke vrouw, heeft zomaar een echt leven en voor de lol een forumpje.
So what?
Maar dat boeit mij helemaal niks :@ En dat Spuitje een probleem met haar heeft, daar hebben wij toch ook niks mee te maken? Dat zoeken ze allemaal maar lekker zelf uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')