Het is ook zo wazig, volwassen mensen die elkaar op internet in de haren vliegen. En dat dan ook gewoon jarenlang. Ik nie snap!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:59 schreef Copycat het volgende:
Te bizar. Serieus ... Leun achterover en besef dat dit zo nergens over gaat.
He said, she said crap over helemaal niks inhoudelijks. Begin daar maar eens een forum over!
Een gemeende double damn.
Dat is dus exact wat ik bedoel, wat een gelul over andere fora, gaat toch nergens over?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:59 schreef Copycat het volgende:
Te bizar. Serieus ... Leun achterover en besef dat dit zo nergens over gaat.
He said, she said crap over helemaal niks inhoudelijks. Begin daar maar eens een forum over!
Een gemeende double damn.
Vooral om dan hier te komen lullen over het gelul op andere fora. Serieus ...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:28 schreef Kaat38 het volgende:
Dat is dus exact wat ik bedoel, wat een gelul over andere fora, gaat toch nergens over?
Dat geneuzel over andere fora en hun users valt dan waarschijnlijk in de categorie "en nog wat"..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vooral om dan hier te komen lullen over het gelul op andere fora. Serieus ...
Kweenie, maar fora zijn er om volgeluld te worden. Over van alles ... en nog wat ...
Kan alleen maar zeggen dat ik er moe van word, dom gedoe dat geroddel, respecteer elkaar, die zit hier en die daar, zelf zit ik op meerdere fora, hier, kiekenkot, kakel enz en so what? Kom er voor mijn plezier. Beetje gezellig kletsen met mensen en meer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat geneuzel over andere fora en hun users valt dan waarschijnlijk in de categorie "en nog wat"..
Whatever. Feit is dat fora bestaan bij de gratie der discussie. Ga je daar huilie van doen, dan is een forum niet jouw medium. Klaar als een klontje, zou je denken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat geneuzel over andere fora en hun users valt dan waarschijnlijk in de categorie "en nog wat"..
Juist!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Whatever. Feit is dat fora bestaan bij de gratie der discussie. Ga je daar huilie van doen, dan is een forum niet jouw medium. Klaar als een klontje, zou je denken.
Hier wordt alles en iedereen besproken, dus dat is niet zo vreemd. En blijkbaar hangt dat hele streamerswereldje dat zich rondom die ouwe heeft verzameld van oud zeer aan elkaar.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:00 schreef Kaat38 het volgende:
Juist!
Vraag mij dan wel af waarom er hier dan opeens een forum word besproken van iemand die hier niet eens lid was en terecht lijkt mij dan dat zij even lid werd om haar zegje te doen, toch?
Oud zeer!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:06 schreef pullup het volgende:
Dit gaat toch ook maar om heel weinig mensen die onder verschillende nicks op een paar zelfgefabriceerde fora vanwege oud zeer elkaar voor rotte vis uitmaken. Gewoon lekker laten gaan.
Whehe, daar begint het af en toe wel op te lijkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oud zeer!
Is het straks gewoon één schizofreen die het niet met zichzelf eens kan worden.
Ja maar ja maaaaaar moet dat dan allemaal hier?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:06 schreef pullup het volgende:
Dit gaat toch ook maar om heel weinig mensen die onder verschillende nicks op een paar zelfgefabriceerde fora vanwege oud zeer elkaar voor rotte vis uitmaken. Gewoon lekker laten gaan.
Ik heb een paar maanden geleden even naar die stream van Opa gekeken en gisteren weer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar ja maaaaaar moet dat dan allemaal hier?
Het verschil is wel, het zijn niet de originele Fok!kers die hier over de andere fora praten, het zijn allemaal relatief nieuwe leden die dit forum gebruiken om hun gal te spuwen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:58 schreef Verse_Koffie het volgende:
En ik had nog nooit gehoort van die vlits en haar forums tot ze zelf hier kwam sneren.
maar goed, leven en laten leven...
Denk dat op de andere fora net zo over fok en haar leden wordt geklets als hier over andere fora's en hun leden. En dan verontwaardigd lopen doen.
Eigenlijk welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:18 schreef Jian het volgende:
Van mij mag t allemaal, t leest zo lekker weg
Nee, dat moet niet hier, dat is ook de reden dat ik erop reageer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar ja maaaaaar moet dat dan allemaal hier?
Maar dat boeit mij helemaal niksquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nee, dat moet niet hier, dat is ook de reden dat ik erop reageer.
Wie begon te posten over andere fora?
Een forum met een eigenaar die hier niet eens lid was?
Dat bedoel ik dus.
Ik kan één ding zeggen, Doreen heeft een klein forum maar wel respectabel, word niet geouweneelt over andere fora, wie dat wilt heeft een zijspan om het zo te zeggen maar daar word amper gebruik van gemaakt. Waarom? Leden hebben geen interesse in geroddel!
Nu word haar forum door de slijk gehaald, stomzinnige termen als ex nowlivers, pure achterlijke onzin!
Ik heb geen flauw idee waarom haar forum hier besproken moet worden.
Doreen is een leuke vrouw, heeft zomaar een echt leven en voor de lol een forumpje.
So what?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |