Wat wil je daar eigenlijk mee bereiken wat is het nut ervan, kun je dat even uitleggen??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:53 schreef Fiepoo het volgende:
Heb jij een mening over fatty blob? http://www.ustream.tv/channel/fatty-blob de chat over opaatje zonder banlijst
Nee, hij gaat darten..........en door met mensen beledigen, maar dat laatste is normaal voor hemquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:34 schreef Fiepoo het volgende:
Ontsnapt 2tal opgepakt....: Ontsnapt tweetal opgepakt
Shit!... nou gaatie weer met z'n wIJf achter de cam zitten zeker?
Als je dan toch zo recht door zee bent, waarom post je dit dan hier (waar hij niet komt).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:10 schreef danaqui het volgende:
Wat een viese laffaard is die ouwe toch ook he.
Was niet online en hij gaat mij uitmaken voor stoephoer![]()
Hij kent mij niet eens, als hij wat te vertellen heeft doetie dat maar in mn gezicht en anders zegt hij maar tegen zn vrouwtje dat wat hij vind wat ik ben dat dat zn vrouwtje is, snappen jullie het nog? i8k wel
Ik denk omdat ze daar niet erop kan en ze weet dat hij hier meeleest ofzo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je dan toch zo recht door zee bent, waarom post je dit dan hier (waar hij niet komt).
Alles wat hier over hem wordt gezegd wordt aan hem door gegeven als hij het al niet zelf leest. Als het niet al te positief is maakt hij er opmerkingen over en die zijn vaak niet mis. En dan dat geruzie op die chat, dat ze daar nu nooit eens spuugzat van worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:20 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze daar niet erop kan en ze weet dat hij hier meeleest ofzo.
hij komt hier wel, geloof me maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je dan toch zo recht door zee bent, waarom post je dit dan hier (waar hij niet komt).
Ik ook, maar daar trek ik me weinig van aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef beequeen het volgende:
Hij is nu op zoek naar iets wat een muts (wie dat is weet ik niet) geplaatst heeft. Hoe triest.
Ik heb nog steeds een ban. Wonder why.![]()
Ik ook hoor, 10 minuten per dag is meer dan genoeg. Goed voor mijn spijsvertering. Ik moet altijd braken als ik die sjaggo kop zie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:35 schreef spuitje het volgende:
Ik ook, maar daar trek ik me weinig van aanMaar kijk eigenlijk amper meer, af en toe een paar minuten.
Niks, noppes , nada. Als ik me verveel, zoals nu, klik ik die pil van Drion nog wel eens aan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:39 schreef Copycat het volgende:
Wat maakt die ouwe de moeite van al dit geharrewar eigenlijk waarde?
Wáár gáát het over? Dus.
En dan zie je een vroegoude vent aan een pijpje Heineken lurken en onderwijl vitten op chatters en forummers en dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef beequeen het volgende:
Niks, noppes , nada. Als ik me verveel, zoals nu, klik ik die pil van Drion nog wel eens aan.
Daarom zeg ik ook, hooguit 10 minuten per dag. Meer trek ik niet maar om het subforum in leven te houden post ik af en toe over die aso.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:
En dan zie je een vroegoude vent aan een pijpje Heineken lurken en onderwijl vitten op chatters en forummers en dan?
Ik snap het leuke er niet van?
Ik snap al helemaal niet waarom hij een stream heeft en waarom sommige mensen zo met hem weglopen. Maar af en toe even kijken vind ik dan wel weer leuk? Of leuk is eigenlijk niet het goede woord, ben eigenlijk gewoon nieuwsgierig wie er nu weer van langs krijgt. En waarom.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan zie je een vroegoude vent aan een pijpje Heineken lurken en onderwijl vitten op chatters en forummers en dan?
Ik snap het leuke er niet van?
Ja, anders hoor je alleen Snorremans blatenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:54 schreef Copycat het volgende:
Het gaat dus vooral om de chat erbij?
En ik probeer al dagelijks bij Oop aan te melden als Spijtbetuiger en of je alweer ge-cleard bent.. da's altijd lagge weer met Oop...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, hooguit 10 minuten per dag. Meer trek ik niet maar om het subforum in leven te houden post ik af en toe over die aso.
Peterchat? en Peter is al maanden pleitte daar...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef spuitje het volgende:
Als je deze http://www.opaatje.tk/ volgt heb je drie streams onder elkaar. Op de tweede chat (van Peter_N) zitten ze een deel van de bezoekers van de chat van die ouwe af te maken. En elkaar
Heimwee naar DGK bedoel je? Brian kan ik missen als kiespijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:13 schreef mootie het volgende:
Heimwee naar Brian![]()
Iemand zei: ik vroeg je een vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |