quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Getver![]()
Nee hoor, we nemen het zekere voor het onzekere, dus hierbij; Fok-teefje is eigenlijk een ouwe vieze kerel !![]()
Pas op !
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:42 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar dat is toch zogenaamd Hagenees?? Dacht dat jij dat wel zou kunnen ontcijferen.
Maar het zal je gebeuren: denk je een leuk contact te hebben gelegd met een mooie jonge blom, staat snorremans voor de deur!![]()
Ergens vind ik fok-teefje een beetje een zuigerdje, beetje uitdagen, beetje van "ditzuigt"........
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vet, kaal en met haar op zijn rug
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he bejaarde kom je aan Jian dan kom je aan mij he, onthoud dat viespeuk, ben blij dat ze me op tijd gewaarschuwt hebben, en je zak snoep hoef ik ook niet meer, me paaien met een lolly
quote:
Je hebt pas wel een leven als je met je hebben en houden onstream gaat.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:41 schreef mootie het volgende:
Dat is ook niet aardig, Fok!kers hebben blijkbaar geen leven omdat nr 6 nu geopend is.
Of mod bent van een chat met 3 chattersquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:48 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Je hebt pas wel een leven als je met je hebben en houden onstream gaat.
Klopt, maar er lult niemand meer tegen hem, zit hij daar eenzaam en allen naar dat scherm te staren. Das best triest vind ik. En ondertussen ligt zijn wijffie in bed op hem te wachten. Hij achter de pc, zij in bed.............quote:
Waarom moet ik daar blij om zijn? O wacht, jij denkt dat ik dan hele nachten zou blijven kijken. Nou nee dus want ik denk echt dat er daar in het echtelijke bed alleen maar geslapen wordt. Even afgaande op de gezondheidsproblemen die die ouwe schijnt te hebben. En het feit dat ze nooit samen de echtelijke sponde induiken. En zij vroeg op moet om te gaan werken. En hij tot een uurtje of 12 ligt te ruften..........quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:10 schreef Jian het volgende:
Wees blij dat ie geen nachtstream vanuit de slaapkamer uitzendt
Ik vind dat zo schattig juist. 'Ze' hebben volgens mij geen enkel idee dat dit hier slechts een microscopisch klein deel is binnen het gehele FOK!-universum. Wat een deceptie zal dat worden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:41 schreef mootie het volgende:
Dat is ook niet aardig, Fok!kers hebben blijkbaar geen leven omdat nr 6 nu geopend is.
niet zeggen, waarom zeg je het dan wel?quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:14 schreef kruiwagen het volgende:
5:35 opaatje-1: ik geef geen orders he stuit wil je dat dan ook niet zeggen
Nou bij deze dan!
Omdat het kanquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:40 schreef Verse_Koffie het volgende:
[..]
niet zeggen, waarom zeg je het dan wel?
Omdat ik dat hier op fok geschreven heb over die orders, dus even misverstand uit de wereld helpen toch??quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:40 schreef Verse_Koffie het volgende:
[..]
niet zeggen, waarom zeg je het dan wel?
Je hebt zijn orders goed uitgevoerdquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:47 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Omdat ik dat hier op fok geschreven heb over die orders, dus even misverstand uit de wereld helpen toch??![]()
![]()
Nee hoor doet hij nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:14 schreef kruiwagen het volgende:
5:35 opaatje-1: ik geef geen orders he stuit wil je dat dan ook niet zeggen
Nou bij deze dan!
Och ja, zo is hij nu eenmaal hequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:45 schreef danaqui het volgende:
Opa geeft geen orders hoor, welnee.
Een mod moest net maar ff een paar een ban geven die meelezenzielig ventje is het ook
Dus ik heb ook een ban![]()
O als je op opaatje.TK zit ben je ingelogd op alle 3 de chats ,krijg je van Tjetmaster ook een Ban op stream-it-out.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:45 schreef danaqui het volgende:
Opa geeft geen orders hoor, welnee.
Een mod moest net maar ff een paar een ban geven die meelezenzielig ventje is het ook
Dus ik heb ook een ban![]()
Het is zijn stream, zijn site, zijn chat en that's it. Hij vraagt er geen geld voor, zegt nergens democratisch te zijn en dus mag ie doen wat ie zelf wil. Wat iemand daar ook van vindtquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:20 schreef Chanel5 het volgende:
Wat mij stoort is, dat Opa zijn chat helemaal schijnt ingericht te hebben zoals hij wil, heeft iemand kommentaar of anders wat? een ban!
Dat is het ook Chanel. Hij leest overal mee en antwoordt alleen via zijn eigen stream. Ondertussen vallen bans als beukennootjes op welke stream dan ook.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:38 schreef Chanel5 het volgende:
Zal allemaal zo wezen Piet maar ik vind het hypocriet.
Hoiii Bee, ja is ook zo, hij heeft nu zijn eigen chat maar kan het niert laten kommenaat te leveren op anderen. Levert een scheve situ op, hij bant en op de andere chat wordt er niks meegedaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is het ook Chanel. Hij leest overal mee en antwoordt alleen via zijn eigen stream. Ondertussen vallen bans als beukenootjes op welke stream dan ook.
Hoi Chanel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:55 schreef Chanel5 het volgende:
Hoiii Bee, ja is ook zo, hij heeft nu zijn eigen chat maar kan het niert laten kommenaat te leveren op anderen. Levert een scheve situ op, hij bant en op de andere chat wordt er niks meegedaan.
Ik kan maar 1 ding denken .....quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:00 schreef Toverheks het volgende:
las dat ZOa ook mod is geworden bij opa, hij laat zijn pc 24 uur per dag draaien, schijnbaar omdat smorgens de banlist dan leeg is en op die manier kan het dus niet.
maar Zoa is ook mod bij Tonja dus hij heeft het er maar druk mee.
Keek idd heel af en toe maar nee.. De werkwijze staat me niet zo aan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Chanel.
Dus dat. Reden te meer om niet te kijken naar die aso. Nou ja, zo af en toe binnenvallen dan.
Dat die pc regelmatig 24/7 aanstaat/aanstond was al wel duidelijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:00 schreef Toverheks het volgende:
las dat ZOa ook mod is geworden bij opa, hij laat zijn pc 24 uur per dag draaien, schijnbaar omdat smorgens de banlist dan leeg is en op die manier kan het dus niet.
maar Zoa is ook mod bij Tonja dus hij heeft het er maar druk mee.
Tja welke MOD vandaag was dat de ustream bod ,omdat er veel mensen op zaten anders is die ook weg.. bij 16 bezoekers komt die bot tevoorschijn geloof ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:20 schreef Chanel5 het volgende:
Wat mij stoort is, dat Opa zijn chat helemaal schijnt ingericht te hebben zoals hij wil, heeft iemand kommentaar of anders wat? een ban!
Ik begrijp dan ook niet dat Opa kommentaar heeft over de postings op de chat van peter...en dat eventuele overgebleven mod(s) daar dan niks over zeggen.
nou daar zat ik nou net ook aan te denken,is net een kleuterklasquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:59 schreef spuitje het volgende:
Ben dat hele gedoe een beetje zat. Het gaat op die chats inmiddels nergens meer over. Ja, een beetje naar elkaar lopen zieken.
Jij hebt gezegd dat.........
Maar jij noemde eerst mijn naam
Was in gesprek met .... en dat gaat jou niets aan!
Moet je vooral vaak mijn naam noemen op MSN
En zo door......................en zo door......
Oftewel: het is weer maandag en weer ruzie-tijd!
Doe maar even, maar mag best namens mij hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou daar zat ik nou net ook aan te denken,is net een kleuterklas
zal het ff daar ook melden anders krijg je dat weer![]()
Ik hoor of zie er nog weinig van heksje. Je lult gewoon lekker mee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:17 schreef Toverheks het volgende:
nou daar zat ik nou net ook aan te denken,is net een kleuterklas
zal het ff daar ook melden anders krijg je dat weer![]()
nogmaals, ik heb geen hekel aan Opa, en ja van die kleuterklas heb ik gezegt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoor of zie er nog weinig van heksje. Je lult gewoon lekker mee.
Arme Vlits, 12 topics aangemaakt over 't WK. 0 reacties.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:37 schreef spuitje het volgende:
Mensen die echt een trauma hebben overgehouden aan hun lidmaatschap op forums kunnen zich hier aanmelden. Is voor de echte jankerds
Ehhhhhhhh......?? Wou je nog meedoen aan de pool dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Arme Vlits, 12 topics aangemaakt over 't WK. 0 reacties.
Misschien moet ik me maar aanmelden.
Neem aan dat die Jacqeline de jack is die nu mod is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:46 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ehhhhhhhh......?? Wou je nog meedoen aan de pool dan?
Dezelfdequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Neem aan dat die Jacqeline de jack is die nu mod is.
Lijkt meer op een roddel forum zo niet een rommel forum.
Leg daar je problemen neer en ze verpreiden over het net.. als een olievlek
Ik heb nog gevraagd of je al ge-cleared was.. nee, en volgens Oop kon ik terug oprotten naar mijn vriendinnetje....quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Een lekker pilsje voor Oop!
[ afbeelding ]
Ik denk dat Oop dacht dat Beequeen jouw vriendin isquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb nog gevraagd of je al ge-cleared was.. nee, en volgens Oop kon ik terug oprotten naar mijn vriendinnetje....Leuk he? dat we ineens vriendjes zijn...
Doe es effe rellen daar ofzo, ik zit in te dutten bij die slaapverwekkende toestand op die chatquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb nog gevraagd of je al ge-cleared was.. nee, en volgens Oop kon ik terug oprotten naar mijn vriendinnetje....Leuk he? dat we ineens vriendjes zijn...
Wil ik wel maar kan ik niet. Alle in Frankrijk wonende Nederlanders hebben een ban en alle in Friesland wonende Fransozen ook denk ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe es effe rellen daar ofzo, ik zit in te dutten bij die slaapverwekkende toestand op die chat
hahahaquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:16 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gewoon al die friezen en fransozen bannen, ruimt lekker op
Tis bijna een echte soap hequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:57 schreef mootie het volgende:
God... nou zit ouwe dingen te kopieren van andere chats om zijn chatters daarmee te confronteren....... hoe ze op andere chats reageren op opmerkingen over opa...
Waar maaaaaaaakt ie zich druk om![]()
"A domani" dan ook maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:05 schreef spuitje het volgende:
Ondertussen is er weer bonje over wie wat gezegd heeft geloof ik.
Nou, ik geloof het wel, manlief gaat naar bed en ik ga gezellig mee! Oat moan (voor alle friezen) et a bientot (voor alle fransozen!
Nee, is swahiliquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is dat Spaans of zo? Hier zouden ze zeggen : a demain!
Jep, datquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp niet waarom die ouwe konstant bij peter zijn chat staat ingelogd. Is hij bang dat hij iets mist?
Kijk maar uit met je bientot.dadelijk leest ie het weer verkeerd en heb je een doodverwensing gedaan!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:05 schreef spuitje het volgende:
Ondertussen is er weer bonje over wie wat gezegd heeft geloof ik.
Nou, ik geloof het wel, manlief gaat naar bed en ik ga gezellig mee! Oat moan (voor alle friezen) et a bientot (voor alle fransozen!
Wat wil je daar eigenlijk mee bereiken wat is het nut ervan, kun je dat even uitleggen??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:53 schreef Fiepoo het volgende:
Heb jij een mening over fatty blob? http://www.ustream.tv/channel/fatty-blob de chat over opaatje zonder banlijst
Nee, hij gaat darten..........en door met mensen beledigen, maar dat laatste is normaal voor hemquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:34 schreef Fiepoo het volgende:
Ontsnapt 2tal opgepakt....: Ontsnapt tweetal opgepakt
Shit!... nou gaatie weer met z'n wIJf achter de cam zitten zeker?
Als je dan toch zo recht door zee bent, waarom post je dit dan hier (waar hij niet komt).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:10 schreef danaqui het volgende:
Wat een viese laffaard is die ouwe toch ook he.
Was niet online en hij gaat mij uitmaken voor stoephoer![]()
Hij kent mij niet eens, als hij wat te vertellen heeft doetie dat maar in mn gezicht en anders zegt hij maar tegen zn vrouwtje dat wat hij vind wat ik ben dat dat zn vrouwtje is, snappen jullie het nog? i8k wel
Ik denk omdat ze daar niet erop kan en ze weet dat hij hier meeleest ofzo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je dan toch zo recht door zee bent, waarom post je dit dan hier (waar hij niet komt).
Alles wat hier over hem wordt gezegd wordt aan hem door gegeven als hij het al niet zelf leest. Als het niet al te positief is maakt hij er opmerkingen over en die zijn vaak niet mis. En dan dat geruzie op die chat, dat ze daar nu nooit eens spuugzat van worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:20 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze daar niet erop kan en ze weet dat hij hier meeleest ofzo.
hij komt hier wel, geloof me maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je dan toch zo recht door zee bent, waarom post je dit dan hier (waar hij niet komt).
Ik ook, maar daar trek ik me weinig van aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef beequeen het volgende:
Hij is nu op zoek naar iets wat een muts (wie dat is weet ik niet) geplaatst heeft. Hoe triest.
Ik heb nog steeds een ban. Wonder why.![]()
Ik ook hoor, 10 minuten per dag is meer dan genoeg. Goed voor mijn spijsvertering. Ik moet altijd braken als ik die sjaggo kop zie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:35 schreef spuitje het volgende:
Ik ook, maar daar trek ik me weinig van aanMaar kijk eigenlijk amper meer, af en toe een paar minuten.
Niks, noppes , nada. Als ik me verveel, zoals nu, klik ik die pil van Drion nog wel eens aan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:39 schreef Copycat het volgende:
Wat maakt die ouwe de moeite van al dit geharrewar eigenlijk waarde?
Wáár gáát het over? Dus.
En dan zie je een vroegoude vent aan een pijpje Heineken lurken en onderwijl vitten op chatters en forummers en dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef beequeen het volgende:
Niks, noppes , nada. Als ik me verveel, zoals nu, klik ik die pil van Drion nog wel eens aan.
Daarom zeg ik ook, hooguit 10 minuten per dag. Meer trek ik niet maar om het subforum in leven te houden post ik af en toe over die aso.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:
En dan zie je een vroegoude vent aan een pijpje Heineken lurken en onderwijl vitten op chatters en forummers en dan?
Ik snap het leuke er niet van?
Ik snap al helemaal niet waarom hij een stream heeft en waarom sommige mensen zo met hem weglopen. Maar af en toe even kijken vind ik dan wel weer leuk? Of leuk is eigenlijk niet het goede woord, ben eigenlijk gewoon nieuwsgierig wie er nu weer van langs krijgt. En waarom.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan zie je een vroegoude vent aan een pijpje Heineken lurken en onderwijl vitten op chatters en forummers en dan?
Ik snap het leuke er niet van?
Ja, anders hoor je alleen Snorremans blatenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:54 schreef Copycat het volgende:
Het gaat dus vooral om de chat erbij?
En ik probeer al dagelijks bij Oop aan te melden als Spijtbetuiger en of je alweer ge-cleard bent.. da's altijd lagge weer met Oop...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, hooguit 10 minuten per dag. Meer trek ik niet maar om het subforum in leven te houden post ik af en toe over die aso.
Peterchat? en Peter is al maanden pleitte daar...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef spuitje het volgende:
Als je deze http://www.opaatje.tk/ volgt heb je drie streams onder elkaar. Op de tweede chat (van Peter_N) zitten ze een deel van de bezoekers van de chat van die ouwe af te maken. En elkaar
Heimwee naar DGK bedoel je? Brian kan ik missen als kiespijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:13 schreef mootie het volgende:
Heimwee naar Brian![]()
Iemand zei: ik vroeg je een vraag
Heel af en toe schijnt hij nog langs te komen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Peterchat? en Peter is al maanden pleitte daar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |