Nee, hij gaat darten..........en door met mensen beledigen, maar dat laatste is normaal voor hemquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:34 schreef Fiepoo het volgende:
Ontsnapt 2tal opgepakt....: Ontsnapt tweetal opgepakt
Shit!... nou gaatie weer met z'n wIJf achter de cam zitten zeker?
Als je dan toch zo recht door zee bent, waarom post je dit dan hier (waar hij niet komt).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:10 schreef danaqui het volgende:
Wat een viese laffaard is die ouwe toch ook he.
Was niet online en hij gaat mij uitmaken voor stoephoer![]()
Hij kent mij niet eens, als hij wat te vertellen heeft doetie dat maar in mn gezicht en anders zegt hij maar tegen zn vrouwtje dat wat hij vind wat ik ben dat dat zn vrouwtje is, snappen jullie het nog? i8k wel
Ik denk omdat ze daar niet erop kan en ze weet dat hij hier meeleest ofzo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je dan toch zo recht door zee bent, waarom post je dit dan hier (waar hij niet komt).
Alles wat hier over hem wordt gezegd wordt aan hem door gegeven als hij het al niet zelf leest. Als het niet al te positief is maakt hij er opmerkingen over en die zijn vaak niet mis. En dan dat geruzie op die chat, dat ze daar nu nooit eens spuugzat van worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:20 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze daar niet erop kan en ze weet dat hij hier meeleest ofzo.
hij komt hier wel, geloof me maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je dan toch zo recht door zee bent, waarom post je dit dan hier (waar hij niet komt).
Ik ook, maar daar trek ik me weinig van aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef beequeen het volgende:
Hij is nu op zoek naar iets wat een muts (wie dat is weet ik niet) geplaatst heeft. Hoe triest.
Ik heb nog steeds een ban. Wonder why.![]()
Ik ook hoor, 10 minuten per dag is meer dan genoeg. Goed voor mijn spijsvertering. Ik moet altijd braken als ik die sjaggo kop zie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:35 schreef spuitje het volgende:
Ik ook, maar daar trek ik me weinig van aanMaar kijk eigenlijk amper meer, af en toe een paar minuten.
Niks, noppes , nada. Als ik me verveel, zoals nu, klik ik die pil van Drion nog wel eens aan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:39 schreef Copycat het volgende:
Wat maakt die ouwe de moeite van al dit geharrewar eigenlijk waarde?
Wáár gáát het over? Dus.
En dan zie je een vroegoude vent aan een pijpje Heineken lurken en onderwijl vitten op chatters en forummers en dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef beequeen het volgende:
Niks, noppes , nada. Als ik me verveel, zoals nu, klik ik die pil van Drion nog wel eens aan.
Daarom zeg ik ook, hooguit 10 minuten per dag. Meer trek ik niet maar om het subforum in leven te houden post ik af en toe over die aso.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:
En dan zie je een vroegoude vent aan een pijpje Heineken lurken en onderwijl vitten op chatters en forummers en dan?
Ik snap het leuke er niet van?
Ik snap al helemaal niet waarom hij een stream heeft en waarom sommige mensen zo met hem weglopen. Maar af en toe even kijken vind ik dan wel weer leuk? Of leuk is eigenlijk niet het goede woord, ben eigenlijk gewoon nieuwsgierig wie er nu weer van langs krijgt. En waarom.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan zie je een vroegoude vent aan een pijpje Heineken lurken en onderwijl vitten op chatters en forummers en dan?
Ik snap het leuke er niet van?
Ja, anders hoor je alleen Snorremans blatenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:54 schreef Copycat het volgende:
Het gaat dus vooral om de chat erbij?
En ik probeer al dagelijks bij Oop aan te melden als Spijtbetuiger en of je alweer ge-cleard bent.. da's altijd lagge weer met Oop...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, hooguit 10 minuten per dag. Meer trek ik niet maar om het subforum in leven te houden post ik af en toe over die aso.
Peterchat? en Peter is al maanden pleitte daar...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef spuitje het volgende:
Als je deze http://www.opaatje.tk/ volgt heb je drie streams onder elkaar. Op de tweede chat (van Peter_N) zitten ze een deel van de bezoekers van de chat van die ouwe af te maken. En elkaar
Heimwee naar DGK bedoel je? Brian kan ik missen als kiespijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:13 schreef mootie het volgende:
Heimwee naar Brian![]()
Iemand zei: ik vroeg je een vraag
Heel af en toe schijnt hij nog langs te komen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Peterchat? en Peter is al maanden pleitte daar...
Wat aardig van je, maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken. Een bepaalde mod en ik leggen elkaar niet zo. Iets met DGK, leugens en achterklap. Laat maar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
En ik probeer al dagelijks bij Oop aan te melden als Spijtbetuiger en of je alweer ge-cleard bent.. da's altijd lagge weer met Oop...
Dat kan natuurlijk ook. Paarden doen toch iets met je.quote:
Ik heb wel eens eerder iemand op de chat gezien die dat zo neerzet, komt me in ieder geval bekent voor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:13 schreef mootie het volgende:
Heimwee naar Brian![]()
Iemand zei: ik vroeg je een vraag
Nâhw Nie en Nevâhh NóíjNie begreep ik er uit... nou ja,.. morgen weer effe proberen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat aardig van je, maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken. Een bepaalde mod en ik leggen elkaar niet zo. Iets met DGK, leugens en achterklap. Laat maar.
Cross-Relle? een nieuwe Hype?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:45 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
LOL nieuwe chat ook weer die ouwe op stream af en toe.
http://www.ustream.tv/channel/fatty-blob
nou die paarden hoeven er niet bij wat mij betreftquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Paarden doen toch iets met je.
Gaat gaat hem misschien wel worden in 2010 Crosrellen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Cross-Relle? een nieuwe Hype?
Jij kan oppleuren zij hij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef beequeen het volgende:
Hij is nu op zoek naar iets wat een muts (wie dat is weet ik niet) geplaatst heeft. Hoe triest.
Ik heb nog steeds een ban. Wonder why.![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:23 schreef danaqui het volgende:
Schrok me rot, je verzint het niet maar die ouwe had een andere broek en shirt aan![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:23 schreef danaqui het volgende:
Schrok me rot, je verzint het niet maar die ouwe had een andere broek en shirt aan![]()
[ link | afbeelding ]
Hmm... en dat is erger dan ehh.. laat ik es een willekeurig Medische Probleem Encyclopedie-Poster noemen.. A_Kêpóókalleswatjemaarnoemt? En dat is grappiger dan alles?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:34 schreef spuitje het volgende:
Grappig? Nah, voor de mensen die weten dat Honda = zuignapje = ditzuigt en nog wat meer namen is niet, maar zo gaan ze dus te werk
8:31 zuignapje-1: jij mag ook mee jac zal het kinder zitje vast klaar zetten in mijn honda oke
doet haar naam eer aan dan ZUIG napjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:34 schreef spuitje het volgende:
Grappig? Nah, voor de mensen die weten dat Honda = zuignapje = ditzuigt en nog wat meer namen is niet, maar zo gaan ze dus te werk
8:31 zuignapje-1: jij mag ook mee jac zal het kinder zitje vast klaar zetten in mijn honda oke
Deze rel ontgaat me volledig, maar ik ben dan ook geen deelgenoot van alle oud zeer op Kiekenkot en andere Nowlive spin-offjes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:34 schreef spuitje het volgende:
Het is te hopen dat jij gezond blijft en geen nare ziektes zoal KANKER krijgt waarmee andere mensen dan weer gaan spotten!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm... en dat is erger dan ehh.. laat ik es een willekeurig Medische Probleem Encyclopedie-Poster noemen.. A_Kêpóókalleswatjemaarnoemt? En dat is grappiger dan alles?
ojee kruiwagen weer zwaar op de hand ..kijk maar uit dat je niet lek rijd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Het is te hopen dat jij gezond blijft en geen nare ziektes zoal KANKER krijgt waarmee andere mensen dan weer gaan spotten!!!
Joh echt waar goed dat je het zegt als je niet uitkijkt he?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:13 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
ojee kruiwagen weer zwaar op de hand ..kijk maar uit dat je niet lek rijd.
Of te zwaar beladen bent kieper je zo maar om hoor!!
Dat is dan heel fijn voor hem en geloof het of niet: ik gun hem zijn overwinningen! Maar he, darten is geen sport he, darten is een kroegspelletje! Barney zoop voor hij aan een belangrijke wedstrijd begon een aantal bacootjes en voor Snorremans vanavond naar de competitie vertrok had hij ook al de nodige pijpjes Heineken op. Echte sportmensen dus. En denk zomaar dat Snorremans vanavond ook nog wel het nodige naar binnen heeft geslagen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanavond en morgenavond is Oop offline. Hij is aan het darten, wat hij trouwens niet onverdienstelijk doet. Hij heeft zo'n 25 jaar in de eredivisie gespeeld en heeft meerdere malen het TNT Dartkampioenschap van Delft gewonnen. Darters als Raymond van Barneveld en Co Stompé heeft hij meerdere keren aan zijn zegekar gebonden.
Hmm.. En dan nog zal ik zal dan de laatste zijn om daar dagelijks forums en chats verder mee te verzieken...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Het is te hopen dat jij gezond blijft en geen nare ziektes zoal KANKER krijgt waarmee andere mensen dan weer gaan spotten!!!
Dat weet je nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. ik zal dan de laatste zijn om daar dagelijks forums en chats verder mee te verzieken...
Jawel hoor...tegen die tijd dat ik Kanker, Tyfus, Vreselijke amputaties, Dwarslesie, Tumors of wat voor ziektes een Mens maar toegewenst zou kunnen krijgen, een chatbox of Forum het laatste is waar ik aan zal denken om dat te delen....quote:
Kijk en dat denk ik dus ook. En ja, op den duur wil je misschien bepaalde dingen delen met lotgenoten. Of zoek je steun bij lotgenoten. maar de stream en chat van Snorremans bieden je die steun echt niet!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jawel hoor...tegen die tijd dat ik Kanker, Tyfus, Vreselijke amputaties, Dwarslesie, Tumors of wat voor ziektes een Mens maar toegewenst zou kunnen krijgen, een chatbox of Forum het laatste is waar ik aan zal denken om dat te delen....
spuitje even terug komen op jou post van gisterenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:37 schreef spuitje het volgende:
Mensen die echt een trauma hebben overgehouden aan hun lidmaatschap op forums kunnen zich hier aanmelden. Is voor de echte jankerds
Pfff Vlits, ik was gewoon mijn wachtwoord vergeten. Of tenminste dat dacht ik. Maar het bleek dus dat mijn oude account door jullie op in-actief was gezet. Dus wat wil je nu?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:25 schreef vlits het volgende:
[..]
spuitje even terug komen op jou post van gisteren
jij zit daar met twee accounts dus wie is de grootste jankerd of mis je mij zo erg
ach arme toeffie of nee spuitje want je durft niet met toeffie te komenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
Pfff Vlits, ik was gewoon mijn wachtwoord vergeten. Of tenminste dat dacht ik. Maar het bleek dus dat mijn oude account door jullie op in-actief was gezet. Dus wat wil je nu?
Jij zet een forum op waar mensen kunnen praten over ervaringen die ze hebben opgedaan met forums, negatieve ervaringen. Want daar hebben we het over toch? Daar was het forum toch voor opgezet?
Er was totaal geen belangstelling voor, wees eerlijk, je had zelfs al een aantal topics geschrapt.
En dan maak ik een beetje reclame voor je en dan kom je zeiken! Komop Vlits, oftewel Doreen, wat wil je nu? Bezoekers en eventuele leden voor je site of niet?:Ik heb niets, maar dan ook helemaal niets negatiefs gezegd over je forum, heb het alleen aangeraden, maar als jij het anders wilt zien.............mij goed!
Vlits, oftewel Doreen je lult uit je nek en dat weet je zelf maar al te goed! Ik heb me inderdaad aangemeld met de nickname Toeffie, het wachtwoord weet ik ook want de bevestigingsmail heb ik nog. Maar gos, sta zomaar op inactief............quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:01 schreef vlits het volgende:
[..]
ach arme toeffie of nee spuitje want je durft niet met toeffie te komen
en ach lezen kun je nog steeds niet goed jij hebt het er over dat er jankerds zitten
dus wie is de grootste jankerd met twee accounts jij toch
Ik wens niemand al die ziektes toe, ook jouw niet en nee niet iedereen is hetzelfde, en het wordt trouwens toch niet op fok vermeld dus ergens anders op een ander forum die toch helemaal niks met fok te maken heeft brave borst!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jawel hoor...tegen die tijd dat ik Kanker, Tyfus, Vreselijke amputaties, Dwarslesie, Tumors of wat voor ziektes een Mens maar toegewenst zou kunnen krijgen, een chatbox of Forum het laatste is waar ik aan zal denken om dat te delen....
wat een zielig verhaaltje toeffie of te wel truus of spuitjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:07 schreef spuitje het volgende:
Ik wil het wel even uitleggen ook:
Vlits oftewel Doreen heeft een forum opgezet. Dat was haar droom, dat wilde ze graag en dat heeft ze gedaan. helemaal niets mis mee. Op dat forum mag niet worden gepraat over andere forums, er mag niet worden geknipt en geplakt, kortom een soort forum Bible Belt. Maar goed, dat zijn de regels van dat forum en als je daar lid wordt heb je je eraan te houden.
So far, so good.
Toch bleek het Vlits oftewel Doreen niet helemaal te bevallen en dus kwam er een tweede forum:
http://car.messageboard.nl/41804/index.php
Opgezet om te praten over andere forums. Of over leden van andere forums. Over wie wat heeft gezegd en hoe verschrikkelijk dat is.
Dat forum loopt dus voor geen meter en Vlits oftewel Doreen weet dat maar al te goed. En dan wordt er door mij wat reclame gemaakt voor dat zieltogende gevalletje en dan is het weer niet goed.
Weet je Doreen, ik heb inmiddels geen flauw benul meer wat jij wilt met dat forum, en als ik eerlijk ben boeit het me ook totaal niet meer! Oftewel: veel suc6 ermee et a bientot!
Truste Doreen, slaap lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:24 schreef vlits het volgende:
[..]
wat een zielig verhaaltje toeffie of te wel truus of spuitje
je zit fout met je verhaal ja ik heb een forum op gezet dat klopt
en het klopt op dat forum mag niet gerodeld worden over mensen of andere forum,s
en ook niet geplakt en geknipt wat is daar dus mis mee
waarom dat andere forum is opgezet is om de volgende reden mensen zoals toeffie of wel spuitje
blijven hangen in het verleden kunnen niks achter zich laten
zo ook het forum thee waar iedereen over de tong gaat op verborgen topics
hoe zielig is dat
op de chat van vlemminx waar sommige mensen elkaar het licht niet in de ogen gunnen
daarom heb ik dat andere forum op gezet
maar mensen blijven liever hangen in het verleden en lekker blijven rellen om zo andere forum,s chats
of streams kapot te maken
en ach spuitje dat laatste forum heb ik niet nodig ik heb een leven
maar jij kan er mischien eens gaan posten met jou haat naar zoveel mensen
fout fiepoo ik was en kwam niet op fok maar toeffie of wel spuitje valt mij aanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:33 schreef Fiepoo het volgende:
Vlits is de nieuwe margo37..... wie wil als eerst bashen?
Wat is dat toch met die mislukte forum beheerders dat ze ineens naar FOK komen om hun beklacht te doen?
Dream on......quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:42 schreef vlits het volgende:
[..]
fout fiepoo ik was en kwam niet op fok maar toeffie of wel spuitje valt mij aan
en hoe laag ben je om andere forums of mensen aan te vallen wie hier niet zitten
en ja dan kom ik en ik met mijn eigen naam en nee mijn forum is niet mislukt daarom is spuitje ook zo gefrustreerd
hihihihihi duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:11 schreef DuhCon het volgende:
is het nog wat die streams bij die opa ???? en wat gebeurt hiero kom je een tijdje niet hebben de meeste een heel boos smoeltjuhhhh
whohhhhh zijn nog mensen wakker hoiiiiii tonjaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:14 schreef tonja het volgende:
[..]
hihihihihi duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
Zo, nu wil ik even mijn zegje doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:33 schreef Fiepoo het volgende:
Vlits is de nieuwe margo37..... wie wil als eerst bashen?
Wat is dat toch met die mislukte forum beheerders dat ze ineens naar FOK komen om hun beklacht te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |