Whehehe.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niet dat we elkaar al een keer gemeet hebben ofzo....
Erg boeiend was het inderdaad niet. Eindhoven... jaar of ... terug.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hebben we elkaar gemeet?Serieus?
Dan heb je niet zo veel indruk op me gemaakt
Eindhoven? Daar ben ik alleen eens met fraubitch geweest?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Erg boeiend was het inderdaad niet. Eindhoven... jaar of ... terug.
arnhem...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eindhoven? Daar ben ik alleen eens met fraubitch geweest?
Whehe, Brendon is pwnd wie unne noob.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hebben we elkaar gemeet?Serieus?
Dan heb je niet zo veel indruk op me gemaakt
Nope.quote:
met je tubgirl!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, de arnhem meet! daar was ik idd met chipszak, sebasser en lyssa
noe woehoeee, wat zal ik slecht slapen vannacht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe, Brendon is pwnd wie unne noob.
Die was van Sebasquote:
Maar je moet wel toegeven dat 'ie een goeie ass heeft, die Alex.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
noe woehoeee, wat zal ik slecht slapen vannacht.
ik jou ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:20 schreef yvonne het volgende:
Ik zou je zó swaffelen hoor alexxxxxxxxxxxxxxxx
Sebasser met een tubgirl valt inderdaad niet te overtreffen. Jullie waren er ook maar kort toch...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die was van Sebas![]()
nog geposeerd bij het bordje van staphorst met dat ding
Maar ik vond de heenreis eigenlijk veel leuker dan die meet destijds
daar heb ik geen verstand van.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar je moet wel toegeven dat 'ie een goeie ass heeft, die Alex..
Ja, CZ, Lyssa en ik zijn idd niet al te laat weer weg gegaan richting ons logeeradresquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sebasser met een tubgirl valt inderdaad niet te overtreffen. Jullie waren er ook maar kort toch...
HEB JIJ EEN PIEMEL????!!!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:20 schreef yvonne het volgende:
Ik zou je zó swaffelen hoor alexxxxxxxxxxxxxxxx
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |