Omdat er blijkbaar een hoop naar dat programma kijkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zeker. Maar waarom ze er eentje uitnodigen voor Zomergasten en daar vervolgens mensen laaiend enthousiast over zijn, is mij een raadsel.
V.
Mwah. Niet spectaculair. En 't is ook niet alsof het land leeg is. Ook gezien hoeveel Studio Sport trok?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:27 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Zomergasten had zondagavond 519.000 kijkers. Best veel voor een zondagavond in de zomervakantie, of vergis ik me?
Dat wordt toch niet gezegd? Ik las dat ze grotere borsten heeft. Niet dat dat er enigszins toe doet, maar blijkbaar worden sommigen er blij van.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:13 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind Annet Malherbe een geweldig mens, maar ik vind het wel raar dat hier gedaan wordt alsof zij een lekker wijf is in tegenstelling tot PC.
Nee, dat zegt niemand geloof ik, ze heeft wel een uitstraling van hier tot Tokyo en een mooi klassiek gezicht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:13 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind Annet Malherbe een geweldig mens, maar ik vind het wel raar dat hier gedaan wordt alsof zij een lekker wijf is in tegenstelling tot PC.
Oh, ik dacht dat het meerdere mensen waren. Maar heb ook geen tijd om terug te gaan zoeken. Is ook niet belangrijk verder.quote:
Goeie tieten in dat shirt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:43 schreef Ringo het volgende:
Nou, ik vind Annet Malherbe een lekker wijf. Dat telt voor mij. Zo vind ik Erwin Olaf een lelijke kerel. Dat telt voor mij óok. Paulien Cornelisse heb ik nooit aantrekkelijk gevonden. Maar naar haar goeie tieten ben ik nog steeds nieuwsgierig. Mag ik mezelf nu eindelijk een pseudo-intellectueel noemen?.
Ja maar hij moet te verteller ook prikkelen, en dat deed hij niet met zijn makkelijke vragen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:33 schreef Manono het volgende:
raakte een beetje afgeleid bij Paulien
alhoewel ik JBC een fijne persoonlijkheid vind (volg hem zelfs op twitter) haalt hij nauwelijks een minder bekende kant in zijn gasten naar boven. hij legt geen opvallende verbanden (zoals bijv een Marc Marie Huijbrechts dat goed kan). maar dit is eigenlijk ook gewoon hoe we hem kennen, de verteller laten vertellen
Jetsers vind ik veel mooier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:52 schreef mane het volgende:
Oh wacht, het was jopen. Ik dacht toch echt dat het joppen was. Slappe joppen, dat klinkt veel toepasselijker.
Ik heb gepost dat ze door haar uitstraling mooi is. Dat is wat anders dan een lekker wijf.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat wordt toch niet gezegd? Ik las dat ze grotere borsten heeft. Niet dat dat er enigszins toe doet, maar blijkbaar worden sommigen er blij van.
V.
Dan mis je de interviewers Ischa en Theoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar hij moet te verteller ook prikkelen, en dat deed hij niet met zijn makkelijke vragen.
Ja, maar het ging er ook om dat er een bepaald bijvoeglijk naamwoord bij hoort. Dus bij slappe hoort Jopen, slappe Jopen. En bij jetsers denk ik meer aan flinke, flinke jetsers.quote:
Heb je gelijk in. Volgens mij heeft ze niet eens flinke jetsers.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:41 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, maar het ging er ook om dat er een bepaald bijvoeglijk naamwoord bij hoort. Dus bij slappe hoort Jopen, slappe Jopen. En bij jetsers denk ik meer aan flinke, flinke jetsers.
Op jopen horen knopen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:41 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, maar het ging er ook om dat er een bepaald bijvoeglijk naamwoord bij hoort. Dus bij slappe hoort Jopen, slappe Jopen. En bij jetsers denk ik meer aan flinke, flinke jetsers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |