Ja, jíjquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:11 schreef Abbadon het volgende:
. Ik miste een minimale poging tot diepgang en originaliteit.
Dat magquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, jíj
Anderen zien het wellicht anders.
NU. Heb je me echt nieuwsgierig gemaakt. Om daar drie uur Zomergasten voor te bekijken, is wat overdreven, maar ik ga toch op zoek naar een paar mooie screencaps.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik vond het best aardig. Niet al te pretentieus en leuke fragmenten. Vond het bij sommige fragmenten wel jammer dat ze zo kort waren. Zoals 'Daarom', had ik graag weer eens helemaal gezien.
Ik vond dat Paulien goede tieten had in dat shirtje. En ik zat er in het begin op te wachten dat ze 'leuk' ging doen, maar dat deed ze gelukkig niet.
Als je een geil wijf wil zien, dan pak je de Playboy maar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:42 schreef Modus het volgende:
Een paar vermeend goeie tieten redden die kop echt niet hoor.
Objectief gesproken is het een lelijk mens en dat hoeft niet per se besproken te worden, maar als je dan als enige een paar slappe jopen eruit licht, mag iemand anders daar ook wel een opmerking over plaatsen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je een geil wijf wil zien, dan pak je de Playboy maar.
Slappe jopen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Objectief gesproken is het een lelijk mens en dat hoeft niet per se besproken te worden, maar als je dan als enige een paar slappe jopen eruit licht, mag iemand anders daar ook wel een opmerking over plaatsen.
Een kinderhand is gauw gevuld, zullen we dan maar zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, jíj
Anderen zien het wellicht anders.
Pseudo-intellectuelen blijf je altijd houden, natuurlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld, zullen we dan maar zeggen
V.
Ik vrees dat ik niet meer afkom van de associatie conleche - slappe jopen.quote:
Ik zit er nog om te lachen eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik niet meer afkom van de associatie conleche - slappe jopen.
Oh, jij had het eerder gehoord? In wat voor kringen moet je verkeren om dit soort termen te horen, eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zit er nog om te lachen eigenlijk.![]()
Dat woord had ik al effe niet meer gehoord
Ja, blijkbaar niet in mijn kringen, want het was lang geleden dat ik het gehoord had.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, jij had het eerder gehoord? In wat voor kringen moet je verkeren om dit soort termen te horen, eigenlijk?
net als 'gewone' mensenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:24 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Pseudo-intellectuelen blijf je altijd houden, natuurlijk
Ik voel mij overal thuis!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, jij had het eerder gehoord? In wat voor kringen moet je verkeren om dit soort termen te horen, eigenlijk?
Het is niet waar. Als ik aan jou en borsten denk, denk ik eerder aan pront.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik voel mij overal thuis!!![]()
Bij elk bijvoeglijk naamwoord hoort een andere benaming voor de vrouwelijke borst. En bij slap hoort joop.
Dan zie ik het ook precies goed voor me.
Maar dat je nu de associatie met mij hebt doet me dan weer veel verdriet.
Jij probeert ontopic te gaan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:00 schreef Lienekien het volgende:
En vanaf zondag kunnen we het hebben over de flinke jetsers van Annet!
Zeker. Maar waarom ze er eentje uitnodigen voor Zomergasten en daar vervolgens mensen laaiend enthousiast over zijn, is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:24 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Pseudo-intellectuelen blijf je altijd houden, natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |