quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:16 schreef Guanabana het volgende:
Dat is een bepaald soort gevoel dat je daarvoor moet hebben.
Voeg daar 'grappig' en 'interessant' aan toe en je bent binnen 3 minuten aan een levertransplantatie toe.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:14 schreef Verbal het volgende:
De Paulien Cornelisse drinking game: één slok drank als je het woordje 'woord' hoort.
Binnen een kwartier ben je stomdronken, al sip je Shandy...
V.
...zeg maar, als het ware...quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:16 schreef Guanabana het volgende:
Dat is een bepaald soort gevoel dat je daarvoor moet hebben. Dat onbeholpen, overbodige EINDE wat kinderen vaak doen, is gewoon erg grappig.
Juffrouw Jannie toch?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:11 schreef Verbal het volgende:
Volgende week Annet M.
Dát is een Zomergast
V.
Waaruit leid jij af dat ik met interessant "overserieus geanalyseer" bedoel?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:23 schreef Guanabana het volgende:
Dat is precies wat mij vaak tegenstaat bij Zomergasten. Dat over-serieuze geanalyseer. Maar goed, ieder zijn eigen smaak.
Hij heeft precies de waterogen van zijn vader en zijn zus...quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:24 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Heeft JBC altijd tranen in zijn ogen?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:29 schreef Verbal het volgende:
"Ja en wat ik dan zo grappig aan dit fragment vind, is dat de hoofdpersoon hier een pauze laat vallen, terwijl de komma natuurlijkerwijze drie woorden verder hoort. Ik vind dat héél interessant, om dan te bedenken waarom hij de komma daar laat vallen. Is dat opzettelijk, of instinct? Nou het appelleert wel een stuk aan mijn taalgevoel, zeg maar"
Generatiegenotenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:29 schreef friskvind het volgende:
Vooral een gezellige uitzending. Ook omdat Pauline en Jelle elkaar goed liggen.
Ik kijk ook liever naar Gein op het Plein of Fiets hem er in.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:23 schreef Guanabana het volgende:
Dat is precies wat mij vaak tegenstaat bij Zomergasten. Dat over-serieuze geanalyseer. Maar goed, ieder zijn eigen smaak.
Welke scene was dat? Ben later ingeschakeld.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:46 schreef JeanVe het volgende:
Frappant trouwens dat het moment uit 'Twin Peaks' dat ze uitkoos ook echt mijn allerengste moment is! Krijg nog iedere keer kippenvel als ik 'm zie!
Alleen wel weer vreemd dat iemand die zichzelf profileert als taalvaardig niet kan uitleggen waarom die scene zo eng is! Zo moeilijk vind ik dat niet (en ik ben geen schrijver).
De Russische of de West-Europese kabouter?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:22 schreef kwakz0r het volgende:
focusen op de natte "wil je niet weten hoe groot mijn kabouter is" oogjes van JBC maakte het tot een veel grappigere avond...
de kabouter in zn broek werd bedoeld volgens mij....quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:48 schreef trabant het volgende:
[..]
De Russische of de West-Europese kabouter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |