alsof ze bij de tros zitten....quote:Op zondag 26 september 2010 21:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgens mij worden alleen maar pimpampettende hobbyquizzers uitgenodigd, het kan haast niet anders...
Ik ookquote:
van carolien of de kandidate?quote:Op zondag 26 september 2010 21:58 schreef Nouk het volgende:
Ik vind d'r kapsel vandaag echt niet om aan te zien trouwens.
Van Carolien. Zo plat en jongensachtig.quote:Op zondag 26 september 2010 22:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
van carolien of de kandidate?
Kantine denk ik.quote:Op zondag 26 september 2010 22:06 schreef snellejelle het volgende:
Lekkere jurist dit, zeker juridisch typist.
Je hoeft geen typist te zijn om oppervlakkig bevonden te worden.quote:Op zondag 26 september 2010 22:06 schreef snellejelle het volgende:
Lekkere jurist dit, zeker juridisch typist.
Ze mogen zich zelf opgeven geloof ik door een online vragensetje te doorstaan of zoquote:Op zondag 26 september 2010 23:00 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Zie dit programma geloof ik eens per half jaar of zo, maar: wat een domme kandidaten zeg! Waar worden die in hemelsnaam op geselecteerd?
Dat online vragensetje zou ik weleens willen zien .... als ze hun naam correct spellen en hun geboortedatum uit hun hoofd weten, zijn ze door of zo?quote:Op zondag 26 september 2010 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze mogen zich zelf opgeven geloof ik door een online vragensetje te doorstaan of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |